We gingen met zijn 6en waaronder 2 meiden, en 1 van die twee meiden zie ik wel zitten, maar ik dacht dat dat veel te hoog voor mij gegrepen was. Wat bleek nu, zij ging even "wat drinken halen" met een vriend van me en toen vroeg een andere vriend van me aan een vriendin van de meid die weg ging of zij gek is op die vriend. Het antwoord van haar was nee, ze is gek op Teonanacatl. Ik zelf hoorde alleen mijn naam en de rest niet, die vriend die dat vroeg zei me dat later.
Alles leuk en aardig komen die vriend en vriendin van me er weer aan (zonder drinken) en die vriend zei gelijk tegen me dat ik meer moest lachen. (Begreep ik niks van) Die vriend die al eerder met haar even wegging bleef maar praten met haar en ze keken vaak even snel naar mij. Zij ging ook naar een vriendin van haar en daar gebeurde hetzelfde, iedere keer even snel naar mij kijken.
Na een tijdje kwam ze naar me toe en omhelste me, ik pak haar bij haar heup en zij zei dat ze best wel moe was. Ik was aan het twijfelen of ik haar zou kussen of niet, toch maar niet gedaan (heb ik nu heel veel spijt van
), een paar seconden later kwam de rest er ook alweer aan.
Ze bleef wel de hele avond vaak naar me kijken, lachte om bijna alles wat ik zei. Ze is mega spontaan, extreem vrolijk, in mijn ogen echt een topmeid, helaas dat ik haar alleen zaterdags zie omdat ze in een andere stad woont, gelukkig wel in de buurt. We gaan gelukkig wel elke zaterdag samen uit.
Maar....nu het probleem/dilemma, in dezelfde stad waar ik woon, woont ook mijn ex, en voor haar heb ik ook nog steeds gevoelens en het lijkt erop dat we weer bij elkaar komen want ze zei deze week meerdere keren dat ze weer gevoelens voor me begint te krijgen. Om heel eerlijk te zijn zou ik denk ik liever iets met die andere meid willen, maar ik weet dus niet zeker of ze gek op me is.
Ik zit er nu aan te denken om mijn vriend die iedere keer met haar praatte te smsen of gewoon te vragen of ze gek op me is, is dit slim om te doen of kan ik beter tot zaterdag wachten en dan aan haar zelf vragen? Of moet ik haar gewoon proberen te vergeten en voor de meid uit mijn stad gaan? Wie kan me even een goede tip geven?
Teonanacatl
quote:Als je dat nieuwe mens sowieso leuker vindt dan je ex dan ga je toch zeker niet naar je ex terug alleen maar omdat die makkelijker te krijgen is?! Dan ben je alleen maar bij d'r omdat je niks beters (dat andere mens dus) kan krijgen.
Op maandag 08 april 2002 09:18 schreef Teonanacatl het volgende:
Maar....nu het probleem/dilemma, in dezelfde stad waar ik woon, woont ook mijn ex, en voor haar heb ik ook nog steeds gevoelens en het lijkt erop dat we weer bij elkaar komen want ze zei deze week meerdere keren dat ze weer gevoelens voor me begint te krijgen. Om heel eerlijk te zijn zou ik denk ik liever iets met die andere meid willen, maar ik weet dus niet zeker of ze gek op me is.Ik zit er nu aan te denken om mijn vriend die iedere keer met haar praatte te smsen of gewoon te vragen of ze gek op me is, is dit slim om te doen of kan ik beter tot zaterdag wachten en dan aan haar zelf vragen? Of moet ik haar gewoon proberen te vergeten en voor de meid uit mijn stad gaan? Wie kan me even een goede tip geven?
quote:Dat zo wie zo niet, ik heb duidelijk nog wel gevoelens voor haar, maar aan de andere kant beginnen die gevoelens ook voor die ander sterk te groeien. Die maat van me die hoorde dat ze gek op me is zegt nu trouwens dat ie dat nooit gezegd heeft
Op maandag 08 april 2002 09:24 schreef Merel het volgende:[..]
Als je dat nieuwe mens sowieso leuker vindt dan je ex dan ga je toch zeker niet naar je ex terug alleen maar omdat die makkelijker te krijgen is?! Dan ben je alleen maar bij d'r omdat je niks beters (dat andere mens dus) kan krijgen.
Teonanacatl
quote:Dus naar je ex moet je zeker niet terug, of je die ander nou kan krijgen of niet. Sim-pel.
Op maandag 08 april 2002 09:18 schreef Teonanacatl het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zou ik denk ik liever iets met die andere meid willen
quote:Helemaal mee eens. Het klinkt een beetje alsof je je ex makkelijk vindt voor het geval het met die ander niks wordt. Bovendien is je ex niet voor niets je ex.
Op maandag 08 april 2002 09:28 schreef Merel het volgende:[..]
Dus naar je ex moet je zeker niet terug, of je die ander nou kan krijgen of niet. Sim-pel.
Neem een gok en ga voor dat andere meisje, want zo te horen ben je het meest gek op haar.
quote:Jah ik ben inderdaad gekker op haar. Maar ik weet nu dus niet zeker of ze ook gek is op mij. Ik kon me, toen ik mezelf echt realiseerde wat er gebeurd was, echt wel voor de kop slaan. Had ik de kans laat ik die lopen. Dom, Zaterdag zie ik haar in ieder geval weer, maar dan gaat die andere meid waarschijnlijk ook mee. Kan nog leuk worden dan.
Op maandag 08 april 2002 09:35 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Het klinkt een beetje alsof je je ex makkelijk vindt voor het geval het met die ander niks wordt. Bovendien is je ex niet voor niets je ex.
Neem een gok en ga voor dat andere meisje, want zo te horen ben je het meest gek op haar.
Ik heb haar E-mail adres trouwens wel, haar telefoon nummer niet. Zal ik mailen? En zo ja, WAT moet ik dan mailen?
Teonanacatl
quote:Oe, dat vind ik wel een goede, ga ik nu direct doen
Op maandag 08 april 2002 09:45 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl zou gewoon mailen dat je het afgelopen weekend onwijs leuk/gezeliig/vulzelfmaarin vond en dat je het leuk vind om haar komend weekend weer te zien/met haar uit te gaan etc.
Ik dank u!
Teonanacatl
Succes!
quote:Ohhoohhh wat wil ik graag mailen....stel dat ze er verkeerd op reageert en dus niet gek op me is. Dan ben ik bang dat de vriendschap wel eens afgelopen kan zijn.
Op maandag 08 april 2002 10:23 schreef sundae het volgende:
Mailen is idd een goed idee, je zou dan ook haar telnr (gsm) kunnen vragen, kun je ook sms'en..
En als je haar weer ziet gewoon vragen wat ze voor je voelt, zij is de enige die je dat precies kan vertellen.Succes!
Teonanacatl
Kep Gewoon gevraagd of ze zich heeft vermaakt en of ze nog vaker naar zon feestgaat met ons. En ik heb gezegd dat ik haarvast nog wel een aantal keer bij onze vaste uitgaans plek zie.
Teonanacatl
Je moet even een paar tricks toepassen om te testen of het wel wederzijds is. Ik post ze later nog wel, heb nu geen tijd meer ivm tentamen zo.
Wordt vervolgd
quote:Als ze je wel ziet zitten zal ze zeker reageren. En dan ook wel zo snel mogelijk.
Op maandag 08 april 2002 13:35 schreef Teonanacatl het volgende:
Na lang denken en twijfelen heb ik toch maar een mailtje gestuurd. Ben benieuwd hoe ze reageert.
quote:Ik wacht met spanning af!
Op maandag 08 april 2002 14:01 schreef Arjeninho het volgende:
Ik zou voor die "nieuwe" meid gaan.Je moet even een paar tricks toepassen om te testen of het wel wederzijds is. Ik post ze later nog wel, heb nu geen tijd meer ivm tentamen zo.
Wordt vervolgd
Teonanacatl
Ik heb nog geen antwoord trouwens.
Teonanacatl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |