De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans heeft werkdagen van 8 minuten, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korter
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoonquote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef LeonH het volgende:
Snow Patrol schoonheid van de bovenste plank!
Wat hoop ik zo dat dit de afsluiter wordt zeg!
Ik schaam mij af en toe voor Nederlanders die engels denken te sprekenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
, hij ging zelfs Nederlandse spreekwoorden letterlijk vertalen
.
Meen je dat echt?!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
I hate you very welcome.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
.
Had jij wat anders verwacht dan van die man?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
.
cos!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
Ietsjes beter Engelsquote:Op donderdag 2 april 2009 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht dan van die man?
Wow! dat klinkt als een zeer interessant stukje techniek !quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, geweldig! M'n radio ging automatisch uit, en er startte een mp3'tje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |