Op producten die tot die dag of de dag erna houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht. Producten verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, is naar mijn weten verboten!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef HowardStern het volgende:
TS is dom?
Je hebt dat ding op 1 april gekocht met de datum van 31 maart. Logisch dat er 35% korting opzit, want het is over de houdbaarheids datum.
Dus wat is de grap?
Of heb je teveel betaald xD ?
Foutquote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef HowardStern het volgende:
TS is dom?
Je hebt dat ding op 1 april gekocht met de datum van 31 maart. Logisch dat er 35% korting opzit, want het is over de houdbaarheids datum.
Dus wat is de grap?
Of heb je teveel betaald xD ?
Of het verboden is weet ik niet. Maar bij mij in de supermarkt halen we het al 1 dag van te voren uit de schappen! Ik vind het een slechte zaak van de AH.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef nVincible het volgende:
[..]
Op producten die tot die dag of de dag erna houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht. Producten verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, is naar mijn weten verboten!
Als je de moeite neemt kan je ze aanklagen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Of het verboden is weet ik niet. Maar bij mij in de supermarkt halen we het al 1 dag van te voren uit de schappen! Ik vind het een slechte zaak van de AH.
Maar die ene dag maakt niks uit, gewoon opeten!
Inderdaad, het jammere is vooral dat ik geen bonnetje heb om hun er even op te wijzen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Of het verboden is weet ik niet. Maar bij mij in de supermarkt halen we het al 1 dag van te voren uit de schappen! Ik vind het een slechte zaak van de AH.
Maar die ene dag maakt niks uit, gewoon opeten!
Volgens mij mag het wel, maar dan moet de supermarkt zelf instaan voor de kwaliteit van de producten. Er is een klein aantal producten waarbij ze inderdaad überhaupt niet verkocht mogen worden. Dit betreft voor zover ik weet zuivel en eieren. Als de supermarkt ervoor instaat dat het product nog goed is, dan mogen ze het verkopen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
Fout
AH mag niet meer verkopen na de houdsbaarheid datum
weer een of andere graf vakkevuller die ze werk niet goed heeft gedaan.
Beetje tegenstrijdigheid kom ik tegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef nVincible het volgende:
Ik heb gister, op 1 April ter goeder trouw een bakje met gesneden stukjes leverworst gekocht, om wat te snacken te hebben 's avonds. En omdat ik maar wat snelle boodschappen deed, heb ik het bonnetje afgewezen.
Nou was het me dus gister even ontschoten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd. Dus ik keek zonet in de koelkast om die leverworstjes op te smikkelen.
Wat ziet mijn oog; een 35% kortings sticker! Nooit gezien, maar goed, dat bespaart weer een paar centjes, en dat komt altijd ten goede in deze tijden. Dat doen ze wel vaker, dingen die tot die dag of de dag na die dag nog houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht.
Voor de zekerheid checkte ik daarom nog maar de houdbaarheidsdatum. Helaas, daar stond 31-03-09. Ik dacht even na, maar toen drong het tot me door! Een 1 April grap, gewoon bij Albert Heijn!
Klacht: 1 April, gewoon bij Albert Heijn
Subklacht: Graftyfushoertje van de kassa heeft me mijn bonnetje niet gegeven
Subklacht: Kan dus niet mijn euro terugkrijgen omdat ik geen bonnetje heb waarop staat dat ik het op 1 April heb gekocht.
Als je dat al goor lijkt moet je eens googlen wat er echt in leverworst zit.quote:
wat hij zegt. Het is geen wettelijke verplichte THT datum, maar een datum tot wanneer producent het garandeert dat het goed is. Als winkels het daarna verkopen dan zijn hun verantwoordelijk voor het product.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel, maar dan moet de supermarkt zelf instaan voor de kwaliteit van de producten. Er is een klein aantal producten waarbij ze inderdaad überhaupt niet verkocht mogen worden. Dit betreft voor zover ik weet zuivel en eieren. Als de supermarkt ervoor instaat dat het product nog goed is, dan mogen ze het verkopen.
Komt een klant klagen kunnen ze het logischerwijs niet meer op de fabrikant afwentelen.
Het is wel netjes als ze het aanbied.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef nuget het volgende:
gelukkig hoeft die graftyfushoer bij de kassa jou dat bonnetje ook helemaal niet te geven.. tenzij jij daar om vraagt..
Eigen schuld dikke bult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |