MBO bedoel jequote:
Dat betekent dus dat je nog helemaal niet ver bent, omdat je met je luie rotkop op Fok zit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef sezten het volgende:
Er lopen hier bij mij op school een aantal leraren rond die dan langs komen om te vragen hoe het met je werk staat en dan als je hebt gezegd hoe ver je bent dan zeggen ze van ja ik help je wel......
Ja, ik zit hier voor mezelf, maar als je iets niet goed kan leren door de leraren, dan ligt de fout niet bij mij hé en dat maakt de klacht terecht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Zotheid het volgende:
Pauper!
Je zit op school voor je eigen toekomst. Natuurlijk kan je ook je hele leven vakken gaan vullen bij de AH. Maar goed, dan zit je ook elke dag binnen.
Ahh, laat maar, je zit op het mbo, dan heb je sowieso geen toekomst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier voor mezelf, maar als je iets niet goed kan leren door de leraren, dan ligt de fout niet bij mij hé en dat maakt de klacht terecht.
Mijn toekomst wordt verpest ja
Denk je nou echt dat als ik een project maak, dat ik me er niet in wil verdiepen? Natuurlijk wel, maar zonder enige basiskennis kun je toch niks. De leraren hier verdommen het om het je te leren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, laat maar, je zit op het mbo, dan heb je sowieso geen toekomst.
Je zou natuurlijk ook gewoon zelf erachteraan kunnen gaan om je probleem op te lossen. Dat zul je in de toekomst toch ook echt moeten doen, of je moet natuurlijk het laagste van het laagste blijven doen waar iedereen continu je handje vasthoudt.
Van studeren word je in ieder geval niet vriendelijker, da's duidelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
of je moet natuurlijk het laagste van het laagste blijven doen waar iedereen continu je handje vasthoudt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef dadoc het volgende:
[..]
Van studeren word je in ieder geval niet vriendelijker, da's duidelijk
In dit geval wel en waar ik dan op gewezen word snap ik ook niks vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef Seam het volgende:
Mensen die denken dat alles wat niet direct met hun werk heeft te maken nutteloze informatie is
Ik streep net 36 weg. Bingo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie potentie in de topic om over te gaan op het MBO, HBO, WO-drieluik.
Samen even voor- en nadelen wegstrepen en beargumentren lijkt mij origineel en leuk om te lezen.
Misschien dat je daarom je boeken hebt? En als het daar niet instaat bestaat er altijd nog zoiets als de bibliotheek of internet. Je zou zelf eens wat initiatief moeten tonen. Natuurlijk zullen er best dingen zijn die je niet snapt, maar dat is toch juist leuk? Om op onderzoek uit te gaan om het allemaal te begrijpen. Heden ten dage ligt zo'n beetje alle informatie voor het oprapen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als ik een project maak, dat ik me er niet in wil verdiepen? Natuurlijk wel, maar zonder enige basiskennis kun je toch niks. De leraren hier verdommen het om het je te leren.
Je word gewoon in een zwart gat gegooid waar je zelf je weggetje maar moet vinden.
Het handje erbij vasthouden is gewoon overdreven, maar een beetje meer inzet van hun kant om jou iets te leren zou enigszins helpen.
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die geld hebben inderdaad minder vriendelijk zijn dan mensen die afhankelijk zijn van de gunsten van anderen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef dadoc het volgende:
[..]
Van studeren word je in ieder geval niet vriendelijker, da's duidelijk
In een goedlopende maatschappij zijn ze allemaal nodig. Ik neem aan dat iedereen dat snapt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie potentie in de topic om over te gaan op het MBO, HBO, WO-drieluik.
Samen even voor- en nadelen wegstrepen en beargumentren lijkt mij origineel en leuk om te lezen.
Google - Done.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat je daarom je boeken hebt? En als het daar niet instaat bestaat er altijd nog zoiets als de bibliotheek of internet. Je zou zelf eens wat initiatief moeten tonen. Natuurlijk zullen er best dingen zijn die je niet snapt, maar dat is toch juist leuk? Om op onderzoek uit te gaan om het allemaal te begrijpen. Heden ten dage ligt zo'n beetje alle informatie voor het oprapen.
Je weet niet eens of er een bibliotheek is? En een openbare bibliotheek dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Google - Done.
Bibliotheek - Is er geloof ik niet eens.
Boeken - Heb ik ook niet. Er zijn wel algemene boeken in het lokaal, maar daar heb ik ook niks aan.
Het is trouwens ICT. Misschien dat dat nog wat uitmaakt.
Er is mij in ieder geval nooit iets verteld over een bibliotheek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je weet niet eens of er een bibliotheek is? En een openbare bibliotheek dan?
Ik geloof niet dat je de benodigde informatie nergens vandaan kan halen. Dat je geen boeken nodig hebt betekend niet dat je ze niet kan gebruiken.
Ik heb ook zat medische boeken (gelezen) die bij mijn studie niet verplicht zijn. Als je een studie(richting) leuk vindt is het ook niet erg om je je er buiten schooltijd in te verdiepen. Dat is alleen maar handig voor je eigen ontwikkeling.
Waarom krijg ik toch het idee dat jou alles gezegd moet worden voordat je iets doet? Initiatief nemen is alleen maar een goede eigenschap die je in veel werkvelden later ook goed kan toepassen. Stel dat er geen bibliotheek in je school is kan je altijd nog naar de OB, mocht je geen geld voor een abonnement hebben kun je je huiswerk ook nog met behulp van die boeken in de bibliotheek zelf maken. Desnoods maak je een paar kopietjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Er is mij in ieder geval nooit iets verteld over een bibliotheek.
Ik denk dat het handiger zou zijn om op FOK! mijn complicaties voor te leggen, dan aan een leraar en dat meen ik serieus.![]()
Ik kan me ook nergens in verdiepen, omdat het nergens staat.![]()
Maargoed, pauze
Hij bewijst zich niet naar mij toe en daarmee geeft hij een verkeerd signaal en een verkeerde indruk af.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom krijg ik toch het idee dat jou alles gezegd moet worden voordat je iets doet? Initiatief nemen is alleen maar een goede eigenschap die je in veel werkvelden later ook goed kan toepassen. Stel dat er geen bibliotheek in je school is kan je altijd nog naar de OB, mocht je geen geld voor een abonnement hebben kun je je huiswerk ook nog met behulp van die boeken in de bibliotheek zelf maken. Desnoods maak je een paar kopietjes.
Je moet in elk geval niet afhankelijk zijn van je leraar, dat kon op de middelbare school nog wel maar daarna is het echt not done. Je probleem hier op fok neergooien en wachten tot iemand zo gek is om het antwoord te geven is natuurlijk ook niks.
A) Je leert er zelf niks van.
B) Je weet niet hoe betrouwbaar de informatie is.
C) Waarschijnlijk niemand zal je een antwoord geven, omdat je het ook zelf op kan zoeken.
Vraag desnoods aan klasgenoten maar doe in elk geval iets. Dat je leraar het niet wil zeggen is echt een kutexcuus. Hij heeft zichzelf al bewezen, jij moet het allemaal nog maar halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |