En een paar schoenen ... en een rok ... en een truitje ...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan, maar je had ook al een cd aangeschaft na één week niet roken. Je zou er ook voor kunnen kiezen om even door te sparen voor een leuk autootje
Als planner bij een bedrijf. Meer kan en wil ik niet zeggen, want voor je het weet wordt er een baan voor je neus weggekaapt.quote:
Dat wordt dan nog meer niet-roken, best wel een dure hobby als je het zo bekijktquote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een paar schoenen ... en een rok ... en een truitje ...
![]()
Maar die auto is al zo goed als geregeld. Niks een leuk autootje, maar een leuke auto. In huurkoopregeling met mijn baas.
Als je stopt met roken mag daar toch ook iets leuks tegenover staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een paar schoenen ... en een rok ... en een truitje ...
![]()
Maar die auto is al zo goed als geregeld. Niks een leuk autootje, maar een leuke auto. In huurkoopregeling met mijn baas.
Ik las "Hoop dat je de ban krijgt"quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Manu82 het volgende:
LS hoop dat je de baan krijgt, weet je ook meteen wanneer je weer bij wat extra buurvrouwen langs kan
Mijn auto rookt ook niet meerquote:Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wordt dan nog meer niet-roken, best wel een dure hobby als je het zo bekijkt
Die jongen verdient geen ban, wel een baanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las "Hoop dat je de ban krijgt"
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Manu82 het volgende:
LS hoop dat je de baan krijgt, weet je ook meteen wanneer je weer bij wat extra buurvrouwen langs kan
Het is dat ik in goede bui ben, maar ik stel jouw denigrerende opmerkingen niet zo op prijs. Ik dacht dat er een afspraak was gemaakt om niet meer te gaan provoceren.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die jongen verdient geen ban, wel een baan(zal ook wel een passende straf zijn
)
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat kan ie niet, deze kwestie is klaar nu. Alle posts hierover gaan vanaf nu meteen de prullenbak in. Van wie dan ook.
Gebeurt!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
Moet je nagaan wat er gebeurd als hij in een slechte bui is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |