Ja, of: Noorsbloed + WD = dagdag = miverquote:
Yup.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik gebruikte SIlver. Nu even die nieuwe omdat anders die banner van jou het niet doet. Maar die gaan weg toch?
En waar is Mirre dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of: Noorsbloed + WD = dagdag = miver
alleen als ik in topics kom met fucking veel plaatjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Wie gebruikt er nog FOK!silver of oudere layout, btw?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je mag zo wel bij ons komen zitten!
[..]
Ik kan ook zelf mihoen maken. Mieters lekker!
Die zitten allemaal bij de KFCquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef Zotheid het volgende:
Het valt mij altijd op hoe weinig negers er altijd op terrasjes zitten!
Als we bij mij gaan meeten kunnen we daar eten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alleen als ik in topics kom met fucking veel plaatjes![]()
[..]
hubbahubba
Maar dan zitten ze binnen en niet in de zon.quote:
Want, hoezo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie trouwens wel allemaal jullie rokje aan? Het is rokjes dag vandaag.
Ik heb elke dag een rok aan. Ik ben dan ook 34/59 Schot.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie trouwens wel allemaal jullie rokje aan? Het is rokjes dag vandaag.
Sssst, dat zou je voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jitzzze heeft alleen in avond rokjes aan [ afbeelding ]
Ik heb niks aan. En ik denk aan jou..hmmm..hmmquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
Dude... sick...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb niks aan. En ik denk aan jou..hmmm..hmm
moet die meet wel komen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we bij mij gaan meeten kunnen we daar eten!
We kunnen ook naar die 10 jaars fok meet gaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet die meet wel komen natuurlijk![]()
alle bazen die geband zijn
Kansloze harryquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We kunnen ook naar die 10 jaars fok meet gaan
En dan zo'n VIP ruimte voor de échte KLB bazen maken
Bazen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet die meet wel komen natuurlijk![]()
alle bazen die geband zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb niks aan. En ik denk aan jou..hmmm..hmm
Inkopper +5quote:
hey hey, blijf van mijn haggis afquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb elke dag een rok aan. Ik ben dan ook 34/59 Schot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |