~Poca~ »? baz »? Frank »? Nickyquote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef Agiath het volgende:
Deze chick is het me je eens
http://ninnietje.hyves.nl/
eh, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef Agiath het volgende:
Deze chick is het me je eens
http://ninnietje.hyves.nl/
Zie die hyves die je net poste. En dan de eerste krabbelquote:
Ikwas niet ingelogd, maar ik zie hetquote:Op donderdag 2 april 2009 20:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zie die hyves die je net poste. En dan de eerste krabbel
Nou, TS en bepaalde mensen in deze topic dus. Daarnaast geeft de gehele wetenschappelijke wereld er waarschijnlijk ook iets om.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef fathank het volgende:
/care.
Alsof er ook maar iemand in deze wereld daar iets om geeft.
tekenend voor hun onwetendheid inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef Bomil het volgende:
Marguerite for president (755)
23 jan, 21:25
klote tentamens
maar ik blijf positief!!!!! "klote tentamens" zeggen en beweren dat je positief blijft
![]()
Daar stopte ik met lezen.quote:
Als je als wetenschapper zijnde je om zoiets onbenulligs druk moet maken ben je een wetenschapper van het niveau lik-me-vestje. Alsof er geen belangrijkere dingen zijn. Beter gaan ze kanker genezen ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, TS en bepaalde mensen in deze topic dus. Daarnaast geeft de gehele wetenschappelijke wereld er waarschijnlijk ook iets om.
Ja, en die domme mensen zijn dus de reden dat ze dat niet doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je als wetenschapper zijnde je om zoiets onbenulligs druk moet maken ben je een wetenschapper van het niveau lik-me-vestje. Alsof er geen belangrijkere dingen zijn. Beter gaan ze kanker genezen ofzo.
Ja en laten we in het vervolg een stoel een tafel noemen en ontbijtkoek noemen we kippepootjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je als wetenschapper zijnde je om zoiets onbenulligs druk moet maken ben je een wetenschapper van het niveau lik-me-vestje. Alsof er geen belangrijkere dingen zijn. Beter gaan ze kanker genezen ofzo.
Jij hebt gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Oh, God. Mensen die net een introductiecollege wetenschapsfilosofie hebben en dan hier over gaan zeuren
What's next? Mensen die sceptisch uitspreken als septisch? Hoewel dat natuurlijk wel bloedirritant is...
http://www.onzetaal.nl/advies/sceptisch.phpquote:Sceptisch kan op twee manieren worden uitgesproken: als [septies] en als [skepties]. Alle hedendaagse woordenboeken noemen beide mogelijkheden (voorzover ze überhaupt uitspraak vermelden). Het Uitspraakwoordenboek (2002) neemt alleen de uitspraak [skepties] op, die in de praktijk waarschijnlijk het meest voorkomt.
De uitspraak [septies] is gezien de spelling logischer, omdat sc voor een e standaard als s wordt uitgesproken; vergelijk woorden als scène, adolescent en obsceen. De uitspraak [septies] levert echter verwarring op met het woord septisch (dat 'verrotting bewerkstelligend' of 'vervuild' betekent). Ook de woorden scepsis en scepter kunnen zowel met als zonder k worden uitgesproken.
Overigens gaat het woord sceptisch terug op het Grieks; de uitspraak [skepties] doet daar recht aan. De uitspraak [septies] is ontstaan doordat het woord via het middeleeuws Latijn of het Frans in het Nederlands terecht is gekomen.
Ik heb 3 jaar filosofie gestudeerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Oh, God. Mensen die net een introductiecollege wetenschapsfilosofie hebben en dan hier over gaan zeuren
Nou moet ik wel bekennen dat ik op dit moment met mn huidige studie bezig ben met een wetenschapsfilosofisch vak waardoor dit onderwerp weer boven kwam drijven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:34 schreef Rock-shocker het volgende:De meeste mensen die met dit soort klachten aankomen zijn net begonnen met hun studie en zijn apetrots dat ze bekend zijn met het begrip semantiek.
Gefeliciteerd, je hebt oorkanker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:14 schreef tim. het volgende:
Die bij DWDD had het volgens mij gewoon over iets positiefs, niet over iets positivistisch.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt oorkanker!![]()
6:35-6:45
Cool. Nu weet ik na 3 jaar hoe je heet, door fokquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef Rock-shocker het volgende:
What's next? Mensen die sceptisch uitspreken als septisch? Hoewel dat natuurlijk wel bloedirritant is...
euh, optimisme?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef NDAsilenced het volgende:
Onder welk woord zou TS dit, denken in een bepaalde stemming, anders willen categoriseren?
Ik heb erover nagedacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Hmmm... interessante klacht.
Ik denk er nog even over na.
Kijk, dat soort reacties zie ik graagquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht.
Ik ben het eens met TS, het is een terechte klacht.
verkapte 'ik ben ook lid van de positivisme hyves' postquote:Op zondag 5 april 2009 01:01 schreef superworm het volgende:
Verkapt 'kijk mij filosofie studeren'-topic.
Eigenlijk heel simpel, positivisme heeft al een andere betekenis. Je gaat toch ook een struik niet ineens een boom noemen?quote:Op zondag 5 april 2009 03:25 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag, waarom kan 'positief denken' niet zijn eigen isme hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoniemquote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel, positivisme heeft al een andere betekenis. Je gaat toch ook een struik niet ineens een boom noemen?
quote:Op zondag 5 april 2009 01:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
verkapte 'ik ben ook lid van de positivisme hyves' post
Dat kan ja, maar ik zou het niet handig vinden om woorden die tegenwoordig al een betekenis hebben meteen een andere betekenis erbij te geven, verzin dan gewoon een nieuw woord.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoniem
Waarom kijk je dat pauperprogramma nog!?!?!?!?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef padlarf het volgende:
WEL ALLE GODVERDOMME! ER WAS ER NET WEER EEN! WEER BIJ DWDD!!!
ARGHHH!!!!!!!
Gekwets?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat pauperprogramma nog!?!?!?!?
HET NIVEAU IS TE LAAG VOOR JOUW INTELLECTUEEL VER ONTWIKKELDE BREIN. VERNEDER UW HERSENEN NIET MET HET GEKWETS DAT MEN IN DWDD PRATEN NOEMT.
Ik voel me anders wel gekwetstquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is gezwets of gekwetter, niet een samentrekking van de twee, gij neptaalmierenneuker.
Wie?quote:
quote:
Nou ja, daar zou ik dan nog mee kunnen leven, ware het niet dat de gemiddelde zwakzinnige die die tweede betekenis hanteert geen flauw benul heeft van de eerste betekenis.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef NDAsilenced het volgende:
AEX sluit op 243,81 punten
Het woord is al zó ingeburgerd, positivisme heeft daarmee gewoon een tweede betekenis gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |