quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Favoriete standje? Lengte en postuur? Overige maten? Hoe lang single? ben je makkelijk?
alleen val ik niet op oostbloksletjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
eigenwijs takkejong! je lijkt kwaakvaak wel!
Zij gaat er niet op inquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dan moet je met haar daten ipv met andere dames
kwaak heeft ze ook afgezworen zegt iequote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen val ik niet op oostbloksletjes
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Maar ze gaat nog steeds niet in op mijn 'avanches'
Ik ben gewoon optimistischquote:
Dat kan Sedan niet aan, optimisme.quote:
Veel plezier, wel veel foto's maken he, en postenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zich verder aankleden
anders kom ik nooooit in de dierentuin (en anders krijg ik ook mijn pilletjes niet dus dat schiet ook niet op)
Avanches heet dat geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?
Alleen 's avonds bij vriendinlief in bed kruipen ontbreekt nogquote:
Ik vermoed een portmanteau van avances en avalanches. Visualiseren is soms best okayquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kunt u mij misschien een gedetailleerde uitleg geven van wat u daarmee bedoeld?
Avances bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed een portmanteau van avances en avalanches. Visualiseren is soms best okay.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Avanches heet dat geloof ik
Weet alleen niet of je dat zo schrijft...
Maar dat zijn gewoon de moves die je maakt naar een meisje toe
Wat een juiste aanname, zo zonder dat je me kentquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeikwijf...twee keer herhalen ok maar nu weet ik het wel.
Eigenlijk zijn dat al meer vragen dan dat ik beantwoord hebquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
oh we hebben een nieuwe OP
ik vind dat er wel wat pikantere vragen bij mogen hoor
en bij de singles meet moet een tijd en plek komen te staan..... waar is djayzz.... die moet ff regelen hahaha
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat snap ik harrie!![]()
wat voor moves bedoelde ik te vragen
en typo's begin ik niet over, alleen de ergste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |