abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67650772
Als die BeNe-liga er nou komt, dan kunnen jullie ook nog eens met de Belgische clubs uit Zuid-Limburg fuseren. Wat een machtig team krijg je dan. Ik zie dan zeker wel wat titels aan de horizon schijnen!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67650826
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik zal iig niet de samenvatting op Eredivisie Live vergeten van Vitesse - Roda. Olaf van Aidshoven zat doodleuk te slapen op de tribune
hahahahahahaha
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_67650887
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als die BeNe-liga er nou komt, dan kunnen jullie ook nog eens met de Belgische clubs uit Zuid-Limburg fuseren. Wat een machtig team krijg je dan. Ik zie dan zeker wel wat titels aan de horizon schijnen!
Tegen die tijd is dit gedrocht al failliet.
pi_67650912
schaam je met je kut topic

NOOIT SPORTING LIMBURG!

ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!

oprotten!
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  donderdag 2 april 2009 @ 17:24:30 #35
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_67650928
TS mag wel oppassen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_67650946
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Sporting!
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67650957
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

NOOIT SPORTING LIMBURG!

ga al ruim 4 jaar elke thuiswedstrijd van Fortuna en dit seizoen op 2 na alle uitmatchen gehad.. en dat nemen ze ons nu af.. heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!

oprotten!
Tony?
pi_67650977
quote:

heb zelfs al 2x gezeten voor mijn cluppie, ben ik niet trots op maar fortuna is mij alles!
pi_67650996
quote:

NOOIT SPORTING LIMBURG!

oprotten!
Als je er niet trots op bent waarom vermeld je het dan?
pi_67651027
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:26 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als 'ie al die andere keren gestaan heeft in het vak, is het hem vergeven die 2 keer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67651049
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als 'ie al die andere keren gestaan heeft in het vak, is het hem vergeven die 2 keer.
pi_67651117
quote:
Hou toch op vent .

Bovendien moet je de OP met een knipoog bekijken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67651133
Waarom niet meteen MVV erbij? Heb je iig 3 clubs van de ondergang gered.
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  donderdag 2 april 2009 @ 17:34:07 #44
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67651195
Venom

Maar Roda/Sporting degradeert toch...kunnen ze mooi in de Jupiler League beginnen.
pi_67651196
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef Bedaarten het volgende:
Doe ook gelijk PSV erbij, heb je pas echt een topclub in totaal.
pi_67651197
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef Bedaarten het volgende:
Gered? De ondergang in geholpen bedoel je.
pi_67651225
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hou toch op vent .

Bovendien moet je de OP met een knipoog bekijken..
Kijk nou uit, dadelijk gaat hij nog op jou zitten.
pi_67651381
Ik hoop dat de supporters een nieuwe club oprichten, zoiets als bij ManU. Die dan hopelijk ooit Sporting inhaalt.

Ik heb niks met Roda/Fortuna/Limburg maar ik doneer wel een paar euro. Vind het echt heel triest voor de echte supporters.
AFC Ajax
  donderdag 2 april 2009 @ 17:42:36 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67651401
quote:

NOOIT SPORTING LIMBURG!

oprotten!
christ.... een fortuna-hooligan

komop man.. ik begrijp best je emotie en natuurlijk vind je het ongelofelijk kut dat je club nu niet meer bestaat... maar jij slaat echt zwaar door

en Sporting is een feit. Er is écht geen ontkennen meer aan

Forza Sporting
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67651442
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:35 schreef Thieske het volgende:

[..]

Kijk nou uit, dadelijk gaat hij nog op jou zitten.
O NOES .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 2 april 2009 @ 17:47:46 #51
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67651544
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67651596
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je er niet trots op bent waarom vermeld je het dan?
Om te laten zien hoeveel hij voor Fortuna over heeft. Voor zulke jongens vind ik het zwaar klote. Ik moet er niet aan denken dat Ajax ineens met az zou gaan fuseren
pi_67651633
Ben benieuwd hoe het afloopt met de financiële steun van de provincie. MVV en VVV hebben al te kennen gegeven het er niet mee eens te zijn dat de fusieclub een flinke hoeveelheid aan overheidsgeld aan beloning krijgt voor hun wanbeleid. Zeker als je ziet dat het nog allerminst zeker is dat Sporting Limburg komend seizoen als enigste Limburgse club actief is op het hoogste niveau. Dan is het toch absurd dat een regionale club een dergelijk bedrag aan provinciegeld krijgt. Overigens heeft VVV doordat MVV niet meedoet aan de fusie zelfs niet eens een kleiner verzorgingsgebied binnen de provinciegrenzen. Dan vind ik gewoon dat geen van de drie clubs recht heeft op overheidssteun...
  donderdag 2 april 2009 @ 17:51:45 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67651648
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Om te laten zien hoeveel hij voor Fortuna over heeft. Voor zulke jongens vind ik het zwaar klote. Ik moet er niet aan denken dat Ajax ineens met az zou gaan fuseren
Dat is een totaal onvergelijkbare situatie. We hebben het hier over 2 profclubs in een verzorgingsgebied met minder inwoners dan Amsterdam die stand-alone beiden gewoon failliet zouden gaan binnen nu en een paar jaar.

of te wel: Wat zou je liever hebben: een fusie van Ajax of een faillisement van Ajax?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_67651686
Opzicht is het wel jammer dat TOF het niet heeft kunnen redden. Dan had je in feite ook een club gehad die van de supporters was en ook nog eens door de supporters geleid werd...
pi_67651723
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat is een totaal onvergelijkbare situatie. We hebben het hier over 2 profclubs in een verzorgingsgebied met minder inwoners dan Amsterdam die stand-alone beiden gewoon failliet zouden gaan binnen nu en een paar jaar.

of te wel: Wat zou je liever hebben: een fusie van Ajax of een faillisement van Ajax?
Faillisement, absoluut!

Wat is een club waard zonder eigen identiteit. Alles waar je voor stond, wordt gewoon weggeflikkerd. Dan kun je net zo goed meteen failliet gaan.

Maar ik kan het me inderdaad niet echt voorstellen bij Ajax. Thank God.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:55:35 #57
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67651759
of je kiest ervoor om de historie te bewaren van beide clubs en samen verder te gaan
pi_67651782
pi_67651998
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Kom eens met feiten en cijfers.
TOF had alles klaar liggen. wat betreft de begroting. Voor de schuldsanering hebben ze nooit een vailde kans gekregen. We zijn gewoon genaaid door Hans Erkens. Die man is maar met 1 intentie bij de club gekomen drie jaar geleden. Vanaf dat moment was ik al overigens met een paar supporters al tegen hem aan het strijden. Bij onze eerste meeting vergeleek hij voetbalsupporters met Philipsklanten en zei hij dat supporters maar 2% van de begroting zijn. En hij zich dus afvroeg waarom hij zoveel tijd in supporters zou moeten steken.
pi_67652024
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:53 schreef JLSB het volgende:
Opzicht is het wel jammer dat TOF het niet heeft kunnen redden. Dan had je in feite ook een club gehad die van de supporters was en ook nog eens door de supporters geleid werd...
Zeer jammer ja. Maar als je geen inzicht in cijfers krijgt en brieven van de knvb, dan kun je moeilijk een plan maken, en zal zeker niet binnen zes uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')