abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67648100
Hoi, uit nieuwsgierigheid zou ik wel eens kamagra willen gebruiken Maar nu ben ik dus een site tegengekomen, alleen twijfel of het niet om neppe pillen gaat... omdat ik hier en daar lees dat ze illegaal zijn. Dan zouden ze niet zomaar verkocht kunnen worden toch?

http://www.kamagra.nl/catalog/index.php

28 euro voor 8 pillen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:00:19 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_67648585
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Snakey het volgende:
Die site is betrouwbaar.
Klopt want er staat:

WAARSCHUWING! Koop géén Kamagra bij andere sites dan deze! Zij leveren vaak neppillen, of leveren zelfs geheel niet

donderdag 2 april 2009 @ 16:13:46 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_67648651
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt want er staat:

WAARSCHUWING! Koop géén Kamagra bij andere sites dan deze! Zij leveren vaak neppillen, of leveren zelfs geheel niet

Ik heb er wel eens besteld, en netjes dat gekregen waar ik om vroeg. Geen nepspul dus. Ze zijn wel een beetje knullig, zodra je besteld krijg je een email met de vraag of je wel betrouwbaar bent, en of je de bestelling wil bevestigen.
pi_67648661
quote:
Gevaren

Neem deze medicament niet als u een allergische reactie op het hebt gehad of allergisch voor om het even welk ingrediënt in dit product geweest. Deze medicament kan dizziness of visieveranderingen zelden veroorzaken. Drijf niet, stel geen machines in werking, of doe iets anders die gevaarlijk zouden kunnen zijn tot u weet hoe u aan deze medicament reageert. Vermijd bovenmatige hoeveelheden alcohol wanneer het gebruiken van deze medicament.
pi_67648944
quote:
Drijf niet

Zinken dus!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_67651055
Zoals alle geneesmiddelen kan KAMAGRA bijwerkingen veroorzaken, hoewel niet iedereen ze krijgt. Deze zijn meestal licht tot matig ernstig. In gecontroleerde klinische studies waren de meest voorkomende bijwerkingen hoofdpijn of blozen en minder frequent een ontregelde spijsvertering, duizeligheid, een verstopte neus, bonkende hartslag of effecten op het gezichtsvermogen (waaronder afwijkingen in het kleurenzien, verhoogde gevoeligheid voor licht of onscherp zien).

Weet je het heel zeker?
pi_67651586
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:29 schreef Ccake het volgende:
Zoals alle geneesmiddelen kan KAMAGRA bijwerkingen veroorzaken, hoewel niet iedereen ze krijgt. Deze zijn meestal licht tot matig ernstig. In gecontroleerde klinische studies waren de meest voorkomende bijwerkingen hoofdpijn of blozen en minder frequent een ontregelde spijsvertering, duizeligheid, een verstopte neus, bonkende hartslag of effecten op het gezichtsvermogen (waaronder afwijkingen in het kleurenzien, verhoogde gevoeligheid voor licht of onscherp zien).

Weet je het heel zeker?
"Afwijkingen in het kleurenzien"

Whehehe, dat lijkt me nog leuk ook
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:48:31 #9
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_67657090
je bloedvaten verwijden. Ik heb eens een halve genomen en is meer dan voldoende voor een eerste keer. Je krijgt druk op je ogen, rode wangen en je krijgt het warm. Alles wat wit van kleur is zie je lichtblauw, lichtroze of lichtgroen.

Moeite waard om eens te proberen.
it's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_67682312
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:48 schreef roykejanssen het volgende:
je bloedvaten verwijden. Ik heb eens een halve genomen en is meer dan voldoende voor een eerste keer. Je krijgt druk op je ogen, rode wangen en je krijgt het warm. Alles wat wit van kleur is zie je lichtblauw, lichtroze of lichtgroen.

Moeite waard om eens te proberen.
Alleen maar om wat kleur verschil te zien? Geez bij pillen voelde ik me ten minste altijd 100% verliefd op alles en iedereen en had een intens happy gevoel... Maar om nou wat kleuren anders te beleven? Zet een roze bril op.
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:41:00 #11
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_67687696
nou gaat niet om de kleuren hoor. Dit is gewoon een bijwerking. De main reason waarom je deze pillen slikt is dat je een hardere en langdurigeerectie wilt. En dit werkt met deze pillen.
it's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_67798453
nouja...je gebruikt die zooi toch niet?
75 topics = FIN
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:52:29 #13
249681 backxje
Als je het doet, doe het goed!
pi_67799105
Waarom zou je een kamagra pil willen gebruiken? Want als t alleen uit nieuwsgierigheid is lijken mij de bijwerkingen ernstiger dan het plezier wat je ervan kunt hebben...
pi_67991483
Gebruik het wel eens en nooit geen last van bijwerkingen gehad.. ja 1 bijwerking dan van enkele uren lang...
pi_67994389
ik vind het echt lekker om die pilletjes te nemen,maar niet te vaak want anders treedt er toch gewenning op
pi_67994410
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, uit nieuwsgierigheid zou ik wel eens kamagra willen gebruiken Maar nu ben ik dus een site tegengekomen, alleen twijfel of het niet om neppe pillen gaat... omdat ik hier en daar lees dat ze illegaal zijn. Dan zouden ze niet zomaar verkocht kunnen worden toch?

http://www.kamagra.nl/catalog/index.php

28 euro voor 8 pillen
goeie reviews krijgt die site;
quote:
Kamagra tabletten (40)
[40 tabs] 95.00EUR
van ahmed el haddad Datum toegevoegd: zaterdag, 11 april 2009
hallo ik ben ahmed ik wil gamagra 40 stuks en mijn nummer 0614789544

Waardering: 5 van 5 sterren! [5 van 5 sterren!]
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 14 april 2009 @ 04:04:47 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67994454
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67995679
TVP
Als de theorie niet klopt met de feiten, verander dan de feiten.
pi_68059170
Vriend van me heeft een leuke partij kamagra gekocht in Duitsland en dat spul is zeker aan te raden.

Wel duur trouwens al die sites als ik zie voor hoeveel ik van die vriend van mij koop maarja doe wat je niet laten kunt.

[ Bericht 19% gewijzigd door ub40_bboy op 16-04-2009 00:52:11 ]
lollig
  donderdag 16 april 2009 @ 00:56:06 #20
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_68059494
Lijkt me best wel eens geil om te proberen, en dan meer uit t oogpunt van extra toevoeging ipv dat het nodig is
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_68062181
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef zwartedoos het volgende:
Lijkt me best wel eens geil om te proberen, en dan meer uit t oogpunt van extra toevoeging ipv dat het nodig is
doosje bestellen dan maar?
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  donderdag 16 april 2009 @ 09:32:12 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_68062377
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:25 schreef skyrebel het volgende:

[..]

doosje bestellen dan maar?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_69809925
Je hebt er zeker veel namaak in, keer duizend besteld, kwam ik waren ze nep. zag je meteen doordat er geen rood lijntje op de verpakking zat en de watermerk rand zat er niet op. heb nu wel de echte heel goedkoop.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:24:11 #24
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69810070
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef erwin_denfer het volgende:
Je hebt er zeker veel namaak in, keer duizend besteld, kwam ik waren ze nep. zag je meteen doordat er geen rood lijntje op de verpakking zat en de watermerk rand zat er niet op. heb nu wel de echte heel goedkoop.
En werkt het lekker? En wat is jouw ervaring met de side-effects?
pi_69810985
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

En werkt het lekker? En wat is jouw ervaring met de side-effects?
Hoodfpijn. Heel veel hoofdpijn.

Mocht je het overwegen, zorg er dan op zijn minst voor dat je heel veel flessen spa blauw klaar hebt staan
En een wc in de buurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')