Hoe kan het dan zó aftakelen in een half jaar, is dat een glazuur-aandoening o.i.d?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is heel simpel Gert, ik wist al jaaaaaren dat mijn gebit puinbak is zeg maar alleen wat er afgelopen half jaar is gebeurd gun ik niemand! In een paar maanden tijd is het compleet naar de knoppen gegaan! Vooral mijn voortanden en dat is altijd erg aangezien je die het eerst ziet, ik lach nu met mijn mond dicht.![]()
Verder een zooi kiezen die zeer doen, kortom: in ijltempo is het gegaan en je mag best weten dat ik heb staan janken.
Dus nee, ik hou niet van de tandartsassistente.
Slachtveld start 5 mei.
Moet je maar naar mijne komen, ze houdt zelfs je handje vastquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dus nee, ik hou niet van de tandartsassistente.
Sommigen wel denk ik. Want een gaatje wordt een gat en een gat tast het wortelkanaal aan. Gewoon meer omzet in de toekomst. Regeren is vooruitzienquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
Een tandarts snijd zichzelf toch in de vingers door te vullen gaatjes over het hoofd te zien?
Kan best copycat, ik had het op mijn site gezet en was stomverbaasd van de reaktie's, heel veel mensen krijgen dat klere ding op jonge leeftijd! Maar balen mag ik dan wel ff he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ken mijn moeder niet anders dan met kunstgebit. Volgens mij kreeg ze die al in haar vroege twintiger jaren.
Dat mogen ze niet eens doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen wel denk ik. Want een gaatje wordt een gat en een gat tast het wortelkanaal aan. Gewoon meer omzet in de toekomst. Regeren is vooruitzien
Natuurlijk mag je ervan balen! Moet zelfs!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Kaat38 het volgende:
Kan best copycat, ik had het op mijn site gezet en was stomverbaasd van de reaktie's, heel veel mensen krijgen dat klere ding op jonge leeftijd! Maar balen mag ik dan wel ff he.
Mooi zo, heb de familie hier aangekondigd: ik ben giga chaggie tot ik die klapper heb en daarna ben ik 1 maand zielig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je ervan balen! Moet zelfs!
Als je als tandarts er tóch al zulke ethisch weerzinwekkende normen op na houdt, kun je beter bij een patiënt handelingen verrichten die niet nodig zijn dan dat je zijn/haar gebit bewust laat verslonzen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen wel denk ik. Want een gaatje wordt een gat en een gat tast het wortelkanaal aan. Gewoon meer omzet in de toekomst. Regeren is vooruitzien
Niet meer durven lachen is toch ook niks! 't Heeft echt ook z'n voordelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi zo, heb de familie hier aangekondigd: ik ben giga chaggie tot ik die klapper heb en daarna ben ik 1 maand zielig.
Kunnen ze zich alvast voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |