Welke CB geurtjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb trouwens ook veel samples hier liggen die ik eventueel zou willen ruilen. Zo heb ik bijna alle MPG geurtjes wel en CB I hate perfume en ook niche geurtjes.
Dus als iemand interesse heeft, even zeggen!
Hierrr:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Had? Ik heb die samples nog niet besteld hoor! Dus als jij me aan noir kan helpen graag! Wat wil je ervoor terug? En waar kan ik je lijst zien? Bedankt!
Thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en LKS, wederom gefeliciteerd met je verjaardag.Volgens mij feliciteerden we je vorig jaar al, topicjubileum.
Klinkt prima! Ik zal even kijken of ik wat leuks in return kan sturen dan mmkay?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef W1ZZ het volgende:
@LKS: ik heb nog wel een 2/3e ml Borneo 1834 voor je over. Is idd een soort niche A*Men maar veel droger. Minder choco, meer patchouli en de choco is ook droger, alsof 't een veel puurdere choco betreft.
Nee ik heb helemaal geen Bond decants meer helaas! Wel veel MPG en andere niches! Ik zit nu op werk dus kan geen lijst geven, maar die maak ik binnenkort nog wel even! Je hebt dus sowieso 1 geurtje die ik graag zou willen! Hoeveel ml zou je ervan eventueel willen ruilen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hierrr:
Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 14
Heb je nog Bond no 9 snoepjes-samples? Kies maar wat uit.
Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef W1ZZ het volgende:
Hee LKS gefeliciteerdIk zal morgen de B1834 op de post doen en dan zie ik wel wat ik terug krijg, verras me maar!
P.S.: net nog even een fles vintage Guerlain Vetiver voor $31 ingekopt op eBay
S_S?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Welke CB geurtjes?
Gucci Envy en Cartier Roadster heb ik nog wel sampletjes van liggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Je plant een Geurlain expositie in 't Groninger Museum ofzo?
Dit weekend nog bij de nieuwste opening daar aanwezig toevallig?
Ach, 1 op 1 ml is wel goed toch? Gaat me meer om het proberen dan achter de komma exact hetzelfde terugkrijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen Bond decants meer helaas! Wel veel MPG en andere niches! Ik zit nu op werk dus kan geen lijst geven, maar die maak ik binnenkort nog wel even! Je hebt dus sowieso 1 geurtje die ik graag zou willen! Hoeveel ml zou je ervan eventueel willen ruilen?
morgen geef ik de namen, kdraai nu nachtdienst en zit online op mijn mobiel, vandaar dat ik je post even miste! Maar ik heb totaal over de 80 dollar betaald voor die CB decants en zelden gebruikt!quote:
Haha wat is echt goed, CB's musk kost geloof ik $13 voor 1 ml dus dat is nog duurder dan creed, maar of je het ECHT goed vindt is aan jou natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hier is mijn wardrobe met 'grote flessen'.
http://www.basenotes.net/wardrobe/11077
De meeste Creeds heb ik echter in samples die ik decant in een atomizer, maar als je iets ECHT goeds hebt, wil ik best een 2.5 ml vial van Creed ruilen.
In bovenstaande CB geurtjes heb ik interesse, in het bijzonder Black March! Zal morgen even checken wat ik nog te ruil heb zo, mocht je e.e.a. willen ruilen tenminste..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
CB I Hate perfume: At the Beach 1966
CB I Hate perfume: Black March
CB I Hate perfume: Memory of Kindness
CB I Hate perfume: Burning Leaves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |