volgens mij ben jij nog dommer dan een net uitgekakte drol.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Ga zelf dan de verzorging in als je zo begaan bent met 'de mensen die ons land hebben opgebouwd'
ik roep het al jaren, maar voetbal is sport nummer 1 die verboden moet worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig kost Sporting Limburg de belastingbetaler maar een paar miljoen
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
volgens mij ben jij nog dommer dan een net uitgekakte drol.![]()
als er geen budget is zullen ze ook geen mensen aannemen. geen mensen aannemen is geen vacatures. daarnaast ligt mijn vakgebied ergens anders.
Wie geeft deze mongool een nekschot?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik roep het al jaren, maar voetbal is sport nummer 1 die verboden moet worden.
Volgens ben jij nog dommer dan een net uitgekakte drolquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik roep het al jaren, maar voetbal is sport nummer 1 die verboden moet worden.
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
En het dan nog verkeerd overnemen ook.
JEZUS GAST.
mongool?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie geeft deze mongool een nekschot?
poeh he, origineel heur.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Volgens ben jij nog dommer dan een net uitgekakte drol
Jijquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mongool?
de echte mongolen zijn die zogenaamde supporters die gaan huilen, schelden, vloeken en de overheid gaan bedreigen als die niet over de brug komt met financiele steun omdat hun eigen kluppie financieel wanbeleid voert en spelers miljoenen per jaar geeft.
dus zie moet er hier een nekschot krijgen?
mensen die verzorging nodig hebben moeten dat van professionals krijgen, niet van de eerste de beste vrijwilliger. vrijwilligers horen bij de koffietafel, niet aan het bed.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
!
Vrijwilligerswerk?
O wacht! Als je er geen geld voor krijgt ben je minder begaan met deze mensen
En je kan dat best naast je werk doen![]()
En het dan nog verkeerd overnemen ook.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O wtf!!!!11quote:
ik zie het. naast het feit dat je echt iets geeft om usernummers geef je ook iets om die mongolensport, voetbal.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mongool?
de echte mongolen zijn die zogenaamde supporters die gaan huilen, schelden, vloeken en de overheid gaan bedreigen als die niet over de brug komt met financiele steun omdat hun eigen kluppie financieel wanbeleid voert en spelers miljoenen per jaar geeft.
dus zie moet er hier een nekschot krijgen?
ohh, hihihihiquote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O wtf!!!!11![]()
Jij zei daarvoor precies hetzelfde over mij
![]()
![]()
!!2!@@!!1#1@!EINZ!@31
![]()
Dat had ik nog niet gezien
Wat een mongool ben jij zeg, schiet jezelf eens neer of zo. Homofiel.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |