Zal ik het doen???quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is er toffer dan de NSB'er uithangen en foto's en /of filmpjes van die blowende gasten naar het hoofdkantoor te sturen?
tuurlijk, ik doe het ookquote:
hangt er van af waar jij woont natuurlijkquote:
Ik woon in Hosselerdam.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hangt er van af waar jij woont natuurlijk
Als ik me honden daar uit laat, zie ik toch naar welk bedrijf ze toe lopenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar ze doen in ieder geval aan carpool.
Daarnaast, wie zegt dat ze daar werken? Ben jij ze gevolgd stalker die je bent?
Dan nog is het carpool.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Als ik me honden daar uit laat, zie ik toch naar welk bedrijf ze toe lopen.
Carpoolen doen ze niet, ze komen altijd met ze tweeën aanrijden in die clio, en die andere 2 wijven stappen uit een fiat barchetta (![]()
![]()
) en gaan erbij zitten.... echt te
_!
Fiat Barchettaquote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan nog is het carpool.
Die 2 carpoolen samen en die andere 2 ook.
Iedere klapjosti kan opzoeken waar het HQ van de Gouden Gids is.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hangt er van af waar jij woont natuurlijk
Wat heeft een wijkagent nou voor interesse in mijn hondenuitlaat gedrag.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef amaranta het volgende:
Misschien doen ze wel alsof ze daar werken om jou te misleiden.
Brz1: WtF shizzle daar heb je die enge gozert met zn hond weer.
Brz2: Ja kom we doen alsof we hier werken.
Brz 3: Slim plan maar eigenlijk zijn wij gewoon wijkagenten he.
Brz 4 uhuh
In de Gouden Gids bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere klapjosti kan opzoeken waar het HQ van de Gouden Gids is.
Wat heb jij nou voor interesse of die wijven in hun auto willen zitten met de ramen open en dan gaan roken??quote:Op donderdag 2 april 2009 09:54 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat heeft een wijkagent nou voor interesse in mijn hondenuitlaat gedrag.
Droegen ze ook t-shirts met de tekst: 'Underkoffer'quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef amaranta het volgende:
Misschien doen ze wel alsof ze daar werken om jou te misleiden.
Brz1: WtF shizzle daar heb je die enge gozert met zn hond weer.
Brz2: Ja kom we doen alsof we hier werken.
Brz 3: Slim plan maar eigenlijk zijn wij gewoon wijkagenten he.
Brz 4 uhuh
Waar in mijn verhaal staat dat ik mijn honden los laat lopen?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor interesse of die wijven in hun auto willen zitten met de ramen open en dan gaan roken??
Daarnaast moet je hond altijd aangelijnd.
Ik zeg doen! *insert plaatje van de vrouw van Rene Froger*quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is er toffer dan de NSB'er uithangen en foto's en /of filmpjes van die blowende gasten naar het hoofdkantoor te sturen?
Nee met FBI-agentquote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Droegen ze ook t-shirts met de tekst: 'Underkoffer'
Daar controleren ze op dufkop. Die wijkagenten. En als je hond niet aangelijnd is dan krijg je een boete van ze.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waar in mijn verhaal staat dat ik mijn honden los laat lopen?
Met ze 4en tegelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar controleren ze op dufkop. Die wijkagenten. En als je hond niet aangelijnd is dan krijg je een boete van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |