quote:Ja, al was ie natuurlijk niet op het niveau van het westen. Er bestaan niet voor niets zoveel grappen overOp zondag 3 oktober 2010 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was dat er dan? En zo ja, waar?
quote:Verschilt per universiteit, zou het nakijken op de site van de universiteit waar je het wil gaan studeren.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Rnnz het volgende:
Vraagje van mijn kant / stiekeme TVP![]()
Hoe zit het nu precies als je een tweede opleiding (in dit geval) Geschiedenis wil volgen? Ik weet dat er recentelijk nogal wat discussie was hierover. Volgens mij was de uiteindelijke conclusie dat het niet duurder wordt voor parallel studenten (twee studies tegelijk), maar wel voor degene die een tweede bachelor willen halen?
In mijn geval zou het dus naast m'n huidige (hbo) studie zijn. Of het überhaupt qua werkdruk te bolwerken is, is de tweede vraag, maar eerst even dit.
Hij moet tussen de 1000 en de 1500 woorden zijn...quote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
Bijvoegelijke naamwoorden, extra voetnoten plaatsen?
sowieso 800v/d 1000 is genoeg toch. Of zijn ze echt zo streng dat je het aantal woorden moet halen?
Ik ben toegelaten middels een colloquium doctum in 2007. Mijn tip: je stinkende best doen. Dit is mijn derde jaar op de universiteit, maar ik kan met zekerheid zeggen dat de toets die ik maakte niet alleen qua niveau een goede graadmeter was voor wat je kunt verwachten, maar ook dat het gebrek aan begeleiding e.d. een goede test voor jezelf is of je de hoeveelheid stof kunt behappen/plannen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:11 schreef emokid het volgende:
Zijn er mensen die van plan zijn een Colloquium Doctum aan te vragen voor Geschiedenis in 2011? Heb zelf het materiaal doorgenomen voor de Geschiedenis toets en het lijkt redelijk te doen. Nederlands en Engels idem. Mochten er mensen zijn die er ook een afgelegd hebben in het verleden hoor ik graag tips en/of verwijzingen.
Misschien kun je nog een leuke anekdote vinden?quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Aan de scriptie-inleiding aan het prutsen. Heb nu 800 woorden, dat moeten er 1000 worden en ik weet niet hoeKan nog een klein stukje schrijven hoe ik de boel ga beschrijven, (structuur) maar dan houdt het ook wel op.
Daar begin ik mee.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een leuke anekdote vinden?
Ik vind het overigens maar een rare eis. Het gaat om de inhoud, niet om de hoeveelheid woordjes daarin :S.quote:
Dat vind ik ook... maar ja, het moetquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik vind het overigens maar een rare eis. Het gaat om de inhoud, niet om de hoeveelheid woordjes daarin :S.
Haha dat is bij iedereen zo volgens mijquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... maar ja, het moetEén ding is bij mij altijd duidelijk: als ik ga schrijven om meer woorden te krijgen, is het meestal prut
Huh? Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Steeven1 het volgende:
Het tentamen Militaire Geschiedenis viel tegelijkertijd met dit tentamen, dus dat is voor mij uitgesteld naar 14 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |