euh, optimisme?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef NDAsilenced het volgende:
Onder welk woord zou TS dit, denken in een bepaalde stemming, anders willen categoriseren?
Ik heb erover nagedacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Hmmm... interessante klacht.
Ik denk er nog even over na.
Kijk, dat soort reacties zie ik graagquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht.
Ik ben het eens met TS, het is een terechte klacht.
verkapte 'ik ben ook lid van de positivisme hyves' postquote:Op zondag 5 april 2009 01:01 schreef superworm het volgende:
Verkapt 'kijk mij filosofie studeren'-topic.
Eigenlijk heel simpel, positivisme heeft al een andere betekenis. Je gaat toch ook een struik niet ineens een boom noemen?quote:Op zondag 5 april 2009 03:25 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag, waarom kan 'positief denken' niet zijn eigen isme hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoniemquote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel, positivisme heeft al een andere betekenis. Je gaat toch ook een struik niet ineens een boom noemen?
quote:Op zondag 5 april 2009 01:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
verkapte 'ik ben ook lid van de positivisme hyves' post
Dat kan ja, maar ik zou het niet handig vinden om woorden die tegenwoordig al een betekenis hebben meteen een andere betekenis erbij te geven, verzin dan gewoon een nieuw woord.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoniem
Waarom kijk je dat pauperprogramma nog!?!?!?!?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef padlarf het volgende:
WEL ALLE GODVERDOMME! ER WAS ER NET WEER EEN! WEER BIJ DWDD!!!
ARGHHH!!!!!!!
Gekwets?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat pauperprogramma nog!?!?!?!?
HET NIVEAU IS TE LAAG VOOR JOUW INTELLECTUEEL VER ONTWIKKELDE BREIN. VERNEDER UW HERSENEN NIET MET HET GEKWETS DAT MEN IN DWDD PRATEN NOEMT.
Ik voel me anders wel gekwetstquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is gezwets of gekwetter, niet een samentrekking van de twee, gij neptaalmierenneuker.
Wie?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |