Ik vond die nieuwe niets aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom nou de oude single draaien
ja, dat blijft een topper idd, maar het nummer zelf is ook gewoon erg goedquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind de clip nog het leukste gedaan
Ik hoor hem anders wel elke nacht om 4:15.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij heeft een nieuwe single uit die in de dag/avondprogrammering nog weinig voorbij is gekomen. Draai die dan.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gebruikte de verkeerde PI
U2 is wel de groep waarvan de meeste verschillende nummers worden gedraaid, zag ik op sirolfs site.dus aan afwisseling geen gebrekquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als je dat maar vaak genoeg doet dan krijg je vanzelf een overkill aan nieuwe U2 singles. Het hoeft dus geen voordeel te zijn.
Da's de nachtprogrammeringquote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoor hem anders wel elke nacht om 4:15.
Een hit in de top50 heb je deze dagen als je 500 keer bent gedownload, dus omdat er een paar honderd gekken zijn die graag Adele horen zitten wij er mee opgescheept.Die single van Powned was 4000 keer gedownload en kwam op 1 binnen vorige week, de nummer 2 Lady Gaga was maar 500 keer of zoiets gedownloadquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja, het is nog altijd een hit he in de Top 50..
Dat vond ik idd een schokkende openbaringquote:Op donderdag 2 april 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een hit in de top50 heb je deze dagen als je 500 keer bent gedownload, dus omdat er een paar honderd gekken zijn die graag Adele horen zitten wij er mee opgescheept.Die single van Powned was 4000 keer gedownload en kwam op 1 binnen vorige week, de nummer 2 Lady Gaga was maar 500 keer of zoiets gedownload
wat als het wel gedraaid wordt , ga je dan in je blote reet buiten een rondje rennen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat als het wel gedraaid wordt , ga je dan in je blote reet buiten een rondje rennen ?Daarom zei ik dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, het gaat er mij om dat je het snel uitbrengen van nieuwe singles als een voordeel beschouwd. Dat vind ik ook, maar ook daar zitten nadelen aan. Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 is wel de groep waarvan de meeste verschillende nummers worden gedraaid, zag ik op sirolfs site.dus aan afwisseling geen gebrek. Het is minder als een artiest in die lijst laag staat en in de lijst van meest gedraaide nummers juist hoog. Dan is de irritatiefactor snel hoger
.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
Top Michiel dat je tijdens je uitzending 'even' de tijd neemt om op de 'discussie' hier in te gaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Ik kan lastig meediscussieren tijdens een uitzending in een echt gesprek, maar wil nog wel ff roepen dat het vergelijken met luistercijfers van tien jaar geleden echt compleet kansloos is. De markt was toen zo extreem anders!
Vergelijk de cijfers met het begin van Florent's werk hier, vervolgens met die van het vertrek van Rob en Ruud en dan met nu.
Florent is echt geen god en ik ga niet al zijn maatregelen verheerlijken, maar feit is dat 3FM voor het eerst sinds ooit als een stoer merk te boek staat onder jongeren en nog steeds een heel erg beduidend ander geluid heeft dan de concurrentie.
De rotatie van hits is hier ECHT vele malen lager dan bij anderen (ik kan het weten, heb aan de overkant gewerkt) en nog steeds is 1 op de 3 platen die je hier hoort een plaat die ALLEEN op 3 gedraaid wordt.
Niet alles is altijd even tof, maar ik ben er echt trots op bij een zender te werken die in de huidige tijden nog zo eigenwijs is als 3FM.
Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
Sorry maar een zender die overtuigend voorstander is van Alain Clark kan ik al niet stoer noemen. Evenals een winnares van het commerciële Idols die toevallig wordt gedraaid omdat er een paar gitaarsnaren in zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Florent is echt geen god en ik ga niet al zijn maatregelen verheerlijken, maar feit is dat 3FM voor het eerst sinds ooit als een stoer merk te boek staat onder jongeren en nog steeds een heel erg beduidend ander geluid heeft dan de concurrentie.
Ok hier kan ik het wel mee eens zijn, 3fm is voor veel platen een opstap geweest naar een hit. Zoals recent nog Ayo Technology... ok een kutplaat maar wel een hit.quote:De rotatie van hits is hier ECHT vele malen lager dan bij anderen (ik kan het weten, heb aan de overkant gewerkt) en nog steeds is 1 op de 3 platen die je hier hoort een plaat die ALLEEN op 3 gedraaid wordt.
Ik zou zo met je willen ruilenquote:Niet alles is altijd even tof, maar ik ben er echt trots op bij een zender te werken die in de huidige tijden nog zo eigenwijs is als 3FM.
Maar wij hebben dan ook geen levenquote:Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef Againzender het volgende:
o ja, ik ga even het vuilnis buiten zetten, dat heeft niets met de muziek te maken, maar die LUCHT he
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mijquote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Lees de reactie van Veenstra, maar hoe moet je daar nou weer op reageren met zo'n slotzin![]()
jij heb in je eentje al een topic of (44815/301) = 149 vol gelultquote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Lees de reactie van Veenstra, maar hoe moet je daar nou weer op reageren met zo'n slotzin![]()
Hij loopt in elk geval niet weg voor de discussie en dat is natuurlijk wel top. Dat van de luistercijfers wil ik toch eens checkenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mij
Die heeft vast de workshop hoe vang ik een rat gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mij
Er is veel online terug te vinden van de laatste 10 jaarquote:Op donderdag 2 april 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij loopt in elk geval niet weg voor de discussie en dat is natuurlijk wel top. Dat van de luistercijfers wil ik toch eens checken
Ik wil het allemaal niet weten geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
jij heb in je eentje al een topic of (44815/301) = 149 vol gelult
Hier van de week ook een stinkbommetje erin, hele week in stinkende bus gezetenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet je die incidenten met buschauffeurs (hoe erg ook!) eigenlijk nog wel tijdens het nieuws noemenIk krijg bijna 't idee dat het daardoor alleen maar meer wordt
.
Jup! hele poos terug al wat lopen neuzen op o.a. radio.nl en dat is leuk want dan kan je goed zien hoe de programmering is veranderd in de loop der jaren. Duidelijk VEEL meer dance.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is veel online terug te vinden van de laatste 10 jaar.
Bleghquote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier van de week ook een stinkbommetje erin, hele week in stinkende bus gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |