quote:
DefQon of het feit dat CL & MT een nieuw album uitbrengen?
DefQon zie ik vanzelf wel. Als we kaarten hebben leuk, anders word het toch zoizo Decibel.
Ik ben het verder met Da_Ripper eens. Charly & Mentale die een nieuw album gaan uitbrengen. Ik denk niet dat ze die oude sfeer kunnen terug pakken waar Bartman naar verwijst. Die sfeer komt deels, doordat het de nummers waren waar je lang geleden altijd luisterde. Vroegah in je Aussie naar Fuiven en dan niet schuifelen maar lekker hakken, tijdens de avondvierdaagse het nieuwste nummer van hun op bandje heb meegenomen en helemaal zwart kan draaien !!
Het is mij allemaal teveel commercie, Theo die tegenwoordig hardstyle/hardcore draait op Slam, het samen opnieuw optreden en de oude nummers weer draaien. Het samen optreden prima, het radioprogramma van Theo vind ik wat minder (beetje met de wind meewaaien).
Maar goed, ik ben stiekem toch wel een beetje benieuwd naar de stijl die ze zullen gaan produceren. Het zou wijs zijn van de happy-stijl af te blijven en dat voor de meeste jeugdsentiment laten. Verwacht dat ze een beetje richting de HS en HC zullen gaan, maar niet te zwaar.
*Zoals mijn grote vriend Patrick al eens in een YT filmpje heeft gezegd; het is maar house, je moet niet te hard gaan. Je moet de mensen niet vol knallen met stoere effecten, want dat werkt niet!*