quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef vosss het volgende:[..]
Niet dat ik mee ga doen ofzo hoor, maar mij is het compleet onduidelijk waar nu WEL de foto's staan die meedoen.
Doe 's wel

.
quote:
[verhaal]
Het is compleet onoverzichtelijk en onduidelijk.

!
1. Het centrale topic < - daar staat de algemene fotowedstrijd-informatie zoals de wedstrijdregels, einddatum etc.
2. Het wedstrijddiscussie-topic <- hierin wordt over de foto's die tot het betreffende onderwerp behoren gesproken, gebrainstormt, afkeur over het onderwerp kenbaar gemaakt (

), etc. Men kan er zelf voor kiezen om de definitieve inzending óók in dat topic te plaatsen, echter die keuze maakt ieder voor zich. De uiteindelijke inzending dient naar
fotowedstrijd@fok.nl gemaild te worden. Deze plaatsen wij dan na het verstrijken van de einddatum in een apart topic.
3. Het topic in PTA <- Dit dient voornamelijk het doel de PTA'ers attent te maken op de wedstrijd die in FOT loopt. Vragen over de wedstrijd (bijvoorbeeld vragen over de regels, de manier van inzenden, etc) kunnen in dat topic. Foto's worden in dit topic gepost. Jouw vraag had bijvoorbeeld ook in het PTA-topic gepast.
Ik hoop dat 't zo een beetje duidelijk is.