6pack met menno/froukje/maarten/tim/chris/sophiequote:Op vrijdag 3 april 2009 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bij 6-pack (shit, is ook alweer een tijdje geleden inmiddels) was 'ie wel stoer idd, daarna ging het bergafwaarts.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
6pack met menno/froukje/maarten/tim/chris/sophie![]()
dat dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben het nog nooit zo hard met de TS eens geweest
De laatste keer dat ik hem zag was het bij een kinderprogramma voor nickelodeon, voor 3 jarigen ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk gebleven?
Alles verdwijnt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
Ik vind hem altijd wel droge opmerkingen hebben
Zijn ze al zo oud?quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:56 schreef Ascendancy het volgende:
Gelukkig ga ik nooit zulke misbaksels maken
Kijk wat: Je vader schaamt je al.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:56 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast is echt TE traag
Als ik zijn vader was zou ik me doodschamen dat mijn zoon zich zo voor lul zetten.
Hoeveel troep werd er normaal gesproken naar beneden gedonderd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij stond hier laatst vlak voor de bnn-leden-werf-dag voor de deur iets (voor leden-werd-campagne??) op te nemen waarbij er heel veel troep uit het flatgebouw naast 't mijne, geflikkerd werd... En hij was dingen naar boven aan 't roepen.. weet niet meer wat. Ik wist echt niet wat ik er van moest vinden. Heb echt 'n paar minuten verward staan kijken.
Niet veelquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Hoeveel troep werd er normaal gesproken naar beneden gedonderd?
Hoezo, plan je een miskraam ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:56 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast is echt TE traag
Als ik zijn vader was zou ik me doodschamen dat mijn zoon zich zo voor lul zetten.
zeur niet zo man, kijk eens naar buiten.. het is mooi weerquote:
Hoezo zeuren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
zeur niet zo man, kijk eens naar buiten.. het is mooi weer
toen die sukkel ontvoerd werd met sophie hilbrandquote:
Was dat in die film waar ze nog redelijk strak was?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
toen die sukkel ontvoerd werd met sophie hilbrand![]()
![]()
![]()
wtf... dat was in 6-pack geloof ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was dat in die film waar ze nog redelijk strak was?
Dat ook ja, hij had toch een keer zo'n wijf gepaald tijdens wakker worden op vakantie ofzoiets?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat valerio net even wat makkelijker chickies hosselt dan TS...
Hier nog een. Er was op zich geen eens een OP meer nodig hier. De TT was voldoende.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben het nog nooit zo hard met de TS eens geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |