En weer open!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:04 schreef borisz het volgende:
en dicht
Dat heb je goed gezien! Ik zou niet meer zonder kunnenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow! dat klinkt als een zeer interessant stukje techniek !
lolquote:Op donderdag 2 april 2009 23:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien! Ik zou niet meer zonder kunnen!
Die woorden zijn voorgeprogrammeerd bij Corton. En om kwart voor 12 speelt een MP3'tje van z'n interne harddisk met andere woorden af.quote:
Heb sowieso het idee dat die gasten denken: Balkenende? What country is that?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
, hij ging zelfs Nederlandse spreekwoorden letterlijk vertalen
.
Sms'en naar 3333quote:
Als jij 't zegt.... Nee, dat wordt 'm niet!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Virgins !!!! dit is vast de nieuwe 3FM Megahit !
En daar is (helaas) geen woord aan gelogenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als jij 't zegt.... Nee, dat wordt 'm niet!
Holland is de hoofdstad van Amsterdamquote:Op donderdag 2 april 2009 23:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat die gasten denken: Balkenende? What country is that?
of
Holland? Who the fuck is Holland?
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Holland is de hoofdstad van Amsterdam
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat er ook al op te wachten....
Roel, luiwammes!
[ afbeelding ]
!
Trustenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
Morgen gezellig nog een hoorcollege ethiek.
Kan je dan morgen beter niet slapen in de collegezaalquote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
Trustenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Morgen om 9 uur les. Dat is best vroeg aangezien ik dat niet meer heb gehad sinds een weekje of mwoah 5 denk ik
Tot morgen!
Droom lekker over de fusiequote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Morgen om 9 uur les. Dat is best vroeg aangezien ik dat niet meer heb gehad sinds een weekje of mwoah 5 denk ik
Tot morgen!
Moest dat nou...quote:Op donderdag 2 april 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Droom lekker over de fusie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen
Salaris nu al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
![]()
Trusten !quote:Op donderdag 2 april 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Slapen
Trusten BrennelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste.
Groetenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga pitten...
Tot morgen!
quote:
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat het maar snel vrijdagavond worden
Dit was ook slechts een running gag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geweldig we hebben de gewillige 3fm luisteraar gevinden die tegen muzicale differentatie is
Welke van KISS? Toch niet Detroit Rockcity he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
KISS heb ik echter al lang niet meer gehoord.![]()
Alleen moeten ze niet teveel gouwe ouwe draaien, anders kan ik de laatste zes dagen van dit jaar vergeten.
Woei ! morguhquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:42 schreef DaMook het volgende:
J.Lo.
Mogguh
Ik heb WEEEEEEEEEEEKEND !!!!![]()
![]()
.
Sirolf ! ook alweer wakkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor een dagje vrolijke lente-/zomermuziek!
Wat een filmpje zeg!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:06 schreef Sersjee het volgende:
En na nog even hartelijk gelachen te hebben om dit filmpje
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 02-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 137 Roel_Jewel
03. 135 TIM-846
04. 073 morpheus_at_work
05. 072 cosmick
06. 063 Susi
07. 048 naatje_1
08. 040 Sersjee
09. 036 Ofyles2
10. 030 borisz
11. 026 LeonH
12. 025 3FMaster
13. 025 Againzender
14. 022 DiedjeeJ
15. 019 themauster
16. 016 TheZapster
17. 016 paultjuhhh
18. 015 Brennel
19. 013 Timo20
20. 013 Sirolf
Reeks-statistieken!
De balkon deur staat al open en die blijft heel de dag openquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:17 schreef Briggy het volgende:
Morgen
Wat een weertjejammer dat ik moet werken
Morguh ! alles goed?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heey, jij daar, in de radio!
Goeiemorgen allemaal, bijna weekeeeend!
Werk ze Briggyquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:27 schreef Briggy het volgende:
Ik ga werken
Tot vanavond bij EkStra Weekend
Whehe dat was toevallig de enige uitzending die ik op tv gezien hadquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:06 schreef Sersjee het volgende:
En na nog even hartelijk gelachen te hebben om dit filmpje ga ik toch maar pitten, er moet zometeen nog een paar uur gebuffeld worden...
Coselsquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
Piepels!
Op vrijdag moet je nooit te vroeg beginnen.
Cos, ouwe levensgenieter !quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
Piepels!
Op vrijdag moet je nooit te vroeg beginnen.
Hè, vervelend vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:23 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Op karakter (en een sloot koffie) aan het werk, maar om 12.00 is het tijd om aan m'n stutten te trekken en even een terrasje te pakken
Hier is het gelukkig niet veel anders, maar de temp mag nog wel een beetje omhoogquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heul zonnig. Alleen de temperatuur moet nog iets omhoog
.
Really?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef DaMook het volgende:
Dit is wel lekker (Colbie ofzoiets als ik me niet vergis).
Als ik giel goed begreep niet colbie maar jossquote:
Zoals Peter Koelewijn al zong, je wordt ouder papa...quote:
Idd, niet altijd maar wel vaakquote:
Truequote:
Nog een maandje wachten en dan los!quote:Milow is dit jaar de grote publiekstrekker van het bevrijdingsfestival in Groningen.
De organisatie van het festival mikt met de huidige programmering op een veel groter publiek dan vorig jaar. 'We willen niet alleen het grootste festival zijn, maar ook het beste', zegt woordvoerder Geertje Smeding.
Naast de Belgische hitzanger staan ook The Wombats en the Ting Tings, die muzikaal flink aan de weg timmeren, op het grote podium in het Stadspark.
Voordeel is dat het publiek AL die nummers van Milow woord voor woord kan meezingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True
[..]
Nog een maandje wachten en dan los!
haha, ja idd. Vooral die ene die al een paar honderd keer op 3FM te horen is geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voordeel is dat het publiek AL die nummers van Milow woord voor woord kan meezingen.
HUH?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
Niet zo handig, vanochtend in het verkeerde bed wakker geworden
Teveel verschillende interpretaties mogelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
Niet zo handig, vanochtend in het verkeerde bed wakker geworden
Whehehequote:Op vrijdag 3 april 2009 02:06 schreef Sersjee het volgende:
En na nog even hartelijk gelachen te hebben om dit filmpje ga ik toch maar pitten, er moet zometeen nog een paar uur gebuffeld worden...
quote:Top 100 van donderdag 2 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 292 Stefstuntpiloot - onze onedayfly of heeft iemand hem nog gezien
07. 174 TIM-846
11. 154 -Hans-
12. 145 Ofyles2
13. 143 Roel_Jewel
21. 103 leolinedance
27. 096 Paul
36. 083 Susi
37. 081 morpheus_at_work
50. 072 cosmick
95. 051 borisz
Ik ga even douchen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een straal zon in de lucht en deze plaat gaat weer kapotgedraaid worden.
quote:
In het bed van een vriendin.. Met die vriendinquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Teveel verschillende interpretaties mogelijk.
ej manquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorrrrgen!Op je werk aankomen met the Cardigans en Ekdom
![]()
De EW-opmerking LEKKER NEUKEN geldt normaal gesproken alleen op weekendse dagen... Maar ik begrijp dat je dat iets hebt uitgebreidquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
In het bed van een vriendin.. Met die vriendinWas een beetje uit de hand gelopen in de kroeg, maar was verstandiger geweest om dat niet te hebben gedaan
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 02-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 137 Roel_Jewel
03. 135 TIM-846
04. 073 morpheus_at_work
05. 072 cosmick
06. 063 Susi
07. 048 naatje_1
08. 040 Sersjee
09. 036 Ofyles2
10. 030 borisz
11. 026 LeonH
12. 025 3FMaster
13. 025 Againzender
14. 022 DiedjeeJ
15. 019 themauster
16. 016 paultjuhhh
17. 016 TheZapster
18. 015 Brennel
19. 013 Timo20
20. 013 Sirolf
Reeks-statistieken!
Ze liet de hele nacht alleen maar scheetjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
In het bed van een vriendin.. Met die vriendinWas een beetje uit de hand gelopen in de kroeg, maar was verstandiger geweest om dat niet te hebben gedaan
Verstandig is een rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Wel met geile clipsquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef themauster het volgende:
1 van de betere platen van Aerosmithde rest zijn bijna allemaal jankplaten
Wellicht dat iemand dat visueel kan ondersteunen... Hm... on_airquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef TheZapster het volgende:
Gefeliciteerd iedereen, Het is rokjesdag!
Ik zal vandaag eens opletten of het klopt
Wat wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand dat visueel kan ondersteunen... Hm... on_air
Bedoel je ditquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand dat visueel kan ondersteunen... Hm... on_air
Dit is helemaal geen spring plaat !quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, RoelSpringen!
![]()
* TIM-846 heeft geen puf om plaatjes te zoeken
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wellus. Nu moet ik alsnog de plaatjes tevoorschijn halenKijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Rot op steeds met die plaatjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wellus. Nu moet ik alsnog de plaatjes tevoorschijn halenKijk maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben nog niet zover, qua rokjes. Moet nog eerst wat bijkleuren. En sowieso draag ik niet veel rokjes ....quote:
ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
Sexueel weerbaar? ... Hier heb ik een vreemde beeldvorming bij.
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat originelerquote:
Ah vooruit danquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat origineler
Het was trouwens niet kwaad naar je bedoeld hoor maar wordt een beetje flauw van krezipquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah vooruit danIk wilde ze eigenlijk ook niet posten maar Hans vroeg er min of meer om
Da's al positiever dan menigeen hierquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zover, qua rokjes. Moet nog eerst wat bijkleuren. En sowieso draag ik niet veel rokjes ....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
.
Zoals Rick Astley.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef themauster het volgende:
[..]
nee juist goed maar elke dag die jaqueline wordt je ook zat van bedenk eens wat origineler
Daar ging ik al vanuitquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Het was trouwens niet kwaad naar je bedoeld hoor maar wordt een beetje flauw van krezip
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Piles het volgende:
Oh, dit 'briljante' nummer weer
Ik zal het punt wel missen ofzo
Idd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Impry het volgende:
Dit blijft ook wel een erg lekker zomers nummer.
'Rijmelarij van likmevessie'quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
.
Ik kan altijd wel lachen om dit soort reactiesquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
'Rijmelarij van likmevessie'![]()
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.![]()
De teksten van Blof, en dan vooral uit de begintijd, hebben een hoog sinterklaassurprisegedichtgehalte.
Ook Stil in mij van Van Dik Hout is zo'n nummer met een lulkoektekst
En ik lig hier weer dubbel om.quote:
Je kunt ook BNR luisteren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En ik lig hier weer dubbel om.
Ik had nog willen posten: godzijdank dat ze de normale versie draaiden en niet die met die blaataap met zijn holbewonerskreten.
Ik moet trouwens ook erg lachen om al die mede-users die zich door Gerard Ekdom hebben laten wijsmaken dat de Pet Shop Boys goede muziek maken
Nu begrijp ik dat je de Bløf teksten niet begrijptquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had nog willen posten: godzijdank dat ze de normale versie draaiden en niet die met die blaataap met zijn holbewonerskreten.
Ergens vind ik jou best grappig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook erg lachen om al die mede-users die zich door Gerard Ekdom hebben laten wijsmaken dat de Pet Shop Boys goede muziek maken
Inderdaad, ik kan me nu eenmaal niet tot dat niveau verlagen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je de Bløf teksten niet begrijpt.
Overigens vraag ik mij af of ze dat bij bluf zelf wel doen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je de Bløf teksten niet begrijpt.
Je bent er al voorbij gekomen hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan me nu eenmaal niet tot dat niveau verlagen.
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Overigens vraag ik mij af of ze dat bij bluf zelf wel doen...
owja, goedemorgen!
Klopt, op de lagere school doen ze het beter.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoor.
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Je begrijpt ze niet, maar op de lagere school doen ze het beter?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, op de lagere school doen ze het beter.
Niet moeilijk nee, maar over het algemeen slaat het ook nergens op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het merendeel is ook zo moeilijk niet hoor.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
In de zon uit de wind kom je een heel eind richting de 23 vrees ik!
Ach, dat is ook een beetje meningsgebonden, wat je gevoel bij die platen is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Niet moeilijk nee, maar over het algemeen slaat het ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |