Zijn gewoon blauwe all stars, waren in de aanbieding bij de Scapino.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pics van de schoenen!
[..]
geluksvogel, dan zou ik elke dag mihoen eten![]()
rapelay![]()
OHNOES, ik dacht dat wd een kloon was van NG!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, wolvendagen is een kloon van dagdag of andersom
Dat kan je dan mooi combineren!quote:
Je mag zo wel bij ons komen zitten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef Florian_ het volgende:
Zo 3 interviews houden
En daarna helemaal alleen op een terrasje zitten
Ik kan ook zelf mihoen maken. Mieters lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geluksvogel, dan zou ik elke dag mihoen eten![]()
rapelay![]()
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOES, ik dacht dat wd een kloon was van NG!
Dat heb ik ook een tijd gedacht jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOES, ik dacht dat wd een kloon was van NG!
Die heeft toch een maand+1 week of zo?quote:
Maar ze kent NG wel. Oid.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd gedacht jaZe weet namelijk wel veel van de SC, maar ze is wel een echte user, om het zo maar even te noemen.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb je zelf gedaan stuk addergebroed
It wasn't me.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb je zelf gedaan stuk addergebroed
NG heeft haar hierheen gehaald ja, ze zat eerst alleen in ONZ.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ze kent NG wel. Oid.
Er zit maar een vreemd geurtje aan!
Aan jullie allemaal. Volgens mij zijn jullie allemaal schepsels van mijn brein.
En wie is dat het originele account?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
WD is de kloon van het kindje van NB en Mirre
Die was toch dood, dat kindje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
WD is de kloon van het kindje van NB en Mirre
OP DIE FIETS!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NG heeft haar hierheen gehaald ja, ze zat eerst alleen in ONZ.
dagdag, duh!quote:
Het is niet voor niks een kloon!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was toch dood, dat kindje?Of kunnen dode embryo's ook al FOK!ken?
Ik gebruikte SIlver. Nu even die nieuwe omdat anders die banner van jou het niet doet. Maar die gaan weg toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Wie gebruikt er nog FOK!silver of oudere layout, btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |