De WAO bestaat nog steeds, voor die mensen die al een WAO uitkering genoten. Die zijn niet automatisch overgegaan naar de WIA. Tot de laatste WAO gerechtigde óf dood óf met pensioen óf arbeidsgeschikt is, zal de WAO blijven bestaan (toekomstige wets- en beleidswijzigingen voorbehouden).quote:Op donderdag 2 april 2009 17:18 schreef TNA het volgende:
De WAO is al ruim drie jaar afgeschaft, idioot. Je vriend zit in de wie-á.
En dan noem je in de OP topics over de WAO en de voedselbank. De ironiequote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef sinadO het volgende:
Ik heb nog andere interesses dan audio. Mijn werk bijvoorbeeld.
Hoe kom je daar nou bij? Integendeel! In het topic over de voedselbank heb ik herhaaldelijk gevraagd om feiten waarover een discussie te voeren viel. Ik riep ook op of iemand mij kon of wilde verbeteren toen ik cijfers noemde. Ik ben niet bang om een discussie te voeren noch om mijn ongelijk toe te geven.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:48 schreef krapula het volgende:
ow, dit is zo'n topic waarin iedereen alleen maar mag posten hoe enorm gelijk je hebt?
Wat denk je dat mijn werkveld is?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef Asgard het volgende:
[..]
En dan noem je in de OP topics over de WAO en de voedselbank. De ironie
Je schrijft een wekelijkse column in een of ander debiel audiofielen blad?quote:
Oh wat zou dat een geweldig baantje zijn... Audio-reviewer. Ik zou er een moord voor doen. Maar helaas, het is niet zo.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Je schrijft een wekelijkse column in een of ander debiel audiofielen blad?
Ja hallo, jij koopt een stopcontact van 130 euroquote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik wil een iMac & iPhone & Macbook Pro & een dikke villa & dikke auto maar ik heb het geld er niet voor....
heul niet!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja hallo, jij koopt een stopcontact van 130 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |