Zal ik het doen???quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is er toffer dan de NSB'er uithangen en foto's en /of filmpjes van die blowende gasten naar het hoofdkantoor te sturen?
tuurlijk, ik doe het ookquote:
hangt er van af waar jij woont natuurlijkquote:
Ik woon in Hosselerdam.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hangt er van af waar jij woont natuurlijk
Als ik me honden daar uit laat, zie ik toch naar welk bedrijf ze toe lopenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar ze doen in ieder geval aan carpool.
Daarnaast, wie zegt dat ze daar werken? Ben jij ze gevolgd stalker die je bent?
Dan nog is het carpool.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Als ik me honden daar uit laat, zie ik toch naar welk bedrijf ze toe lopen.
Carpoolen doen ze niet, ze komen altijd met ze tweeën aanrijden in die clio, en die andere 2 wijven stappen uit een fiat barchetta (![]()
![]()
) en gaan erbij zitten.... echt te
_!
Fiat Barchettaquote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan nog is het carpool.
Die 2 carpoolen samen en die andere 2 ook.
Iedere klapjosti kan opzoeken waar het HQ van de Gouden Gids is.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hangt er van af waar jij woont natuurlijk
Wat heeft een wijkagent nou voor interesse in mijn hondenuitlaat gedrag.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef amaranta het volgende:
Misschien doen ze wel alsof ze daar werken om jou te misleiden.
Brz1: WtF shizzle daar heb je die enge gozert met zn hond weer.
Brz2: Ja kom we doen alsof we hier werken.
Brz 3: Slim plan maar eigenlijk zijn wij gewoon wijkagenten he.
Brz 4 uhuh
In de Gouden Gids bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere klapjosti kan opzoeken waar het HQ van de Gouden Gids is.
Wat heb jij nou voor interesse of die wijven in hun auto willen zitten met de ramen open en dan gaan roken??quote:Op donderdag 2 april 2009 09:54 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat heeft een wijkagent nou voor interesse in mijn hondenuitlaat gedrag.
Droegen ze ook t-shirts met de tekst: 'Underkoffer'quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef amaranta het volgende:
Misschien doen ze wel alsof ze daar werken om jou te misleiden.
Brz1: WtF shizzle daar heb je die enge gozert met zn hond weer.
Brz2: Ja kom we doen alsof we hier werken.
Brz 3: Slim plan maar eigenlijk zijn wij gewoon wijkagenten he.
Brz 4 uhuh
Waar in mijn verhaal staat dat ik mijn honden los laat lopen?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor interesse of die wijven in hun auto willen zitten met de ramen open en dan gaan roken??
Daarnaast moet je hond altijd aangelijnd.
Ik zeg doen! *insert plaatje van de vrouw van Rene Froger*quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is er toffer dan de NSB'er uithangen en foto's en /of filmpjes van die blowende gasten naar het hoofdkantoor te sturen?
Nee met FBI-agentquote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Droegen ze ook t-shirts met de tekst: 'Underkoffer'
Daar controleren ze op dufkop. Die wijkagenten. En als je hond niet aangelijnd is dan krijg je een boete van ze.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waar in mijn verhaal staat dat ik mijn honden los laat lopen?
Met ze 4en tegelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar controleren ze op dufkop. Die wijkagenten. En als je hond niet aangelijnd is dan krijg je een boete van ze.
Vraag het ze. Of ben je mensenschuw aangezien je op een industrieterrein woont? Helemaal afgezonderd van de rest van de wereld.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Met ze 4en tegelijk
En waarom blowen ze dan?
Ik ben een jongetjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vraag het ze. Of ben je mensenschuw aangezien je op een industrieterrein woont? Helemaal afgezonderd van de rest van de wereld.
Daarnaast, als je echt een lekker wijf bent dan ben je in je eentje natuurlijk niet veilig op zo'n terrein.
Misschien blowen ze omdat jouw hond zo lelijk is dat hij knap lijkt door al dat blowen.
Weet ik veel.
JE bent niet zo heel slim he?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik ben een jongetje
En ik heb toevallig echte rashonden incl. stamboom JA![]()
![]()
Jij zegt als je echt een lekker wijf bent...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
JE bent niet zo heel slim he?
JIj vroeg waarom ze met zn vieren waren.
Ik zei, als je heel knap bent ben je niet veilig in je eentje.
Ik doelde op die breezertjes.
Je lult je er niet meer uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Jij zegt als je echt een lekker wijf bent...
noob
We zijn nog op pagina 1quote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef B.. het volgende:
Tot pagina 1 was diit topic nog wel aardig...
Vraag me af wat ze daar doen, ze zien er altijd best wel netjes uit zeg maar...quote:
Staat het er nog steeds?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
het gevolg van die paupers die daar werken
jaquote:
met de GG kan je goede tips makenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef Mopst3r het volgende:
een clio, met 4 breezerwijven erin, met keiharde muziek aan, alle ramen open en zijn ze gewoon fucking aan het blowen...
Hoe triest is dat, blowen voor je werk, en dan ook nog ELKE ochtend.
Hoe kan ik daar nu dan een pica van maken?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die van Katja? Dat is toch niet wat er bij jou voor de deur gebeurt
Je hebt toch een mobiel met camera functie?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nu dan een pica van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |