Nog niet ontbeten zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. in principe kan die hele jeugdcompetitie me gestolen worden, het gaat erom dat ik wat leuke pulls eruit krijg
Voor zover ik weet, is daar niemand mee bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 09:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, weet jij of men binnen HAG hier mee bezig is/gaat (onderzoekje)?
Het onderzoek op Global is in het Archief geraakt (lees: doodgebloed) en om er nu een specifiek (klaag)topic voor aan te maken...
Mijn promovendus (die ik om 12.33 kan promoveren):quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jozua Buma is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Jozua Buma (CV) (54619463)
16 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 26-05-2009
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Pieter-Paul van Wely en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Pieter-Paul van Wely (CV) (45166937)
17 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2009
Hij haalt 7* als centrale verdediger.
quote:Pieter-Paul van Wely (241455377)
17 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 05-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 410 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Hmm.., misschien dat ik het ergens bij iemand van de JOF kwijt kanquote:Op zondag 5 april 2009 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is daar niemand mee bezig.
Ook niet echt iets om heel blij van te worden. Nouja, kan ook niet altijd feest zijn..quote:Mijn pull:
[..]
quote:Mijn promovendus (die ik om 12.33 kan promoveren):
[..]
Niet uitgetraind op Verdedigen? Of überhaupt niet getraind? Wel jammer op zich..quote:
Leuk he, promoverenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks leukers dan beetje spelen met hersenen, patientjes helpen (ik onderzoek kinderen van 6-10jr) en studenten aan het werk zetten/les geven.
Blijkbaar niet uitgetraind nee. Begin Februari zat die al op redelijk, dus ik had gehoopt dat hij zonder bericht ook al klaar was. Mis gegokt dus.quote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet uitgetraind op Verdedigen? Of überhaupt niet getraind? Wel jammer op zich..
3-1 voor bij rustquote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef Ziewoarut het volgende:
Vanavond een cruciale wedstrijd om de strijd in het kampioenschap voor Shark-attack!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Rechterverdediging uitstekend (laag) Centrale verdediging uitstekend (heel laag) Linkerverdediging goed (zeer hoog) Rechteraanval formidabel (hoog) Centrale aanval uitstekend (heel laag) Linkeraanval redelijk (heel laag) HatStats (gedetailleerd) 271 Verdediging: 87 Middenveld: 99 Aanval: 85 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |