En dan ontbreekt er nog altijd eentjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Erasmo het volgende:
Zoveel inzendingen, dat wordt moeilijk met stemmen
Ja, het kon toen nog, maar als ik niet had gekeken was ik het vergeten.. Dus ík was nog net optijd :pquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Heb gisteren een mooie Heinkel Perle op de plaat kunnen zetten. De bezitter stopte naast mij bij een stoplicht.
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan ontbreekt er nog altijd eentje
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijne staat er ook niet tussen![]()
Maargoed, heb dat in het andere topic al even laten weten. Ben benieuwd of hij er nog tussen komt..
Jij hebt m'n naam praktisch gejatquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Puur toeval dat onze namen op elkaar lijkenTenzij ik s'nachts tijdens het slaapwandelen een andere persoonlijkheid heb waar ik niks vanaf weet is er niks aan de hand
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie je mail binnenkomen. Ik ga even kijken hoe en wat, als het fout is gegaan, dan zet ik het uiteraard even recht.
Dat het vandaag Koninginnedag was wisten jullie maandag nog niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef Xilantof het volgende:
I.v.m. Koninginnedag kan men tot morgen 12.00 uur 's middags stemmen. Hebben de nakomers van Koninginnedag even wat tijd extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |