Er zit een overlap tussen hard-drugs en medicijnen. Al die medicijnen dan ook maar verbieden?quote:
Dat is nu precies de reden waarom ik niet stoned achter het stuur zou gaan zitten. Volgens mij word ik dan echt zo'n bange bejaarde, die verkeerde beslissingen neemt omdat ie bang is dat het fout gaat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Kabolter het volgende:
Van blowen onderschat je jezelf vaak ook meer.
Ja dat was met de motor niet met de auto.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Eerst is je schadeverleden nul, en nu ben je ineens van de motor afgereden door een kerel die onder invloed is van pillen???
Oh, dat telt inderdaad niet bij je schadeverleden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja dat was met de motor niet met de auto.
O ja en dat is een enorm verschil want met een motor kan je niemand dood rijden natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja dat was met de motor niet met de auto.
Ah als je door groen stoplicht gaat en ineens een pillendraaier linksaf dan zit je helemaal fout als je toevallig weleens een blow rookt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, dat telt inderdaad niet bij je schadeverleden.
Dan nog is het geen reden om niet kritisch te zijn tegenover drugsgebruik in het verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom er zoveel negatieve bericht geving omtrent cannabis/coke/paddo/ander illegale middelen gebruik in de media komen en nooit over het geneesmiddelen gebruik en controle die er niet op plaats vind. Waar is onze kritische onderzoeks media gebleven. Het lijkt wel of de media alleen nog maar de propaganda van vadertje staat als nieuws over neemt, zonder hoor en wederhoor te gebruiken.
Laten we dan ook pillen gelijk meenemen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog is het geen reden om niet kritisch te zijn tegenover drugsgebruik in het verkeer.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Laten we dan ook pillen gelijk meenemen.
Ik vind het best, bekijk zowel drugs als medicijn gebruik en hun invloed op rijvaardigheid maar eens kritisch en verbied datgene dat nadelig uitpakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:33 schreef kraaksandaal het volgende:
En dan bedoel ik niet de verboden pillen maar bijv slaapmiddelen, ADHD shit etc etc...
Ik ben een praktijkvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het best, bekijk zowel drugs als medicijn gebruik en hun invloed op rijvaardigheid maar eens kritisch en verbied datgene dat nadelig uitpakt.
Wellesquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog is het geen reden om niet kritisch te zijn tegenover drugsgebruik in het verkeer.
Zeker, maar in het geval recreatieve drugs is het de overheid die dat in de hand werkt, om dan weer een argument tegen drugs te hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:14 schreef Provinciaal het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Van beide is overigens algemeen bekend dat je er niet mee achter het stuur moet kruipen, het grootste probleem zijn de aso's die dat toch doen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Kabolter het volgende:
Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid, kwam trouwens met hetzelfde resultaat, uitgevoerd in opdracht van de overheid.
Je weet dat in de VS de prevalentie van softdrugsgebruik nog aanmerkelijk hoger ligt dan in Nederland? Wat dat betreft zie ik niet hoe legalisatie daarbij een rol speelt, aangezien legalisatie of niet, niet de doorslaggevender factor voor gebruik lijkt te zijn, noch het geld dat je besteedt aan bestrijding (vergelijk: VS, veel geld aan bestrijding, hoog gebruik, Griekenland: weinig geld aan bestrijding, weinig gebruik).quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:40 schreef Lyrebird het volgende:
Bron: AD
[..]
50%, dat is nogal wat. Nou ben ik de eerste die dit soort cijfers wantrouwt, maar dat het om meer dan 1 persoon gaat, moge duidelijk zijn. Met het legaliseren van softdruggebruik krijgen we er dit soort fratsen gratis bij. Hoe denken de voorstanders van het gedoogbeleid hierover? Moet dit probleem aangepakt worden? Het idee achter het decriminaliseren van drugs was immers dat de overlast zou verdwijnen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, en leeftijd heeft een negatief effect, en mensen die hun ogen niet laten testen, en mensen die hun zonnebril niet meenemen, en mensen die medicijnen slikken, en mensen die aan de radio rommelen, en mensen die gestresst zijn, en mensen die te weinig slaap pakken.
Waarom dit alles zou moeten betekenen dat cannabis geen negatief effect heeft is me een raadsel.
Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het ook jarenlang gedaan zonder de ernst ervan in te zien, eigenlijk te gek voor woorden. Het heeft echter weinig tot niks met het gedoogbeleid te maken, omdat men anders wel illegaal stoned achter het stuur stapt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:40 schreef Lyrebird het volgende:
50%, dat is nogal wat. Nou ben ik de eerste die dit soort cijfers wantrouwt, maar dat het om meer dan 1 persoon gaat, moge duidelijk zijn. Met het legaliseren van softdruggebruik krijgen we er dit soort fratsen gratis bij. Hoe denken de voorstanders van het gedoogbeleid hierover? Moet dit probleem aangepakt worden? Het idee achter het decriminaliseren van drugs was immers dat de overlast zou verdwijnen.
En met het verbieden van softdrugs zal het probleem opeens verdwijnen of kleiner worden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:40 schreef Lyrebird het volgende:
Bron: AD
[..]
Met het legaliseren van softdruggebruik krijgen we er dit soort fratsen gratis bij. Hoe denken de voorstanders van het gedoogbeleid hierover? Moet dit probleem aangepakt worden?
Met een paar biertjes op ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:42 schreef GGMM het volgende:
Zo gevaarlijk is dat niet.
Het is echt niet te geloven hoe kortzichtig sommige mensen zijn, KreKker is daar een mooi voorbeeld van.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En met het verbieden van softdrugs zal het probleem opeens verdwijnen of kleiner worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |