1 2 3 4 5 6 | 1 10 Denny Cogghe TeamKoekje VI.641 2 15 20 2 14 Sébastien Toquet Twello FC VII.22 2 14 19 3 10 Jesús Enrique Valencia ADO'67 V.155 1 15 17,5 4 14 Diogo Salvador Twello FC VII.22 1 14 16,5 5 11 Lo Egelmeers F.C. Gokwerk VIII.1995 2 11 16 |
Ja, ik heb een vraag. Hoe doet mijn Julius Alexandersson het?quote:Op maandag 6 april 2009 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
De FOK! Gouden Schoen is ge-upload naar de site.
Aangezien Gijs_ het niet meteen kan posten, zet ik hier even de top 5 neer in ieder geval. Voor vragen over andere spelers, weten jullie me wel te bereiken.
[ code verwijderd ]
Die heeft een score van -21,5.quote:Op maandag 6 april 2009 08:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vraag. Hoe doet mijn Julius Alexandersson het?
Grappig lijstje! hoe hou je dat bij? Mijn spits heeft gisteren 4x gescoord en staat nu op 2 hattricks en 15 doelpunten in VI.288quote:Op maandag 6 april 2009 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
De FOK! Gouden Schoen is ge-upload naar de site.
Aangezien Gijs_ het niet meteen kan posten, zet ik hier even de top 5 neer in ieder geval. Voor vragen over andere spelers, weten jullie me wel te bereiken.
[ code verwijderd ]
Ahh vandaar! Volg die dingen niet zo goedquote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat lijstje wordt gemaakt met behulp van Alltid. De teams die meedoen aan de VJ/GL award, doen automatisch mee voor de FOK! Gouden Schoen. Aangezien je niet ingeschreven bent voor de VJ/GL, doet je team ook niet mee aan de Gouden Schoen.
beetje jammerquote:Op maandag 6 april 2009 10:19 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ahh vandaar! Volg die dingen niet zo goed
verkaufen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Dankzij mn jeugdspeler heb ik nu een trainee teveel
Had afgelopen vrijdag geen stijgerts, en ik ga geen gratis trainingen weggevenquote:
dan moet je het zelf wetenquote:Op maandag 6 april 2009 10:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had afgelopen vrijdag geen stijgerts, en ik ga geen gratis trainingen weggeven![]()
Ik heb voor het eerst weer eens een reservetrainee
Poessie!! je leeftquote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
Weer verloren
Nu terecht all1 krijg ik 2 pingels tegen
inm 5e
Hoge uitslag is wel te verklaren, aantal kansen is in evenwicht en jullie beider aanvallinie is beter dan de tegenwerkende verdediging.quote:Op maandag 6 april 2009 13:47 schreef Lyzio het volgende:
Weer een knotsgekke wedstrijdMatchID: 216324761
quote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
Weer verloren
Nu terecht all1 krijg ik 2 pingels tegen
inm 5e
quote:Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb ik iets gemist en was possie weg?
quote:Op maandag 6 april 2009 13:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der Hattrickers
ach maar 1 week oidquote:Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb ik iets gemist en was possie weg?
quote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
Waar kun je ook alweer zien tot wanneer je supporter bent?
EDIT - gevonden! tot 9-4-2009![]()
we waren gewoon bezorgd. En dat is je eigen schuld omdat je normaal elke 5 minuten wel reageerde hierquote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als je ff niet online bent ben je dan meteen weg uit t land van hattrickers?
![]()
[..]
ach maar 1 week oidblijkbaar ben ik onmisbaar.
en altijd op MSN bentquote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we waren gewoon bezorgd. En dat is je eigen schuld omdat je normaal elke 5 minuten wel reageerde hier
In de OP!quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef Lyzio het volgende:
Waar was dat programma te vinden om je een beetje inzicht in je jeugdteam te geven?
Niet te lang wachten want dan kost het je ¤5,00 extra...quote:
Thx voor de bezorgdheidquote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we waren gewoon bezorgd. En dat is je eigen schuld omdat je normaal elke 5 minuten wel reageerde hier
dat was voor de meet ook al niet meer zo hoorquote:
het is al goedquote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor de bezorgdheidMaar dat was voor de meet al niet meer zo
![]()
[..]
dat was voor de meet ook al niet meer zo hoor
Maar ter uitleg ik heb een berg oude cdrommetjes met oude spellen uit de kast getrokken. Zo was ik van de week Doom weer eens aan t spelen en nog veel meer.
quote:Meyboom United biedt voor Lorenzo Scrozza
Meyboom United bood 749 000 ¤ voor Lorenzo Scrozza en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Oude spelletjesquote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor de bezorgdheidMaar dat was voor de meet al niet meer zo
![]()
[..]
dat was voor de meet ook al niet meer zo hoor
Maar ter uitleg ik heb een berg oude cdrommetjes met oude spellen uit de kast getrokken. Zo was ik van de week Doom weer eens aan t spelen en nog veel meer.
je moet veel scoren en hopen dat hij er ook een paar maakt.quote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik sta momenteel vierde in mijn competitie. Ik denk niet dat ik daar nog vanaf kom, teveel afstand richting de derde en teveel naar de vijfde.
Nou heb ik wel een spits die bovenaan staat qua scoren in onze competitie. . Die 10k wil ik graag meekrijgen aan't einde van het seizoen. Wat voor tactiek zou ik hiervoor kunnen proberen?
All Offensive spelen, dat is de enige manier om alles op de aanval te gooien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef augurkenkoning het volgende:
Ja, precies. maar is er een tacktiek, dat ik hem speciaal ballen toespeel, of een taktiek dat ik meer aanval dan verdedig? Ben nog behoorlijk nieuw (:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef augurkenkoning het volgende:
dat is gewoon alle poppetjes naar voren richten?
het zou wel cool zijn als je met Hattrick ook een targetman of spelbepaler kunt instellenquote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef augurkenkoning het volgende:
Ja, precies. maar is er een tacktiek, dat ik hem speciaal ballen toespeel, of een taktiek dat ik meer aanval dan verdedig? Ben nog behoorlijk nieuw (:
Nee. Als je veel wilt scoren moet je een hoge aanval halen. Wie een doelpunt scoort is volledig random. Door veel te scoren is de kans dat je topscoorder scoort ook groter.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef augurkenkoning het volgende:
ik zou natuurlijk maar met één spits kunnen gaan spelen? of werkt dat niet zo?
4 5 1 zeg maar?
nee.. het blijft volgens mij volledig random.. zo kan het dus ook zijn dat je verdediger de topscorer van je team is..quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:48 schreef augurkenkoning het volgende:
Maar als er maar één iemand voor instaat is het niet zo dat hij meer kans heeft om te scoren? Een verdediger heeft toch ook minder kans om te scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |