quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Holland is de hoofdstad van Amsterdam
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat er ook al op te wachten....
Roel, luiwammes!
[ afbeelding ]
!
Trustenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
Morgen gezellig nog een hoorcollege ethiek.
Kan je dan morgen beter niet slapen in de collegezaalquote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
Trustenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Morgen om 9 uur les. Dat is best vroeg aangezien ik dat niet meer heb gehad sinds een weekje of mwoah 5 denk ik
Tot morgen!
Droom lekker over de fusiequote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Morgen om 9 uur les. Dat is best vroeg aangezien ik dat niet meer heb gehad sinds een weekje of mwoah 5 denk ik
Tot morgen!
Moest dat nou...quote:Op donderdag 2 april 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Droom lekker over de fusie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen
Salaris nu al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
![]()
Trusten !quote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen
Trusten BrennelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste.
Groetenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Tot morgen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |