Klopt want er staat:quote:
Ik heb er wel eens besteld, en netjes dat gekregen waar ik om vroeg. Geen nepspul dus. Ze zijn wel een beetje knullig, zodra je besteld krijg je een email met de vraag of je wel betrouwbaar bent, en of je de bestelling wil bevestigen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt want er staat:
WAARSCHUWING! Koop géén Kamagra bij andere sites dan deze! Zij leveren vaak neppillen, of leveren zelfs geheel niet
quote:Gevaren
Neem deze medicament niet als u een allergische reactie op het hebt gehad of allergisch voor om het even welk ingrediënt in dit product geweest. Deze medicament kan dizziness of visieveranderingen zelden veroorzaken. Drijf niet, stel geen machines in werking, of doe iets anders die gevaarlijk zouden kunnen zijn tot u weet hoe u aan deze medicament reageert. Vermijd bovenmatige hoeveelheden alcohol wanneer het gebruiken van deze medicament.
quote:Drijf niet
"Afwijkingen in het kleurenzien"quote:Op donderdag 2 april 2009 17:29 schreef Ccake het volgende:
Zoals alle geneesmiddelen kan KAMAGRA bijwerkingen veroorzaken, hoewel niet iedereen ze krijgt. Deze zijn meestal licht tot matig ernstig. In gecontroleerde klinische studies waren de meest voorkomende bijwerkingen hoofdpijn of blozen en minder frequent een ontregelde spijsvertering, duizeligheid, een verstopte neus, bonkende hartslag of effecten op het gezichtsvermogen (waaronder afwijkingen in het kleurenzien, verhoogde gevoeligheid voor licht of onscherp zien).
Weet je het heel zeker?
Alleen maar om wat kleur verschil te zien?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:48 schreef roykejanssen het volgende:
je bloedvaten verwijden. Ik heb eens een halve genomen en is meer dan voldoende voor een eerste keer. Je krijgt druk op je ogen, rode wangen en je krijgt het warm. Alles wat wit van kleur is zie je lichtblauw, lichtroze of lichtgroen.
Moeite waard om eens te proberen.
goeie reviews krijgt die site;quote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, uit nieuwsgierigheid zou ik wel eens kamagra willen gebruikenMaar nu ben ik dus een site tegengekomen, alleen twijfel of het niet om neppe pillen gaat... omdat ik hier en daar lees dat ze illegaal zijn. Dan zouden ze niet zomaar verkocht kunnen worden toch?
http://www.kamagra.nl/catalog/index.php
28 euro voor 8 pillen
quote:Kamagra tabletten (40)
[40 tabs] 95.00EUR
van ahmed el haddad Datum toegevoegd: zaterdag, 11 april 2009
hallo ik ben ahmed ik wil gamagra 40 stuks en mijn nummer 0614789544
Waardering: 5 van 5 sterren! [5 van 5 sterren!]
doosje bestellen dan maar?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef zwartedoos het volgende:
Lijkt me best wel eens geil om te proberen, en dan meer uit t oogpunt van extra toevoeging ipv dat het nodig is
quote:
En werkt het lekker? En wat is jouw ervaring met de side-effects?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef erwin_denfer het volgende:
Je hebt er zeker veel namaak in, keer duizend besteld, kwam ik waren ze nep. zag je meteen doordat er geen rood lijntje op de verpakking zat en de watermerk rand zat er niet op. heb nu wel de echte heel goedkoop.
Hoodfpijn. Heel veel hoofdpijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En werkt het lekker? En wat is jouw ervaring met de side-effects?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |