Heey schatje, heb je zin om te larpen en daarna bij mij thuis verder te WoWen?quote:
hey doe eens niet positief zijn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept in larpen anders best leuk!
quote:
OMG je kent het ook?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey doe eens niet positief zijn!
LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT!
iets voor een klbmeet, of gewoon gezellig met het werkuitje. Toch weer eens wat anders dan het standaard paintballen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik zou echt in een scheur liggen als ik zou gaan larpen.
Taartquote:
pics van de schoenen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef Smart_ass het volgende:
Nee dat niet, schoenen. En ik moet ook iets in ontvangst nemen van de buren.Maar ze zijn gisteren ook al geweest en toen waren we er niet.
geluksvogel, dan zou ik elke dag mihoen etenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Taart
We hebben zoeen Aziaat om die hoek die mihoen verkoopt!
Pizza om half 11.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:22 schreef dagdag het volgende:
had net pizza gegeten, ding was echt om te huilen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pizza om half 11.
Ik at gisteravond bij de pizzaria!
Na het werk dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja omdat ik vanavond pizza wou eten, maar dan moet ik vroeg werken
De SC slet hequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Syb-rund. het volgende:
wd nu met dagdagga je iedereen af ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |