quote:Op donderdag 2 april 2009 18:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb gister een CD besteld via Bol.com (zie spoiler), daarbij stond dat als ik voor negen uur bestelde, dat ik de CD dan de volgende dag in huis kreeg. Ik heb het besteld om kwart over 8, maar ik heb nu GEEN CD.
KLACHT: Bol.com en haar beloftes.
Mijn bestelde CD:Nooit problemen gehad met bol. Laatst boekenset 'hitchhikers guide to the galaxy' gekocht.. Bestelling gemaakt op 20:54.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende dag binnen.
Today we lived a thousand years
All we have is now
Waarom koop je dan een slechte CD? Je moet niet klagen maar blij zijn dat het niet geleverd isquote:Op donderdag 2 april 2009 18:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klopt, de écht goede CD's moest ik gewoon origineel hebben.
Huhquote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een slechte CD? Je moet niet klagen maar blij zijn dat het niet geleverd is
Trustquote:Op donderdag 2 april 2009 22:22 schreef Mestras het volgende:
Geachte heer -------,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer * * * helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Trust Live Hi-Res Webcam WB-3420N - Unknown
Aantal: 1
Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Wij kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com
deze email is van vandaag![]()
Sweex is even groot als het op rotzooi aankomt!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Grootste rotzooi die er is.. koop dan sweex.
Even mezelf quoten, het is vandaag gewoon binnen gekomenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb net iets besteld voor iemand die morgen jarig is en dan lees ik dit topic
Waarom heb jij de Webredactie van de Evangelische Omroep in je contacten?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef rickyszz het volgende:
Hier heb ik nog (spam) e-mail van hun gekregen[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |