Hehehe!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, geen mop, maar ik had net op msn met iemand heel erg last van typfouten, waardoor er heel aparte woorden en zelfs zinnen ontstonden. En omdat ik toch al melig was, mede door het mooie weer, heb ik mezelf smakelijk uigelachen
Gans! Ja, heb heerrrrlijk op 't balkon gezeten vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJ, gast ! wat een weer niet?!
Ik wijn, bij gebrek aan bierquote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Maar wel een biertje open getrokken door de keuringsdienst aflevering.
Lucky you! heb ook menig student buiten zien zitten met een potje bier en genietend van de zon. Hoe kud is het dan dat je daar dan loopt met een winterjas... grom!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gans! Ja, heb heerrrrlijk op 't balkon gezeten vandaag!
Damn, weer wat geleerd. Thanks borisz!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Horror is Angst, dus horrors is angsten.
Jij kent ze dus al?! moet zeggen dat het begin wel leuk klinkt, maar het is nu een beetje saai aan het worden.. Vrij zwaar klinkt ditquote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik heb 't twee jaar geleden ooit eens 'gekocht'.
Kon er niet echt aan wennen.
Ik water, terwijl ik ook best een pilsje lust. Nah, hou het wel bij waterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wijn, bij gebrek aan bier.
Leuke aflevering was het!
Vast een horror film!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef cosmick het volgende:
Die meeslepende geluiden zijn wel komisch. Al lijjkt het net of er een film op de achtergrond meespeelt.
Ja, dan doe je toch iets verkeerd....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lucky you! heb ook menig student buiten zien zitten met een potje bier en genietend van de zon. Hoe kud is het dan dat je daar dan loopt met een winterjas... grom!
Ja, inderdaad. Niet echt muziek om gezellig in de auto naar je werk te draaien.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij kent ze dus al?! moet zeggen dat het begin wel leuk klinkt, maar het is nu een beetje saai aan het worden.. Vrij zwaar klinkt dit.
Whehehe!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Niet echt muziek om gezellig in de auto naar je werk te draaien.
Dan weet je zeker dat het een kutdag wordt.
Cos, rustig aan man!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef cosmick het volgende:
Damn! De muziek gaat automatisch harder en harder hier. En de wijn vloeit rijkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |