Weetje wat? Sluit hem maar. Ik wil of een vers nieuw topic zonder reacties, of geen topic,,quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weetje wat? Sluit hem maar. Ik wil of een vers nieuw topic zonder reacties, of geen topic,,
Ja, ik wil 3 lekkere wijven op mijn bed, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weetje wat? Sluit hem maar. Ik wil of een vers nieuw topic zonder reacties, of geen topic,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Voor deze keer kun je een nieuw topic openen, maar als er wat is ga er dan niet op in zet dan gewoon een topic report. Je deed nl net zo hard mee om je topic om zeep te helpen. Ik ga niet alles verwijderen terwijl je zelf net zo goed meedoet en vervolgens vraagt of we alles weg willen halen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |