tja, tijd is ook een relatief begripquote:
En maar blijven draaienquote:
En dat is met redenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op KX draaien ze dat gelukkig niet
ik ben geen fan van het nieuwe werk van U2, dus ik was ook erg blij dat die singles zo snel achter elkaar kwamen, dan hoorde je in ieder geval niet vier maanden hetzelfdequote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien.
U2 deed dat veel beter met de komst van hun nieuwe album. Twee singles vrij vlot achter elkaar. Dan irriteert een hit ook veel minder. Adele komt echt m'n strot uit door het compleet kapotdraaien van dit nummer![]()
![]()
. Als iemand die vaak wil horen, draait ie 'm maar zelf in iTunes ofzo, maar dat hoeft niet continu op 3FM.
Precies. Dan is 't voor niemand vervelendquote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben geen fan van het nieuwe werk van U2, dus ik was ook erg blij dat die singles zo snel achter elkaar kwamen, dan hoorde je in ieder geval niet vier maanden hetzelfde
Ja helaas wel, ik ben helaas niet van die categoriequote:Op donderdag 2 april 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
Overigens:
[..]
10 jaar terug, vorige eeuw dus menschen, was 3FM inderdaad wel heel erg aan het worden als antwoord op 538. Dus zo slecht is het ook niet wat Florent gedaan heeft. Maar ja, die herhaling in de muziek, dat is er wel gekomen, en dat irriteert de continu luisterende 3FM-er.
Maar ja, die leveren niet de meeste reclame inkomsten op.... de muziekbehangers horen het graag, en dat is een erg grote groep...
Vaak pas het 3de uurquote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Röyksopp – Happy Up Here is nog niet geweest.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Eindelijk heeft iemand de hoofdprijs in Deal Or No Deal gewonnen.![]()
![]()
Nu kan ik gelukkig slapen.
Vind de clip nog het leukste gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Againzender het volgende:
En zoals mijn moeder destijds al zei: wat een leuke muziek, en wat een leuke clip, en Buddy Holly
Ja, en als je dat maar vaak genoeg doet dan krijg je vanzelf een overkill aan nieuwe U2 singles. Het hoeft dus geen voordeel te zijn. Maar zal eerlijk zeggen dat ik dat liever heb dan een plaat uitbrengen en wachten tot deze helemaal is uitgemolken en daarna met een nieuwe single te komen. Overigens vind ik dat 3FM wel eens wat sneller mag reageren met het minderen van een plaat. Adele is deze week al 10x gedraaid en dat vind ik vrij veel voor een plaat die al bijna 250x op 3FM te horen is geweest. Maar ja, het is nog altijd een hit he in de Top 50..quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien.
U2 deed dat veel beter met de komst van hun nieuwe album. Twee singles vrij vlot achter elkaar. Dan irriteert een hit ook veel minder. Adele komt echt m'n strot uit door het compleet kapotdraaien van dit nummer![]()
![]()
. Als iemand die vaak wil horen, draait ie 'm maar zelf in iTunes ofzo, maar dat hoeft niet continu op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |