abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67660025
Ik heb gister, op 1 April ter goeder trouw een bakje met gesneden stukjes leverworst gekocht, om wat te snacken te hebben 's avonds. En omdat ik maar wat snelle boodschappen deed, heb ik het bonnetje afgewezen.

Nou was het me dus gister even ontschoten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd. Dus ik keek zonet in de koelkast om die leverworstjes op te smikkelen.

Wat ziet mijn oog; een 35% kortings sticker! Nooit gezien, maar goed, dat bespaart weer een paar centjes, en dat komt altijd ten goede in deze tijden. Dat doen ze wel vaker, dingen die tot die dag of de dag na die dag nog houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht.

Voor de zekerheid checkte ik daarom nog maar de houdbaarheidsdatum. Helaas, daar stond 31-03-09. Ik dacht even na, maar toen drong het tot me door! Een 1 April grap, gewoon bij Albert Heijn!

Klacht: 1 April, gewoon bij Albert Heijn

Subklacht: Graftyfushoertje van de kassa heeft me mijn bonnetje niet gegeven
Subklacht: Kan dus niet mijn euro terugkrijgen omdat ik geen bonnetje heb waarop staat dat ik het op 1 April heb gekocht.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:26:08 #2
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_67660065
TS is dom?

Je hebt dat ding op 1 april gekocht met de datum van 31 maart. Logisch dat er 35% korting opzit, want het is over de houdbaarheids datum.

Dus wat is de grap?
Of heb je teveel betaald xD ?
  donderdag 2 april 2009 @ 22:26:09 #3
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_67660066
Worst van een lever
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_67660076
ziet het er goed uit? zo ja? VRETUUUUUUH
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  donderdag 2 april 2009 @ 22:26:39 #5
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_67660098
nee dat kán gewoon geen foutje geweest zijn, die worden namelijk niet gemaakt op 1 april want dan is het een grapje
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:27:15 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67660125
Want je gaat natuurlijk dood als je het een paar uur te laat eet.
pi_67660136
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef HowardStern het volgende:
TS is dom?

Je hebt dat ding op 1 april gekocht met de datum van 31 maart. Logisch dat er 35% korting opzit, want het is over de houdbaarheids datum.

Dus wat is de grap?
Op producten die tot die dag of de dag erna houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht. Producten verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, is naar mijn weten verboten!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:28:24 #8
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_67660176
Shit je hebt helemaal gelijk dat had helemaal niet aan jou verkocht mogen worden :/
  donderdag 2 april 2009 @ 22:28:56 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67660200
Ik ga volgend jaar op 1 april een bank beroven. Als ze te laat doorhebben dat het een grap is hebben ze pech.
pi_67660211
Ik weet zeker dat je helemaal dubbel lag van het lachen toen je de grap door had..
Dit keer zonder signature
pi_67661051
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef HowardStern het volgende:
TS is dom?

Dus wat is de grap?
Fout
AH mag niet meer verkopen na de houdsbaarheid datum

weer een of andere graf vakkevuller die ze werk niet goed heeft gedaan.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:54:10 #12
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_67661088
Gewoon opeten homo
Dichter bij de bundel
pi_67661158
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef nVincible het volgende:

[..]

Op producten die tot die dag of de dag erna houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht. Producten verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, is naar mijn weten verboten!
Of het verboden is weet ik niet. Maar bij mij in de supermarkt halen we het al 1 dag van te voren uit de schappen! Ik vind het een slechte zaak van de AH.
Maar die ene dag maakt niks uit, gewoon opeten!
pi_67661219
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef speedy_kevin het volgende:

[..]

Of het verboden is weet ik niet. Maar bij mij in de supermarkt halen we het al 1 dag van te voren uit de schappen! Ik vind het een slechte zaak van de AH.
Als je de moeite neemt kan je ze aanklagen.
en dan dan dan raakt zo een kut vakkevuller ze baan kwijt
pi_67661242
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef speedy_kevin het volgende:

[..]

Inderdaad, het jammere is vooral dat ik geen bonnetje heb om hun er even op te wijzen.

En als het 1 dag betrof, had ik me er wel aan gewaagd (ook al is het vlees), maar 2 dagen (31-3 naar 02-4) vind ik toch iets te gewaagd.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:59:33 #16
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67661287
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef raaavi het volgende:

[..]

Fout
AH mag niet meer verkopen na de houdsbaarheid datum

weer een of andere graf vakkevuller die ze werk niet goed heeft gedaan.
Volgens mij mag het wel, maar dan moet de supermarkt zelf instaan voor de kwaliteit van de producten. Er is een klein aantal producten waarbij ze inderdaad überhaupt niet verkocht mogen worden. Dit betreft voor zover ik weet zuivel en eieren. Als de supermarkt ervoor instaat dat het product nog goed is, dan mogen ze het verkopen.

Komt een klant klagen kunnen ze het logischerwijs niet meer op de fabrikant afwentelen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:59:54 #17
168255 J.Herrer
pi_67661295
Joh dat ding lag waarschijnlijk al 2 of 3 dagen in de schappen maar niemand behalve ts is zo stom om het te kopen

Leverworst ranzige zooi
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 2 april 2009 @ 22:59:59 #18
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_67661301
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef nVincible het volgende:
Ik heb gister, op 1 April ter goeder trouw een bakje met gesneden stukjes leverworst gekocht, om wat te snacken te hebben 's avonds. En omdat ik maar wat snelle boodschappen deed, heb ik het bonnetje afgewezen.

Nou was het me dus gister even ontschoten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd. Dus ik keek zonet in de koelkast om die leverworstjes op te smikkelen.

Wat ziet mijn oog; een 35% kortings sticker! Nooit gezien, maar goed, dat bespaart weer een paar centjes, en dat komt altijd ten goede in deze tijden. Dat doen ze wel vaker, dingen die tot die dag of de dag na die dag nog houdbaar zijn, worden met 35% korting verkocht.

Voor de zekerheid checkte ik daarom nog maar de houdbaarheidsdatum. Helaas, daar stond 31-03-09. Ik dacht even na, maar toen drong het tot me door! Een 1 April grap, gewoon bij Albert Heijn!

Klacht: 1 April, gewoon bij Albert Heijn

Subklacht: Graftyfushoertje van de kassa heeft me mijn bonnetje niet gegeven
Subklacht: Kan dus niet mijn euro terugkrijgen omdat ik geen bonnetje heb waarop staat dat ik het op 1 April heb gekocht.
Beetje tegenstrijdigheid kom ik tegen.
Je had het bonnetje dus niet af moeten wijzen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 2 april 2009 @ 23:04:32 #19
188686 keienlegger
Hey, ik ben Sinterklaas niet!
pi_67661473
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef kabelhaspel het volgende:
Worst van een lever
Als je dat al goor lijkt moet je eens googlen wat er echt in leverworst zit.

PS: TS koopt LEVERWORST van over de datum, is er iets op deze aardkloot wat smeriger is?
pi_67664836
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:59 schreef Iblis het volgende:

[..]

Volgens mij mag het wel, maar dan moet de supermarkt zelf instaan voor de kwaliteit van de producten. Er is een klein aantal producten waarbij ze inderdaad überhaupt niet verkocht mogen worden. Dit betreft voor zover ik weet zuivel en eieren. Als de supermarkt ervoor instaat dat het product nog goed is, dan mogen ze het verkopen.

Komt een klant klagen kunnen ze het logischerwijs niet meer op de fabrikant afwentelen.
wat hij zegt. Het is geen wettelijke verplichte THT datum, maar een datum tot wanneer producent het garandeert dat het goed is. Als winkels het daarna verkopen dan zijn hun verantwoordelijk voor het product.
Dit keer zonder signature
pi_67665726
1-april Topics-
Roken is lekker
pi_67668880
Had TS wel een bonuskaart? Anders had je die korting ook niet gekregen.
pi_67669007
gelukkig hoeft die graftyfushoer bij de kassa jou dat bonnetje ook helemaal niet te geven.. tenzij jij daar om vraagt..

Eigen schuld dikke bult
No Guts, No Glory
pi_67669247
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef nuget het volgende:
gelukkig hoeft die graftyfushoer bij de kassa jou dat bonnetje ook helemaal niet te geven.. tenzij jij daar om vraagt..

Eigen schuld dikke bult
Het is wel netjes als ze het aanbied.

En dat heeft ze ook gedaan, maar TS wees het af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')