Ook te vaag voor mij hoor! hoor toch liever 10.000 nights van Alphabeat, ofzo. Dat is tenminste een beetje toegankelijke muziek.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Brennel het volgende:
Jeutje mina, als ik nog niet moe was, werd ik dat nu wel.
Voor 2 minuutjes is het leuk, maar daarna mag het wel weer uit van mij.
Ach Hans, haha!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook te vaag voor mij hoor! hoor toch liever 10.000 nights van Alphabeat, ofzo. Dat is tenminste een beetje toegankelijke muziek..
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wooooooooooow!!!!!!!!
Dat was fijn.
Hehe. D'r komen nog wel meer mooie dagen aanquote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zwaar klote.. Naja, verder waren de dames wel leuk *zucht*
Mwah, luister wel vaker dit soort muziek.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]. En dit dan?! het gaat van vaag naar wel heeeeeeeeel vaag..
Jup! morgen zeer vroeg vrij dus dan maar even extra genietenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe. D'r komen nog wel meer mooie dagen aan!
The pony's? Zou kunnen zeggen dat ik al hun platen heb, maar dan zou ik liegenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, luister wel vaker dit soort muziek.
Ken je The Ponys? Van hun hit "let's kill ourselves"?
Ook heerlijk.
heb jij een 10 uren contractquote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! morgen zeer vroeg vrij dus dan maar even extra genieten
Qua effectieve slaapuren deze week zou ik zeggen ja, maar het zijn er wel wat meerquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij een 10 uren contract
Ik denk dat je heel aardig in de buurt zitquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij een 10 uren contract
Ligt eraan wat voor soort mensen er komen. Als het mensen zijn die U2 luisteren of die Pokerface-crap.. dan lijkt me het niet geschikt hehe.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The pony's? Zou kunnen zeggen dat ik al hun platen heb, maar dan zou ik liegen. Zou je het adviseren tijdens een verjaardagsfeestje of is het daar te "zwaar" voor?
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op wordquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua effectieve slaapuren deze week zou ik zeggen ja, maar het zijn er wel wat meer
Zit het nu voor het eerst te luisteren, maar..... ik zal eerlijk zeggen dat het wel goed klinkt ! Qua stemgeluid vind ik het niet heel bijzonder, maar de gitaar is wel vet en lekker up-tempo ook. De tekst (heerlijke maandagochtend plaat!) blijft ook wel hangenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor soort mensen er komen. Als het mensen zijn die U2 luisteren of die Pokerface-crap.. dan lijkt me het niet geschikt hehe.
Luister maar eens anders.
Aanstekelijke gitaar man, hotdaaaymn!!
Nou, ik lees ook wel eens dat ie 's middags gaat stofzuigenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op word
Vroeg genoeg vrij om idd lekker op tijd in bad te kunnen gaan liggenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op word
Maar werk je niet thuis?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeg genoeg vrij om idd lekker op tijd in bad te kunnen gaan liggen. Morgen maar eens lekker buiten in de tuin werken/genieten
Oeh! dit is trouwens zo'n toffe plaat.
Ja, ook dat moet gebeuren.. Als dat Claudia mens begin vind ik het vaak een mooi moment omquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook wel eens dat ie 's middags gaat stofzuigen.
De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans heeft werkdagen van 8 minuten, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korter
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoonquote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef LeonH het volgende:
Snow Patrol schoonheid van de bovenste plank!
Wat hoop ik zo dat dit de afsluiter wordt zeg!
Ik schaam mij af en toe voor Nederlanders die engels denken te sprekenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
, hij ging zelfs Nederlandse spreekwoorden letterlijk vertalen
.
Meen je dat echt?!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
I hate you very welcome.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
.
Had jij wat anders verwacht dan van die man?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
.
cos!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
Ietsjes beter Engelsquote:Op donderdag 2 april 2009 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht dan van die man?
Wow! dat klinkt als een zeer interessant stukje techniek !quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, geweldig! M'n radio ging automatisch uit, en er startte een mp3'tje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |