Als jij van die werkmans handen wil.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
TS vet zij handen in met handcreme
Heaumeau
Dankje, voor de meeste toevoegende post. Even kijken als hij haptquote:
Ach, je hapte wel in mijn postquote:Op donderdag 2 april 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, voor de meeste toevoegende post. Even kijken als hij hapt
Als jij dat ''happen vind, ik noem dat een tegen argumentquote:Op donderdag 2 april 2009 21:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel opzoeken, deze topic is net 10 posts lang
Tegenargument geven op een kutopmerking is happen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij dat ''happen vind, ik noem dat een tegen argument
Dus jij geeft toe dat jij kut opmerkingen maakt, mooi zijn we daar ook weer uit opgelost slotjequote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tegenargument geven op een kutopmerking is happen.
Trollen is niet trollen zonder kutopmerkingenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jij geeft toe dat jij kut opmerkingen maakt, mooi zijn we daar ook weer uit opgelost slotje
Echt?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef Perico het volgende:
Het kan erger, automonteurs krijgen de smeer hoe hard ze ook boenen na jaren niet meer van hun handen af, blijft in de porien zitten. Terwijl ze een uur lang met groene zeep kunnen wassen.
Pallets sorteren.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wat doet TS voor werk, typewerk of stratenmaken?
Jaquote:
Is dat ook niet te verwijderen door je handen te laten weken in lauw- soda water?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef Perico het volgende:
Het kan erger, automonteurs krijgen de smeer hoe hard ze ook boenen na jaren niet meer van hun handen af, blijft in de porien zitten. Terwijl ze een uur lang met groene zeep kunnen wassen.
Deernes denken dan dat ze met een smeerpijp te maken hebben en lopen hard weg.
sleutelen aan scooter.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wat doet TS voor werk, typewerk of stratenmaken?
Dat jij op een sociale werkplaats werkt kan ik niets aan doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |