quote:
Ik moest gaan en had geen inspiratie. Jij was er nog niet.quote:
Je houdt van variatie!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moest gaan en had geen inspiratie. Jij was er nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je houdt van variatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant inquote:Op donderdag 2 april 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hello, good morning, how are you?
How is your weather today?
Have your moody coulds passed away?
wilde afslaan om het parkeerterrein op te halen en een snugger mannetje achter me dacht.. dan kan ik mooi inhalen... 8P
dat heeft m wat rubber op zn bandjes gekosten waarschijnlijk was hij nog boos op mij ook 8P
anyways, wat ben je vrolijkHouden zo!
Today we lived a thousand years
All we have is now![]()
Goedemorgen! Wat zijn we vrolijk vandaag!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
How is your weather today?
Have your moody coulds passed away?Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Ik heb gezondigt![]()
Gisteravond weer zitten SMSen met dat wijf wat me in de steek liet![]()
![]()
Tevens goedemorgen allenWelkom op mijn dag
![]()
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Och, zo werd ik laatst bijna aangereden door een caddy op het zebrapad...quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant in
wilde afslaan om het parkeerterrein op te halen en een snugger mannetje achter me dacht.. dan kan ik mooi inhalen... 8P
dat heeft m wat rubber op zn bandjes gekosten waarschijnlijk was hij nog boos op mij ook 8P
Ze hadden nog net op tijd door dat ze moesten remmen, kostte ze flink wat rubber en een paar remschijven denk ik![]()
vervolgens gingen ze woest zitten schreeuwen en toeteren, toen moest ik lachen![]()
En toen had ik gezeik met kamperwijven
Wilde jij het parkeerterrein ophalen?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant in
Ik doe m'n best
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen! Wat zijn we vrolijk vandaag!ik probeer door vrolijkheid hier, de vrolijkheid in mn kop aan te wakkeren
en hoe ist met jou dan?Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
En dan boos op jou zijn?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, zo werd ik laatst bijna aangereden door een caddy op het zebrapad...
Ze hadden nog net op tijd door dat ze moesten remmen, kostte ze flink wat rubber en een paar remschijven denk ik![]()
vervolgens gingen ze woest zitten schreeuwen en toeteren, toen moest ik lachen![]()
En toen had ik gezeik met kamperwijven
Je hebt van die momenten dan stelt de mensheid je zo teleur. Ken je de film idiocracy? Reversed evolution.
All we have is now![]()
Typo.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wilde jij het parkeerterrein ophalen?
Dacht dat rare praten valt niet op bij al die brabo's.
All we have is now![]()
Goodmorning!!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Bij hen misschien niet, bij mij welquote:Op donderdag 2 april 2009 08:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Typo.
Dacht dat rare praten valt niet op bij al die brabo's.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
Brandooooo, it's got electrolytesquote:Op donderdag 2 april 2009 08:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En dan boos op jou zijn?
Je hebt van die momenten dan stelt de mensheid je zo teleur. Ken je de film idiocracy? Reversed evolution.![]()
&
If you don't smoke malboro, FUCK YOU!![]()
Geniale film![]()
Ja ze waren niet best te passowieso kon ik al slecht begrijpen waarom 2 kamperwijven in een Caddy van Carglass reden
Ik voel me beroerd
Last van mijn keel, neus zit dicht, hoofdpijn, dan weer heet dan weer koud. Maar ik kan me niet ziek melden aangezien ik de enige ben op de afdeling vandaag
Klotezooi.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Sterkte dan maar vandaag!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me beroerd
Last van mijn keel, neus zit dicht, hoofdpijn, dan weer heet dan weer koud. Maar ik kan me niet ziek melden aangezien ik de enige ben op de afdeling vandaag
Klotezooi.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |