Foutje, aangepastquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik iemand aanklik kom ik bij mijn eigen profiel wijzigen uit ?
Hoe sprak hij het uit dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michiels uitspraak van youtube... is die nieuwOf spreek ik 't verkeerd met 'joetsjoep' uit ofzo
Kristel is best leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Leuk filmpje over Kristel als nieuwe Uruzgan.FM-jock:
Mag ik uit de stats?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt![]()
![]()
Oh, en ik luister niet uiteraard
* Againzender slingert de TV aanquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef borisz het volgende:
Zo de keuringsdienst kijken, het gaat over BIER.
21.55 NL3quote:Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender slingert de TV aan
Morgen krijg je respijtquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, okay! Je legt de lat wel hoog
late night sessions
we laten het gewoon confronterend erin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Technisch alles mogelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijgquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Super.
Oh, PSB op Lowlands misschien ?
Dan moet ik er ook nog heen, en ik wou júíst niet
Dan gaan wij toch met een afvaardiging van dit topic. Alarm mee uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijg. Iedereen in mijn omgeving vind het te fout voor woorden
quote:
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 089 TIM-846
Zo beter?![]()
![]()
Heeft Lewis toch zelf veroorzaakt, begreep ik ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch hoor.. Diskwalificatie voor Mclaren... De messen voor het komend raceweekend zijn weer geslepen. Dit gaat een RAMP-seizoen worden voor McLaren
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch met een afvaardiging van dit topic. Alarm mee uiteraard
richtlijnen zijn niet eenduidig jammer genoeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Heeft Lewis toch zelf veroorzaakt, begreep ik ?
Wat heeft zoontje van Ekdom hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
In opdracht van het team, maar handig is het nietquote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heeft zoontje van Ekdom hier nou weer mee te maken
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi marc !quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Was ik nog net op tijd om Gaslight Anthem te horen
Hier in de buurt werd al weer volop ge-bbqt vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 13 graden buiten, gruwelijk!
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier in de buurt werd al weer volop ge-bbqt vandaag
Serieus ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn er snel bijquote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de huisgenoten hebben we vandaag ook maar besloten dat we snel een bbq aan moeten schaffen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]kan niet wachten op de eerste straat bbq van de zomer
Vertelvertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Brennel het volgende:
Wauw, ben nog steeds bij aan het komen van een hevige lachbui net
Dquote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik los je wel af, weltrusten!
![]()
Hallo!
Ik ga me er ook zo ene pakken denk ik. Het verdriet dat m'n clubje vandaag is opgeheven proberen weg te drinken...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Maar wel een biertje open getrokken door de keuringsdienst aflevering.
Nee, geen mop, maar ik had net op msn met iemand heel erg last van typfouten, waardoor er heel aparte woorden en zelfs zinnen ontstonden. En omdat ik toch al melig was, mede door het mooie weer, heb ik mezelf smakelijk uigelachenquote:
Nou, proost dan maar!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Maar wel een biertje open getrokken door de keuringsdienst aflevering.
Jij ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga me er ook zo ene pakken denk ik. Het verdriet dat m'n clubje vandaag is opgeheven proberen weg te drinken...
Mzzl !quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef MichielV het volgende:
Woest genoegen, tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |