quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef veuve_amiot het volgende:
Muha@ incotex, trouwens. Wat een naam.. klinkt als incontinentiemateriaal.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef W1ZZ het volgende:
Nee hoor, ik ben zeker niet in de war. AE is een van vijf Creeds die waarschijnlijk over niet al te lange tijd alleen nog in Parijs te krijgen zijn. Bij Skins vertelden ze ook dat de Private Collection flacons veel moeilijker waren geworden om te krijgen.
Zie ook: http://community.basenotes.net/showthread.php?t=226103
Ik ben wel benieuwd hiernaar.quote:as well as the debut of the first in what will be a unique collection-within-the-collection
Ben ik wel benieuwd naar al vond ik Attitude niet zo speciaal.quote:.... The woody oriental has been reworked to display masculinity in a more sensual, pronounced way. Its strong and elegant expression leaves an unforgettable, lasting imprint.
Nek is sowieso beter om te vermijden: dat zit zo dicht bij je neus dat die er constant aan wordt blootgesteld met als resultaat dat je jezelf veel sneller niet meer ruikt. Sinds ik ben gestopt met in m'n nek sprayen is m'n longevity bij alles er enorm op vooruitgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nek kan ik doorgaans beter vermijden wanneer ik moet fietsen
Guerlinade base? No waiquote:Top: Lime, Cedrat, Tangerine, star anise
Middle: Violet leaf, cardamom, coriander, orange blossom
Base: Guerlinade
Ik heb net even gekeken wat die ik Nederland kost en de goedkoopste, exclusief verzendkosten, die ik kon vinden is 50 Euro, gewoon 2 maal zo duur!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb net Rive Gauche by Yves Saint Laurent 120ml gekocht voor 25 Euro inclusief verzendkosten vanuit Amerika, ik ben benieuwd!
Iemand van jullie die dit geurtje heeft (geprobeerd)?
Ook voor iemand van 22 met een overhemd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb m ook, topgeur. Complex, volwassen, mannelijk maar niet stoffig en heel veelzijdig: zowel geschikt voor een pak als voor een lekkere wollen trui bij een avond in een restaurantje.
Heb je in m'n Hyves lopen kutten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:42 schreef W1ZZ het volgende:
Je niks van het plebs aantrekken Stereo.
P.S. heet je danspartner wellicht Veronique?
Een van die drie (!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:56 schreef W1ZZ het volgende:
Haha ik heb 'm opgedaan voor iemand waarvan ik weet dat ze 'm geweldig vindt dus zou zomaar kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |