Scherp ! Maar daarvan is het meer de bedoeling dat het heet is. Het is gewoon zo dat er vaak heet wordt gezegd, maar je het werkelijk niet terug proeft.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waar zie hot en spicy op die zak chips staan?
Die pepers links, pepers refereren weer naar pittig.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waar zie hot en spicy op die zak chips staan?
Neuh, TS heeft wel gelijk hoor. Ze beloven iets wat gewoon niet in die zak zit.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef Gehannes het volgende:
Als je hot en spicy wilt dan prop je je muil toch vol met rode peper. En dan niet gaan zeuren dat dat weer te sterk is he.
Oh, heb ik vandaag nog gehad bij de Chinees.quote:
I'm with him. Kaas.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:04 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh, ik vind dat hot & spicy gedoe sowieso niet erg chill.
Dingen met kaassmaak (geen chips) daarentegen wel(kaasbolletjes, tuc kaas, kaaskoekjes, kaasstengels etc)
Daar gaat de klacht niet om. Er wordt je iets beloofd en daar zie je niks van terug. Daar gaat mijn klacht om. Ik kan ook wel 100% over gaan stappen op sambal en niks anders meer etenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga huilen of zo, huilenmattiej.
Flikker er anders sambal op.
Misschien moet je dat gaan doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan ook wel 100% over gaan stappen op sambal en niks anders meer eten![]()
Doe dat dan ook niet, laat het rusten boi.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er maar niet op in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |