Damn dat gaat lekkerquote:Op zondag 5 april 2009 21:54 schreef Flappekz het volgende:
3-0 gewonnen, ik sta nu 6 punten los, op naar een P/D
Met weer een heerlijk nieuw record
YMFC
[ code verwijderd ]
Wedstrijd beslist in 73ste minuut: 5-2quote:Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Spanning helaas terug in de wedstrijd: 3-2
quote:Topscorers
Speler Team Goals
1. Denny Cogghe TeamKoekje 10
2. Vítor Cerdeira the fenders 9
3. Wisse Terberg FC Kanslooz 6
4. Seiko van der Wal FC-knudde 6
En denk je zelf de 2e plaats nog te kunnen halen?quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef NelisZ het volgende:
Bij mij is de spanning voor het kampioenschap en degradatie er wel redelijk uit, maar daartussen ligt het heel dicht bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ik zit er dichtbij.quote:
quote:Topscorers
Speler Team Goals
1. Manuel Serrizuela Bedum 8
2. Albrecht Kuijer Zakkenvullers FC 7
3. José Vidal Dynamo Delft 7
4. Eduardo Corbalán Shai's Allstars 7
5. Timo Kurunsaari Dynamo Delft 7
Ik vind je uitslag wel prima.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Deze had ik opzich mogen winnen...
Centrale def rood gekregen.
2-2 geworden, trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind je uitslag wel prima.
Maar dat is meer omdat de speler die eerste in de gouden schoen staat niet gescoord heeft.
En de nummer 2 heeft ook niet gescoord, daardoor stijgt mijn speler naar de 1e plaats.
Het is inderdaad ontterecht. Maar wat ik allemaal zo zie op HT, zijn er echt heel veel naaipartijen dit seizoen. Het valt heel erg op in ieder geval.quote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
![]()
Ik ben pissig, daar gaat m'n perfecte seizoen (14 overwinningen..).
Proficiat met je promotie dan alvast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bah.
3-3 gespeeld tegen de medekoploper. Op stats mag ik daar nog blij mee zijn, want om de een of andere reden haalde mijn verdediging ineens geen Matig (heel laag), maar Zwak (heel laag).![]()
Ik blijf leider met +2 op doelsaldo, maar met het programma gezien ga ik de titelstrijd zeer waarschijnlijk verliezen op doelsaldo. Promotie is inmiddels wel zo goed als binnen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 april 2009 23:21 schreef rompompom het volgende:
Een vakkundige 0-6 nederlaag, op naar de VII!!
Dat dacht ik in ieder geval wel voor ik vorige week gelijkspeelde. Ik denk nog steeds dat ik de rest van de wedstrijden dit seizoen kan winnen, en de nummer 2 heeft nog wel 2 moeilijke wedstrijden voor de boeg...quote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En denk je zelf de 2e plaats nog te kunnen halen?
Ja, krijgen gewoon training (ik hoop dat je ook hebt kunnen PICcen?)quote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef Jelminho het volgende:
Vraagje; Mijn tegenstander had te weinig man. De wedstrijd ging dus niet door, en ik won met 5-0. Krijgen die lui dan wel training?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |