quote:
Ik moest gaan en had geen inspiratie. Jij was er nog niet.quote:
Je houdt van variatie!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moest gaan en had geen inspiratie. Jij was er nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je houdt van variatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant inquote:Op donderdag 2 april 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hello, good morning, how are you?
How is your weather today?
Have your moody coulds passed away?
wilde afslaan om het parkeerterrein op te halen en een snugger mannetje achter me dacht.. dan kan ik mooi inhalen... 8P
dat heeft m wat rubber op zn bandjes gekosten waarschijnlijk was hij nog boos op mij ook 8P
anyways, wat ben je vrolijkHouden zo!
Today we lived a thousand years
All we have is now![]()
Goedemorgen! Wat zijn we vrolijk vandaag!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
How is your weather today?
Have your moody coulds passed away?Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Ik heb gezondigt![]()
Gisteravond weer zitten SMSen met dat wijf wat me in de steek liet![]()
![]()
Tevens goedemorgen allenWelkom op mijn dag
![]()
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Och, zo werd ik laatst bijna aangereden door een caddy op het zebrapad...quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant in
wilde afslaan om het parkeerterrein op te halen en een snugger mannetje achter me dacht.. dan kan ik mooi inhalen... 8P
dat heeft m wat rubber op zn bandjes gekosten waarschijnlijk was hij nog boos op mij ook 8P
Ze hadden nog net op tijd door dat ze moesten remmen, kostte ze flink wat rubber en een paar remschijven denk ik![]()
vervolgens gingen ze woest zitten schreeuwen en toeteren, toen moest ik lachen![]()
En toen had ik gezeik met kamperwijven
Wilde jij het parkeerterrein ophalen?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
mn 'moody coulds' reed bijna mn zijkant in
Ik doe m'n best
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen! Wat zijn we vrolijk vandaag!ik probeer door vrolijkheid hier, de vrolijkheid in mn kop aan te wakkeren
en hoe ist met jou dan?Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
En dan boos op jou zijn?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, zo werd ik laatst bijna aangereden door een caddy op het zebrapad...
Ze hadden nog net op tijd door dat ze moesten remmen, kostte ze flink wat rubber en een paar remschijven denk ik![]()
vervolgens gingen ze woest zitten schreeuwen en toeteren, toen moest ik lachen![]()
En toen had ik gezeik met kamperwijven
Je hebt van die momenten dan stelt de mensheid je zo teleur. Ken je de film idiocracy? Reversed evolution.
All we have is now![]()
Typo.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wilde jij het parkeerterrein ophalen?
Dacht dat rare praten valt niet op bij al die brabo's.
All we have is now![]()
Goodmorning!!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Bij hen misschien niet, bij mij welquote:Op donderdag 2 april 2009 08:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Typo.
Dacht dat rare praten valt niet op bij al die brabo's.
Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
Brandooooo, it's got electrolytesquote:Op donderdag 2 april 2009 08:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En dan boos op jou zijn?
Je hebt van die momenten dan stelt de mensheid je zo teleur. Ken je de film idiocracy? Reversed evolution.![]()
&
If you don't smoke malboro, FUCK YOU!![]()
Geniale film![]()
Ja ze waren niet best te passowieso kon ik al slecht begrijpen waarom 2 kamperwijven in een Caddy van Carglass reden
Ik voel me beroerd
Last van mijn keel, neus zit dicht, hoofdpijn, dan weer heet dan weer koud. Maar ik kan me niet ziek melden aangezien ik de enige ben op de afdeling vandaag
Klotezooi.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Sterkte dan maar vandaag!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me beroerd
Last van mijn keel, neus zit dicht, hoofdpijn, dan weer heet dan weer koud. Maar ik kan me niet ziek melden aangezien ik de enige ben op de afdeling vandaag
Klotezooi.
Goedemorgen deze prachtige morgen allemaal.
Werken is![]()
![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Goedemorgen! Morgen begin ik, ik heb er zin in!!quote:
Ja ik las net dat werken voor jou even heel tof is inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef djayzz het volgende:
Werken is![]()
![]()
![]()
Dankjequote:
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Owja werken!Laat ik mij daar ook eens mee bezig houden, dan heeft m'n leraar weer wat te lezen van het weekend
Ach dan doe ik niet anders dan zondigenquote:Op donderdag 2 april 2009 08:40 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb gezondigt![]()
Gisteravond weer zitten SMSen met dat wijf wat me in de steek liet![]()
![]()
Tevens goedemorgen allenWelkom op mijn dag
![]()
Naar rio nog wel, tof man!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef djayzz het volgende:
Werken is![]()
![]()
Maar vergeet de Copa. Dat is niet meer wat het was. Barra da Tijuca is the place to be tegenwoordigDaar gaan de rijken heen. En dus ook de mooie dames
En natuurlijk naar Cristo Redentor, Pão de Açúcar en Jardim Botanico.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Morgen begin ik, ik heb er zin in!!Dat weet ik, daarom hielp ik je eraan herinneren
Ik ben dus niet de enige met zulke stomme acties?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach dan doe ik niet anders dan zondigen
Dacht dat fok voornamelijk uit brabo's bestaat..quote:Op donderdag 2 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij hen misschien niet, bij mij wel
All we have is now![]()
Ik heb wat gemist hequote:Op donderdag 2 april 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar rio nog wel, tof man!
Maar vergeet de Copa. Dat is niet meer wat het was. Barra da Tijuca is the place to be tegenwoordigDaar gaan de rijken heen. En dus ook de mooie dames
En natuurlijk naar Cristo Redentor, Pão de Açúcar en Jardim Botanico.![]()
Ga je naar Brazil, Djayz? Werken of wonen?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar rio nog wel, tof man!
En natuurlijk naar Cristo Redentor, Pão de Açúcar en Jardim Botanico.Ja inderdaad, en ik zie wel waar ik terecht kom, dat maakt me niet zo veel uitquote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik las net dat werken voor jou even heel tof is inderdaad![]()
![]()
Ben er wel ontzettend blij mee![]()
Hoop dat jullie een weekje zonder mij kunnen?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Hij moet er een weekje werken heb ik begrepenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist he![]()
Ga je naar Brazil, Djayz? Werken of wonen?
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me beroerd
Klotezooi.
Sterkte.
Ganbei! Een cappuccino op je herstel!Today we lived a thousand years
All we have is now![]()
Hey, dit is singlesquote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met zulke stomme acties?
![]()
![]()
nee die maken wel het meeste lawaai dus die vallen meer opquote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef zbbrox het volgende:
Dacht dat fok voornamelijk uit brabo's bestaat..
![]()
![]()
Het zit zo: ik ben al een tijdje bezig met een aanbesteding voor een project in brazilie, en toen vroeg de area manager gisteren of ik de komende week nog wat te doen had. Nee dus, Nu vlieg ik morgen naar Rio voor een week om de berekeningen te verduidelijken waar nodig tijdens de aanbesteding.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist he![]()
Ga je naar Brazil, Djayz? Werken of wonen?
Gevaarlijk om te zeggen als je het over Rio hebtquote:Op donderdag 2 april 2009 09:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad, en ik zie wel waar ik terecht kom, dat maakt me niet zo veel uit![]()
Ben er wel ontzettend blij mee![]()
Hoop dat jullie een weekje zonder mij kunnen?
Ja ach, eerst maar eens zien of ik wel tijd vrij heb naast mijn werk.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen als je het over Rio hebt
Ik heb álleen maar stomme acties, dus niet alleen "zulke"quote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met zulke stomme acties?
Nicequote:Op donderdag 2 april 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moet er een weekje werken heb ik begrepen
quote:
Ja maar ik niet! Dat weet jequote:Op donderdag 2 april 2009 09:04 schreef zbbrox het volgende:
Dacht dat fok voornamelijk uit brabo's bestaat..![]()
Er zitten hier veel brabo's ja, maar ook veel uit Den Haag en Rotterdam.
Daarom woon ik ook uit het zogenoemde 'uithoek'
![]()
goede morgen mensen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ik doe nooit stomme actiesquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het zit zo: ik ben al een tijdje bezig met een aanbesteding voor een project in brazilie, en toen vroeg de area manager gisteren of ik de komende week nog wat te doen had. Nee dus, Nu vlieg ik morgen naar Rio voor een week om de berekeningen te verduidelijken waar nodig tijdens de aanbesteding.Nice, lekker geregeld zeg
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb álleen maar stomme acties, dus niet alleen "zulke"Jij gaat toch niet de klungelige barvrouw worden die niet meer weet welk glas bacardi-cola en welk glas cola-vieux is he
Gewoon bij de grote massa mensen blijven en niet naar achteraf steegjes en dergelijke gaan en er is niks aan de hand. En niet met veel sieraden e.d. lopen en zorg ervoor dat als je in de auto zit je ramen dicht houdt op kruispunten enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 09:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja ach, eerst maar eens zien of ik wel tijd vrij heb naast mijn werk.
Dat is het eigenlijk, lekker in het centrum blijven
En qua vrije tijd, reken er maar op dat de opdrachtgevers je mee uit zullen nemen. Zo werkt het daar met zakenPaaien enzo
Ik woon nog verder in die hoekquote:Op donderdag 2 april 2009 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar ik niet! Dat weet je![]()
Er zitten hier veel brabo's ja, maar ook veel uit Den Haag en Rotterdam.
Daarom woon ik ook uit het zogenoemde 'uithoek'
I'm afraid so...quote:Op donderdag 2 april 2009 09:10 schreef Rauw. het volgende:
Jij gaat toch niet de klungelige barvrouw worden die niet meer weet welk glas bacardi-cola en welk glas cola-vieux is he
![]()
Maar ach lekker belangrijk
Man wat ben ik jaloers op je Djyazz.
Jardim Botanico is zooooooo mooi140 hectare jungle midden in de stad compleet met dieren, mooiste park dat er is imho.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb álleen maar stomme acties, dus niet alleen "zulke"
ja om haar te evenaren ben je nog wel ff bezig Rauw
![]()
![]()
Randstad FTW
En trots dat ik ben!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
De leukste verhalen aan de lunchtafel naast alle saaie getrouwde mutsen! Ik heb vandaag ook weer een leukeWaar ik gisterenavond met vriendinnen al smakelijk om gelachen heb
Dat ziet er echt mooi uit!!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
Jardim Botanico is zooooooo mooi140 hectare jungle midden in de stad compleet met dieren, mooiste park dat er is imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Welke uithoek zit jij dan?quote:Cue, het komkommermeisje!
Wat?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm afraid so...![]()
Maar ach lekker belangrijkDe laatste keer dat een vriend en ik aan de bar zaten hebben we de barvrouw steeds even laten proeven welke welk drankje nou was
![]()
Ze zag er aardig beneveld uit aan het eind van de avond
Dan ga ik vrolijk doorquote:Op donderdag 2 april 2009 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En trots dat ik ben!
De leukste verhalen aan de lunchtafel naast alle saaie getrouwde mutsen! Ik heb vandaag ook weer een leukeWaar ik gisterenavond met vriendinnen al smakelijk om gelachen heb
Iedere dag een stomme actie
Heb je altijd wat leuks om over te praten.
Emmenquote:
Mijn tweede land heeft mooie plekjesquote:maar de Jardim is legendarisch, zo mooi gewoon. Als hij de kans heeft moet hij er heen.
Als hij er nou nog wat langer was moest hij ook even een tripje maken naar Fernando de Noronha
Leuk dierenpark.quote:
En sowieso is het geen Almere dus zit je niet onderaan de uithoek lijst.
All we have is now![]()
wowquote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn tweede land heeft mooie plekjesmaar de Jardim is legendarisch, zo mooi gewoon. Als hij de kans heeft moet hij er heen.
Als hij er nou nog wat langer was moest hij ook even een tripje maken naar Fernando de Noronha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil op vakantie
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk dierenpark.
't is hier ook een mooi dorp, ik woon midden in een drukke probleemwijk.. Als ik 5 minuten wandel sta ik in een heel rustig bos
Emmen = het stadse en het plattelandse gecombineerd, en dat trekt me wel
Maar is dat nou waar dan? Dat je als europeaan geen moeite hebt met vrouwen versieren in Brazilië?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn tweede land heeft mooie plekjesmaar de Jardim is legendarisch, zo mooi gewoon. Als hij de kans heeft moet hij er heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ja hoor, het is weer zover. Almere bashingquote:Op donderdag 2 april 2009 09:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk dierenpark.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wow, dat ziet er niet verkeerd uit Belsezarquote:Op donderdag 2 april 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ben je er zelf ook geweest?
Ga naar een club, ga zitten, bestel een drankje en ze schuiven zo bij je aan tafelquote:Op donderdag 2 april 2009 09:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar is dat nou waar dan? Dat je als europeaan geen moeite hebt met vrouwen versieren in Brazilië?
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Wow, dat ziet er niet verkeerd uit Belsezarben je er zelf ook geweest?
Meerdere keren.
*ziet dobber ondergaan*quote:Op donderdag 2 april 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoor, het is weer zover. Almere bashing
Ik heb beet.![]()
All we have is now![]()
Damn, maar eens op vakantie daar danquote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga naar een club, ga zitten, bestel een drankje en ze schuiven zo bij je aan tafel
[..]Meerdere keren.
Goeimogguh singels...
[serieus mode on]
Ik heb even de posts van me bekeken en besef nu dat ik me teveel door mijn meligheid gisteren en eergisteren heb laten meeslepen... Ik ben nl. het grove werk van de GOT gewend en muv de klaagbaak gaat het hier toch wat meer met souplesse toe. Is natuurlijk geen valide reden om me zo te gedragen.
Daarom:
Handreiking naar Adolecens en S95Sedan: sorry dat ik jullie beledigd heb...
en
Dames: als jullie door mij "besprongen" voelen, dan bied ik jullie mijn nederige excuses aan. Ik had niet als een leeuw (lees: Neanderthaler) moeten gedragen maar als een Os (Chinese horoscoop).
Hopelijk kan ik met een schone lei opnieuw beginnen.
[serieus mode off]
Werken... blechhh (zeker met dit weer). Ik denk erover om een laptop te lenen en vanmiddag in een relaxstoel te werken aan het water in het zonnetje.All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
Neuh, ik woon er wel maar ik heb een huis in Braziliequote:Beat that
![]()
whooowwww!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Fine FINE FINE!!!quote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Doet me weinig.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, ik woon er wel maar ik heb een huis in BrazilieBeat that ;P
Is een onveilig gedoe daar. Jamaica net zo. Argentinie ook wel.
En heel afrika als ik toch onredelijk alles over 1 kam aan het scheren ben.
All we have is now![]()
Gewoon een goede bui.. De zon zie ik weer schijnen (helaas niet letterlijk)..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel heel fijn....vertel
En ik heb zo waar wat te doen op het werk
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Jan-Beton het volgende:
Goeimogguh singels...
[serieus mode on]
Ik heb even de posts van me bekeken en besef nu dat ik me teveel door mijn meligheid gisteren en eergisteren heb laten meeslepen... Ik ben nl. het grove werk van de GOT gewend en muv de klaagbaak gaat het hier toch wat meer met souplesse toe. Is natuurlijk geen valide reden om me zo te gedragen.
Daarom:
en
Dames: als jullie door mij "besprongen" voelen, dan bied ik jullie mijn nederige excuses aan. Ik had niet als een leeuw (lees: Neanderthaler) moeten gedragen maar als een Os (Chinese horoscoop).
[serieus mode off]
Werken... blechhh (zeker met dit weer). Ik denk erover om een laptop te lenen en vanmiddag in een relaxstoel te werken aan het water in het zonnetje.
Ze hebben altijd een mening over the new one's
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
ouwe tweakertquote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef Jan-Beton het volgende:
Goeimogguh singels...
[serieus mode on]
Daarom:
en
[serieus mode off]
Werken... blechhh (zeker met dit weer). Ik denk erover om een laptop te lenen en vanmiddag in een relaxstoel te werken aan het water in het zonnetje.
ja op got zitten niet zoveel vrouwtjes he..ander sfeertje
ik lurk er graag in levensbeschouwing
All we have is now![]()
Ik heb van een collega gehoord dat het in Zuid-Afrika best meevalt (met uitzondering van Kaapstad).quote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef zbbrox het volgende:
Doet me weinig.Is een onveilig gedoe daar. Jamaica net zo. Argentinie ook wel.
All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
Over de hele wereld heb je debielen lopen joh
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
Wat is de mening over mij geweest dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een mening over the new one's
zuid afrika is het minst ergquote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb van een collega gehoord dat het in Zuid-Afrika best meevalt (met uitzondering van Kaapstad).
All we have is now![]()
D'r lopen meer debielen buiten het gekkenhuis dan dat erin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
Iddquote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
D'r lopen meer debielen buiten het gekkenhuis dan dat erin zitten
Niet waar mijn huis staat. Is een relatief klein stadjequote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Doet me weinig.Is een onveilig gedoe daar. Jamaica net zo. Argentinie ook wel.
En zolang je je houdt aan de "regels" van elke grote stad is Rio niet onveiliger dan Amsterdam of New York bijvoorbeeld
Ik hou mijn mening meestal voor mequote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat is de mening over mij geweest dan?
Omdat armoede tot wanhoop drijft een universele constante is.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
All we have is now![]()
Wat ziet die onderste foto er nep uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Daar zou ik al niet heen gaan.
Kan alleen maar tegenvallen.![]()
Daarom ben ik zo trots op mijn tweede moederlandquote:Zo mooi
Maar die van de rest?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hou mijn mening meestal voor me
Ik heb nooit het idee gehad dat ik me heb moeten bewijzen oid."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Niet alleen over newbies. Mutsje.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een mening over the new one's![]()
![]()
Ik vind eigenlijk alleen die lucht er overdreven blauw uitzien, voor de rest valt het wel mee tochquote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ziet die onderste foto er nep uit.Daar zou ik al niet heen gaan.
Kan alleen maar tegenvallen.
?
Hmkay.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet waar mijn huis staat. Is een relatief klein stadjeEn zolang je je houdt aan de "regels" van elke grote stad is Rio niet onveiliger dan Amsterdam of New York bijvoorbeeld
Amsterdam kan je snachts gewoon rondlopen. NY ook, alleen ik heb central park snachts toch maar niet aangedaan. Was volgens mij ook verboden.Als je maar in manhattan blijft en niet the bronx of brooklyn ingaat als er geen bus meer rijdt...
dan ben je de sjaak
Ik heb eigenlijk gewoon weinig met zuid amerika en mn mening is ongefundeerd dus laten we de conversatie staken en verzoenen.
All we have is now![]()
Ik denk zelf dat je beeld over zuid-amerika verkeerd is door films en overdreven media...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmkay.
Amsterdam kan je snachts gewoon rondlopen. NY ook, alleen ik heb central park snachts toch maar niet aangedaan. Was volgens mij ook verboden.Als je maar in manhattan blijft en niet the bronx of brooklyn ingaat als er geen bus meer rijdt...
dan ben je de sjaak
Ik heb eigenlijk gewoon weinig met zuid amerika en mn mening is ongefundeerd dus laten we de conversatie staken en verzoenen.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, want ik ben er nog nooit geweest.
Alleen in de Dominicaanse Republiek en Miami (Florida)Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
Och... ik heb me ook wel eens met de botte bijl in de GOT gegaan... Nu ben ik wat ouder en milder (ahummm... maar mijn wilde streken blijven toch wel op automatisch piloot staan). De laatste tijd is Audio & Hifi mijn favo categorie. Netwerk volg ik ook regelmatig (OnsNet gaat nu glas aanleggen en ik wil de ervaring van anderen lezen).quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef zbbrox het volgende:
ouwe tweakert
ja op got zitten niet zoveel vrouwtjes he..ander sfeertje
ik lurk er graag in levensbeschouwing
Zit jij ook op tweakers?
Op het werk ook niet veel vrouwtjes... Pas sinds ik in een andere groep beland ben, kom ik veel meer in aanraking met de vrouwtjes. Hoewel er geen fotomodellen werken, zijn er toch wel een paar (jaja... op 1 hand te tellen) 'interessante' dames aanwezig. Jammer genoeg wonen ze al samen![]()
Soms vraag ik me af waarom ik natuurkunde heb gekozen... Ik had beter biochemie op een universiteit moeten kiezen. Maar ja, de gemaakte keuze draai ik niet meer terug en dat betekent dat ik FOK! onveilig moet gaan maken
De lucht niet, die rotsen in het water niet, het water achterdoor niet. Kan wel even doorgaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen die lucht er overdreven blauw uitzien, voor de rest valt het wel mee toch?
Het is in mijn ogen een te bewerkt plaatje.Maar voor jou kan het meevallen idd.
![]()
![]()
Ik zit op het moment op een 16 bit monitor dingetjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De lucht niet, die rotsen in het water niet, het water achterdoor niet. Kan wel even doorgaan.
Het is in mijn ogen een te bewerkt plaatje.Maar voor jou kan het meevallen idd.
Dus het plaatje is niet zo scherp / helder
Ik heb zo'n zin in het weekend
Helaas klopt dat. De buren van mijn ouders zijn echte tokkies... Ik ben echt blij dat ik allang op mijzelf woon, maar als ik mijn ouders hoor vertellen wat ze meemaken, dan krijg ik soms de neiging om mijn 'dark side' te laten prevaleren. Het is dat dat strafbaar is, anders...quote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef Rauw. het volgende:
D'r lopen meer debielen buiten het gekkenhuis dan dat erin zitten
Met natuurkunde kan je waterstof bommen makenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Och... ik heb me ook wel eens met de botte bijl in de GOT gegaan... Nu ben ik wat ouder en milder (ahummm... maar mijn wilde streken blijven toch wel op automatisch piloot staan). De laatste tijd is Audio & Hifi mijn favo categorie. Netwerk volg ik ook regelmatig (OnsNet gaat nu glas aanleggen en ik wil de ervaring van anderen lezen).
Zit jij ook op tweakers?
Op het werk ook niet veel vrouwtjes... Pas sinds ik in een andere groep beland ben, kom ik veel meer in aanraking met de vrouwtjes. Hoewel er geen fotomodellen werken, zijn er toch wel een paar (jaja... op 1 hand te tellen) 'interessante' dames aanwezig. Jammer genoeg wonen ze al samen![]()
Soms vraag ik me af waarom ik natuurkunde heb gekozen... Ik had beter biochemie op een universiteit moeten kiezen. Maar ja, de gemaakte keuze draai ik niet meer terug en dat betekent dat ik FOK! onveilig moet gaan maken
?
En daar kan je die vriendjes van die interessante dames met opblazen?
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ziet die onderste foto er nep uit.Daar zou ik al niet heen gaan.
Kan alleen maar tegenvallen.
![]()
Het zijn ook niet mijn foto'sZe zullen idd wel geshopt zijn, komen van een of andere toeristensite geloof ik.
Miami is in sommige wijken ook geen pretje toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je beeld over zuid-amerika verkeerd is door films en overdreven media...
Alleen in de Dominicaanse Republiek en Miami (Florida)
Als ik over die gangs hoor iig
Dus zelf ook wel een tokkie-achtig gevoel?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Helaas klopt dat. De buren van mijn ouders zijn echte tokkies... Ik ben echt blij dat ik allang op mijzelf woon, maar als ik mijn ouders hoor vertellen wat ze meemaken, dan krijg ik soms de neiging om mijn 'dark side' te laten prevaleren. Het is dat dat strafbaar is, anders...
Howl.goedemorgen.
Rebel.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Het zijn ook niet mijn foto'sZe zullen idd wel geshopt zijn, komen van een of andere toeristensite geloof ik.
![]()
Waarom post je niet je eigen foto's? Je hebt een nieuwe cam, dus kan die weer aansluiten en je kaartje lezen toch???![]()
![]()
Miami is niet zuid amerikaquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je beeld over zuid-amerika verkeerd is door films en overdreven media...
Alleen in de Dominicaanse Republiek en Miami (Florida)
Het is wel heel zuidelijk ja. Lekker weertje. Flinke gayscene ook.
Ben naar Orlando geweest. Wilde naar Miami rijden, maar mn vriendin destijds werd een beetje kriegel van het idee om dat zonder navigatie te doen.Dus bleef het bij orlando. En vorig jaar NY. :yay
All we have is now![]()
Goedemorgen zbbrok!quote:
Mop!quote:
Vertelquote:
Best wel ernstig trouwens, ik heb vanmorgen iemand zien overlijden
De trein stond stil bij Purmerend...
Toen was er op het fietspad bij de spoorweg overgang iemand van zijn fietst gevallen...
Die lag stil op de stoep.
Toen kwam de ambulance, en hebben ze 15 minuten geprobeerd te reanimeren, maar dat mocht niet baten.
En toen ging die conducteur van de NS ook nog zijn excuses aanbieden dat de trein niet verder reed, maar dat is toch logisch?
Echt heel naar om zo iets te zien...Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Och... ik heb me ook wel eens met de botte bijl in de GOT gegaan... Nu ben ik wat ouder en milder (ahummm... maar mijn wilde streken blijven toch wel op automatisch piloot staan). De laatste tijd is Audio & Hifi mijn favo categorie. Netwerk volg ik ook regelmatig (OnsNet gaat nu glas aanleggen en ik wil de ervaring van anderen lezen).
Zit jij ook op tweakers?
quote:Zoekresultaat: 194 topics gevonden
Er zijn 350 berichten geplaatst door dwaas. Sorteer op laatste reactie.
Er zijn ongeveer 194 resultaten, verdeeld over 8 pagina's.
All we have is now![]()
Ik ben er 14 dagen geweest met mijn toenmalige vriendinquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Miami is niet zuid amerikaHet is wel heel zuidelijk ja. Lekker weertje. Flinke gayscene ook.
Ben naar Orlando geweest. Wilde naar Miami rijden, maar mn vriendin destijds werd een beetje kriegel van het idee om dat zonder navigatie te doen.Dus bleef het bij orlando. En vorig jaar NY. :yay
Ik weet dat het niet ZA is, maar wilde weten of Miami ook zo slecht is...
Maar ik vond het zelf wel meevallen
Wij waren in Tampa, ook Orlando geloof ik
En toen 1 dag naar Miami geweest
Dat is een nare ervaring. Hoe voel je je nu? Heb je echt kunnen zien wat ze deden?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Toen was er op het fietspad bij de spoorweg overgang iemand van zijn fietst gevallen...
Toen kwam de ambulance, en hebben ze 15 minuten geprobeerd te reanimeren, maar dat mocht niet baten.
En toen ging die conducteur van de NS ook nog zijn excuses aanbieden dat de trein niet verder reed, maar dat is toch logisch?
Echt heel naar om zo iets te zien...
Het is ook logisch en netjes dat de conducteur die excusus aanbiedt.![]()
![]()
Als je doodgaat krijg je de zin van het leven te weten. Totally worth it. Maar wel verdrietig.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Echt heel naar om zo iets te zien...
All we have is now![]()
Dat is anorganische chemie... met natuurkunde kan je neutronen bommen maken (aan de onderdelen komen is wel een beetje tricky).quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Met natuurkunde kan je waterstof bommen maken?
Als ik wist waar die vriendjes uithingen, zou dat geen probleem. De recepten van McGyver kloppen voor een groot deel wel. Maar ja...
Mijn oud-docent analoge techniek had een geweldige credo: "Er is een universele wet die gelijk is aan entropie, nl. de' Wet van Behoud van Ellende'. Minimaliseer je de ene ellende, dan krijg je ergens anders grotere ellende dubbel en dwars voor terug. Dat is niet alleen van toepassing op techniek, maar ook op mensen". Dat vertelde dat mannetje echt op zo'n droge manier
Dat heb ik gelukkig niet gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Miami is in sommige wijken ook geen pretje toch?
Maar ik heb bijvoorbeeld gisteren de film Trade gezien: http://www.moviemeter.nl/film/37580
Ik denk dat door dat soort films je beeld over een bepaald land dusdanig wordt beinvloed, terwijl het in de realiteit niet zó erg zal zijn...
Alhoewel Mexico geen pretje is met die drug-wars en mensensmokkel
Och, ik woon in een "tokkiewijk", zodra je geaccepteerd bent is het super gezellig. Altijd een vriendelijk woordje op straat, mensen die voor je opkomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Helaas klopt dat. De buren van mijn ouders zijn echte tokkies... Ik ben echt blij dat ik allang op mijzelf woon, maar als ik mijn ouders hoor vertellen wat ze meemaken, dan krijg ik soms de neiging om mijn 'dark side' te laten prevaleren. Het is dat dat strafbaar is, anders...
Ik ben zelf niet echt de definitie van een tokkie, maar ik kan er goed mee opschieten...
Maargoed, ik kan ook goed opschieten met allochtonen, raketgeleerden, groenteboeren en chronisch zieken.
We're all people
Dat is gelukkig niet zo makkelijk. Anders zou de wereld al vol met grote radioactieve bomkraters zitten. Je moet ten eerste aan verrijkt uranium of plutonium zien te komen. En die stofjes worden goed in de gaten gehouden. Verder moet de explosie precies goed gaan. Anders heb je maar een kleine knal en komt er wat radioactiviteit vrij.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Met natuurkunde kan je waterstof bommen maken?
![]()
Mijn leraar vroeg na het weekend altijd: "En wie heeft er nog geneukt ? "quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is anorganische chemie... met natuurkunde kan je neutronen bommen maken (aan de onderdelen komen is wel een beetje tricky).
Als ik wist waar die vriendjes uithingen, zou dat geen probleem. De recepten van McGyver kloppen voor een groot deel wel. Maar ja...
Mijn oud-docent analoge techniek had een geweldige credo: "Er is een universele wet die gelijk is aan entropie, nl. de' Wet van Behoud van Ellende'. Minimaliseer je de ene ellende, dan krijg je ergens anders grotere ellende dubbel en dwars voor terug. Dat is niet alleen van toepassing op techniek, maar ook op mensen". Dat vertelde dat mannetje echt op zo'n droge manier
Maar dat zal wel door het verschil in opleidingsniveau komen
Ow... en bedanktquote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Dus zelf ook wel een tokkie-achtig gevoel?
Ik heb al 24 jaar geen fysiek geweld meer gebruikt. Dat heb ik mooi afgezworen na een gebeurtenis waar ik echt van geschrokken ben. Nu ben ik vooral verbaal actief.
Ik denk dat Guatemala erger isquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
Alhoewel Mexico geen pretje is met die drug-wars en mensensmokkel
Ik had een brok in mijn keel op het moment dat de ambulance broeders hoofdschuddend stopte met reanimerenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is een nare ervaring. Hoe voel je je nu? Heb je echt kunnen zien wat ze deden?
Het is ook logisch en netjes dat de conducteur die excusus aanbiedt.
![]()
Maar tijdens mijn solliciatie bij de politie heb ik een dagje moeten meelopen, en toen was ik er ook bij toen er een lichaam van iemand die 26 in het water had gelegen, uit het kanaal gehaald werd, dus ik ben wel wat gewend gelukkig
Mijn vader werkt ook op de operatie kamer van het ziekenhuis, en heb al meerdere keren live operaties mogen meemaken
Echt interessant
Ik heb gisteren Cass gezien, geniale filmquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet gezien
Maar ik heb bijvoorbeeld gisteren de film Trade gezien: http://www.moviemeter.nl/film/37580
Ik denk dat door dat soort films je beeld over een bepaald land dusdanig wordt beinvloed, terwijl het in de realiteit niet zó erg zal zijn...
Alhoewel Mexico geen pretje is met die drug-wars en mensensmokkel![]()
Hoe een zwarte jongen blank word opgevoed, echt een aanrader
Mij is geleerd te stompen als het moetquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... en bedanktIk heb al 24 jaar geen fysiek geweld meer gebruikt. Dat heb ik mooi afgezworen na een gebeurtenis waar ik echt van geschrokken ben. Nu ben ik vooral verbaal actief.
![]()
Maargoed, dat kwam ik ook te weten bij een gebeurtenis waar ik echt van geschrokken ben![]()
Soms móet je je wel knokken, het is niet altijd met woorden op te lossen."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik ben jaren geleden eens 5 weekjes in Guatemala met de rugzak rondgetourd. Een heel mooi land. En het was goed te doen. Niets naars meegemaakt of zo. En ik werd ook niet abnormaal lastig gevallen als "Gringo": Er zijn veel landen dat wel anders is. Maar er werd mij wel verteld om zoveel mogelijk uit Guatemala stad te blijven.quote:![]()
Ik heb echt nog nooit gevochtenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mij is geleerd te stompen als het moet![]()
Maargoed, dat kwam ik ook te weten bij een gebeurtenis waar ik echt van geschrokken ben![]()
Soms móet je je wel knokken, het is niet altijd met woorden op te lossen.
Nja 1 keer een marokaantje geslagen tijdens een concert omdat hij mijn vriendin trapte...
En ben 1 keer tussen een groep (weer) Marokkanen gesprongen die een vriend van mij sloegen...
Was naderhand best goed voor de vriendschap, dat we de klappen met zijn 3en gedeeld hadden ipv 1 iemand alles kreeg
Ja zal ik vanavond wel even doenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus zelf ook wel een tokkie-achtig gevoel?
Howl.goedemorgen.
[..]
Rebel.![]()
Waarom post je niet je eigen foto's? Je hebt een nieuwe cam, dus kan die weer aansluiten en je kaartje lezen toch???
Al ben ik op die plekken dit jaar niet geweest jammergenoeg.
Discussie hebben we al vaker gehadquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gevochten
Nja 1 keer een marokaantje geslagen tijdens een concert omdat hij mijn vriendin trapte...
En ben 1 keer tussen een groep (weer) Marokkanen gesprongen die een vriend van mij sloegen...
Was naderhand best goed voor de vriendschap, dat we de klappen met zijn 3en gedeeld hadden ipv 1 iemand alles kreeg![]()
wederom, iets met 15/20 blonde boerenjongens die mij in elkaar trapten... Doet de afkomst er echt zoveel toe?
Het was een wijk waar vooral de middeninkomen woonden. Daarna kwamen er mensen die lagere inkomen hadden. Niets mis mee, echter de "buufjes" kwamen uit een achterstandswijk die gesloopt werd. Die vrouw was de deur uit getrapt door d'r ex. D'r dochter idem. Bleek dat ze d'r man besodemieterde met een hele trits mannen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Rauw. het volgende:
Och, ik woon in een "tokkiewijk", zodra je geaccepteerd bent is het super gezellig. Altijd een vriendelijk woordje op straat, mensen die voor je opkomen.
Ik ben zelf niet echt de definitie van een tokkie, maar ik kan er goed mee opschieten...
Maargoed, ik kan ook goed opschieten met allochtonen, raketgeleerden, groenteboeren en chronisch zieken.
We're all people
Trust me: het is echt geen lolletje om een hele wachtrij van mannen tot voorbij je voordeur (aan straatkant, dat weer wel) te hebben. Nu heeft ze een dumbass van een hoerenloper aan de haak geslagen. Ze zijn zelfs getrouwd... een geweldige combo: een versleten hoer en een manke hoerenloper. Op zich nog niets aan de hand, maar als er oude alleenstaande vrouwen lastig gevallen worden en zelfs mijn moeder bedreigt wordt door die lul, dan wordt het verhaal toch anders.
Mijn vader weigert te verhuizen (lees: capituleren). De lul van een buur is wel aardig hard aangepakt en "gedraagt" zich wat normaler (nou ja... wat voor normaal moet doorgaan). Om 4 uur 's-morgens lawaai maken is nog steeds niet normaal.All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn zus heeft een half jaar in Mexico-Stad gewoond en ook door Gautemala gereisd, vandaar mijn vergelijking. Bij de grens was het behoorlijk streng en ik heb genoeg verhalen gehoord, zeg maarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden eens 5 weekjes in Guatemala met de rugzak rondgetourd. Een heel mooi land. En het was goed te doen. Niets naars meegemaakt of zo. En ik werd ook niet abnormaal lastig gevallen als "Gringo": Er zijn veel landen dat wel anders is. Maar er werd mij wel verteld om zoveel mogelijk uit Guatemala stad te blijven.
Oh ik ben al redelijk wat keertjes in een vechtpartij terecht gekomen. Als mensen moeilijk gaan doen dan heb ik heel erg veel moeite om ervan weg te lopen. Dan wil ik het nog wel eens op een knok partijtje uitlopen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gevochten
Was naderhand best goed voor de vriendschap, dat we de klappen met zijn 3en gedeeld hadden ipv 1 iemand alles kreeg
En op de middelbare school, daar was ik echt een balletje. Een groep gasten zaten mij altijd te treiteren. Tot ik er een keer genoeg van had en toen heb ik ze dat op een duidelijke manier duidelijk gemaakt zeg maar![]()
![]()
Hey ik zei gevoel, niet gedrag.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... en bedanktIk heb al 24 jaar geen fysiek geweld meer gebruikt. Dat heb ik mooi afgezworen na een gebeurtenis waar ik echt van geschrokken ben. Nu ben ik vooral verbaal actief.
Wat ben jij een happer.
Wil je praten over dat wat je toen gedaan hebt?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een brok in mijn keel op het moment dat de ambulance broeders hoofdschuddend stopte met reanimeren![]()
Maar tijdens mijn solliciatie bij de politie heb ik een dagje moeten meelopen, en toen was ik er ook bij toen er een lichaam van iemand die 26 in het water had gelegen, uit het kanaal gehaald werd, dus ik ben wel wat gewend gelukkig
Iemand die 26?? wat ? "was"? "dagen" ?![]()
Volgens mij wen je nooit aan het zien van een overleden iemand. Je leert er mee omgaan.Fijn, mag hopen dat het in overleg met degene is gegaan die geopereerd wordt of met de familie ervan.quote:
Mijn vader werkt ook op de operatie kamer van het ziekenhuis, en heb al meerdere keren live operaties mogen meemaken
Echt interessant![]()
![]()
Goedemorgen!
Nouk! Bedankt voor je smsje! Heeel lief
Ik lag in "de stoel" dus ik kon niets terug sturen, haha"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:28 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het was een wijk waar vooral de middeninkomen woonden. Daarna kwamen er mensen die lagere inkomen hadden. Niets mis mee, echter de "buufjes" kwamen uit een achterstandswijk die gesloopt werd. Die vrouw was de deur uit getrapt door d'r ex. D'r dochter idem. Bleek dat ze d'r man besodemieterde met een hele trits mannen.
Trust me: het is echt geen lolletje om een hele wachtrij van mannen tot voorbij je voordeur (aan straatkant, dat weer wel) te hebben. Nu heeft ze een dumbass van een hoerenloper aan de haak geslagen. Ze zijn zelfs getrouwd... een geweldige combo: een versleten hoer en een manke hoerenloper. Op zich nog niets aan de hand, maar als er oude alleenstaande vrouwen lastig gevallen worden en zelfs mijn moeder bedreigt wordt door die lul, dan wordt het verhaal toch anders.
Mijn vader weigert te verhuizen (lees: capituleren). De lul van een buur is wel aardig hard aangepakt en "gedraagt" zich wat normaler (nou ja... wat voor normaal moet doorgaan). Om 4 uur 's-morgens lawaai maken is nog steeds niet normaal.
ik weet niet, vaak heb je zelf ook een aandeel in die slechte omgang![]()
Als je zelf geen waardig gedrag tegenover iemand hebt (zoals jullie tegen de "hoerige"buurvrouw & buurman) dan mag je ook geen waardig gedrag terug verwachten.
Ik ben komen wonen tussen een alcoholist met honderden problemen en aan de andere kant "the offspring" van een kamperfamilie. M'n achterbuurman en buurvrouw kunnen niet voor zichzelf zorgen (beide incest kinderen, IQ van rond de 85 denk ik).
Toch is het altijd weer gezellig als ik uitgenodigt word voor een pilsje, en ben ik altijd blij als de buurman mij komt helpen als ik er even niet uit kom..."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
`quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ik zei gevoel, niet gedrag.Wat ben jij een happer.
Wil je praten over dat wat je toen gedaan hebt?
[..]
Iemand die 26?? wat ? "was"? "dagen" ?![]()
Volgens mij wen je nooit aan het zien van een overleden iemand. Je leert er mee omgaan.
[..]
Fijn, mag hopen dat het in overleg met degene is gegaan die geopereerd wordt of met de familie ervan.
Ja, daar moet eerst altijd voor getekend worden hoor
Maar diegene lag er 26 uur in, die had zelfmoord gepleegd door het kanaal in te springen bij een sterke stroming...
Ik heb die dag echt veel meegemaakt, en heb er een verslag over geschreven
Als jullie willen kan ik het wel posten hier?
Ik ga trouwens een stukje taart eten
Fijne dag!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
in LA liep ik ook gewoon door compton en inglewood enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Miami is in sommige wijken ook geen pretje toch?
![]()
![]()
Moet je eens proberen met een witte puntmutsquote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
in LA liep ik ook gewoon door compton en inglewood enzo
En dan gewoon zeggen dat het voor Halloween is
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
![]()
hopelijk ken ik em niet!![]()
Maar jij hebt dan ook de swagger van Kanyequote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
in LA liep ik ook gewoon door compton en inglewood enzo
Ik heb niet kunnen zien of het een vrouw of man was...quote:
Ik denk een vrouw, aangezien het een vrouwenfiets was die op de stoep lag...
Maar ik hoop voor je dat als het iemand was die je kon, je al gebeld was toch ??Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
Denk niet dat je de tijd krijgt om iets uit te leggen. En terecht ookquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je eens proberen met een witte puntmuts
En dan gewoon zeggen dat het voor Halloween is
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga trouwens een stukje taart eten
Fijne dag!
![]()
![]()
![]()
Swagger jackersquote:Op donderdag 2 april 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de swagger van Kanye
Hij heeft de swagger van mijquote:Op donderdag 2 april 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de swagger van Kanye
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk niet dat je de tijd krijgt om iets uit te leggen. En terecht ook
Pokeren voor gevordenen.
Die gast rechts zit te bluffen
Alst me moeder is wel ja (maar die fietst niet gelukkig)quote:Op donderdag 2 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik hoop voor je dat als het iemand was die je kon, je al gebeld was toch ??
maar bv niet als het een bekende is, dat duurt altijd nog wel ff
prd is groot zat, gaan wel vaker mensen dood die ik niet ken.![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Nouk! Bedankt voor je smsje! Heeel lief
Ik lag in "de stoel" dus ik kon niets terug sturen, haha![]()
Goedemorgen
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hoort net zelf waar Kanye z'n swagger wegheeft
![]()
![]()
Idemquote:
Maar het is vandaag weer extreem rustig
Had vanmorgen een vergadering voor een collega van mij, maar wist me god niet waar het over ging, dus het was echt slaapverwekkend![]()
multitasken!quote:
ik moet toch steeds wachten op die pc's!
ben nu de virusscanners aan het fixen die niet automatisch updaten, dus ik neem iemands pc over en moet dan een executable aanklikken en wachten tot ie klaar is....
dat zal ie nu dus wel zijn![]()
![]()
Dat is voor vrouwenquote:
mogguh! vanuit mijn luie bedje
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game![]()
Saai vanuit mijn bureaustoel op mijn saaaie werkquote:
Wat dat betreft heb ik 2 problemen.quote:
Ik ben ambtenaar én man![]()
Dan kun je 1 ding tegelijk, én denk je dat je het heel druk hebt gehad als je de deur los moest doen.
Wat doe je voor ambtenaars werk danquote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik 2 problemen.
Ik ben ambtenaar én man![]()
Dan kun je 1 ding tegelijk, én denk je dat je het heel druk hebt gehad als je de deur los moest doen.
?
Ambtenaar en werk in 1 zin kan nooit
Tekenenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat doe je voor ambtenaars werk dan?
Daaromquote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Parkeer bonnetjesquote:?
Wat een tegenstelling van gisteren zeg! Het gaat traag hier vandaag!R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Het is veel te goed weer. En er moet nog gewerkt worden, ook. Bah!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
Wat een tegenstelling van gisteren zeg! Het gaat traag hier vandaag!
![]()
zullen wel veel mensen op terrasje zitten of gewoon braaf werken
Nope, huizen, wegen, straten, sloten, meeren, zeeen, hoogspanningskabels enzovoortsquote:"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Inderdaad, zulk mooi weer maar ik ben wel beroerd. Ik wil mijn bed weer in
Daar lig ik nog in... ga lekker wat later op de dag het zonnetje in met murm en snuit en noukquote:Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, zulk mooi weer maar ik ben wel beroerd. Ik wil mijn bed weer in
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar lig ik nog in... ga lekker wat later op de dag het zonnetje in met murm en snuit en nouk
Maar klinkt gezellig!
Ik zeg net hier op kantoor ik heb het koud, zeggen ze ik wilde net de airco aandoen want het is zo warm
[ Bericht 6% gewijzigd door Belsezar op 02-04-2009 11:42:26 ]R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Ik wil naar huis, mijn cabrio klaarmaken en kapje los en lekker rondtouren![]()
Overal tussendoor rijden en zien waar ik terecht kom![]()
Stuk goede reggea d'rbij op, dan ben je een knappe kerel als je mijn dag nog weet te verpesten
Klinkt goed manquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil naar huis, mijn cabrio klaarmaken en kapje los en lekker rondtouren![]()
Overal tussendoor rijden en zien waar ik terecht kom![]()
Stuk goede reggea d'rbij op, dan ben je een knappe kerel als je mijn dag nog weet te verpesten
Sorry... niet goed gelezen. En nee, ik voel me ab-so-luut niet tokkie (maar ja... dat zeggen wel meer mensen). Vanuit mijn omgeving wordt ik vaak aangeduid als lief, aardig en galant (tegen de dames, uiteraard) en een lolbroek bij de mannen (ik heb zelfs de bijnaam 'Richard Prior' gekregen... Een bleke, blijkbaar). Ik probeer nu van mijn kwalificatie 'lolbroek' af te komen... Nu heb ik de naam 'Fast <insert naam>quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hey ik zei gevoel, niet gedrag.Wat ben jij een happer.
Wil je praten over dat wat je toen gedaan hebt?
[..]
gekregen. Of ik daar blij mee moet zijn... Het is iig beter dan Richard Prior.
Toentertijd (11 jaar) had ik iemand in een 'stevige' houdgreep gehouden en die knakker ging plat. Nadat ie plat lag (bewusteloos, bleek achteraf) werd ie 5 minuten 'gereanimeerd'... Met de benen pompen (niet door mij). Achteraf is dat natuurlijk hartstikke komisch, maar op dat moment schrok ik van de impact van buitenproportioneel geweld. Het was (achteraf gezien) een stomme reden om te vechten ('behoud van vrienden', yeah sure... Zulke 'vrienden' blief ik allang niet meer).
Daarna heb ik gezworen om nooit meer fysiek geweld te gebruiken. Ik vermijd bepaalde straten en loop gewoon stevig door, zodat er geen gelegenheid gegeven wordt voor geweld.
Begrijp me goed: ik ben geen pacifist of een hippie. Dat er oorlog gevoerd (moet) worden als uiterste redmiddel, daar heb ik volledig begrip voor. Maar dat is politiek en off-topic.All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
Ambtenaren doen niet aan werk.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Trouwens, ik hoorde gisteravond van een vriend van mij een super relaxed reaggea nummer
Een versie van I would stay van Krezipecht te vet
Zal hem even opzoeken
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik hoorde gisteravond van een vriend van mij een super relaxed reaggea nummer
Zal hem even opzoeken
Ben ik even weg, is er geen topic vol. Dat valt me tegen zeg
Ik ga vanavond met een paar vrienden en vriendinnen bbq'en bij het IJselmeerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je het leven hoort te leven
Waterpijp met appeltabak, biertjes, kampvuurtje en muziek erbij
Een beetje voetballen
echt relaxed
Jaaa gezellig! Ik hoop dat ik nog even op het terrasje van de Boterwaag kan genieten. Good memories, mijn eerste avond stappen na 5 jaar vast te hebben gezeten begon op het terras van de Boterwaag.. Wat een avond nacht ochtendquote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar lig ik nog in... ga lekker wat later op de dag het zonnetje in met murm en snuit en nouk
Neeee!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat erg langzaam..![]()
Vastgezeten ?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaa gezellig! Ik hoop dat ik nog even op het terrasje van de Boterwaag kan genieten. Good memories, mijn eerste avond stappen na 5 jaar vast te hebben gezeten begon op het terras van de Boterwaag.. Wat een avond
![]()
Toch niet de gevangenis heh?
Aah verveel je je?quote:
Nee zoiets heet 2 relatiesquote:Op donderdag 2 april 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vastgezeten ?![]()
Toch niet de gevangenis heh?
En dan zie ik jou ook irlquote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaa gezellig! Ik hoop dat ik nog even op het terrasje van de Boterwaag kan genieten. Good memories, mijn eerste avond stappen na 5 jaar vast te hebben gezeten begon op het terras van de Boterwaag.. Wat een avond nacht ochtend
Klinkt inderdaad wel lekker, al ben ik meer van de oudere nummers.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Zal hem even opzoeken
Eek-a-mouse, Bob Marley, Alpha Blondy, Israel Vibration, Lee Perry en dergelijke...
Goede pot Sizzla/Damian Marley ben ik ook voor wakker te maken hoor![]()
En nog veel meer soorten muziek trouwens
Dat is sowieso ideaal, gaat je "scharrel" ook mee? En hoe ging het gisteren?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een paar vrienden en vriendinnen bbq'en bij het IJselmeer
Een beetje voetballen
echt relaxed"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Jaaaa, dat deed ik vroeger ook! Super relaxedquote:Op donderdag 2 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een paar vrienden en vriendinnen bbq'en bij het IJselmeer
Een beetje voetballen
echt relaxed
wat worstjes mee om op stokjes te grillen
Geen buju banton?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel lekker, al ben ik meer van de oudere nummers.
Eek-a-mouse, Bob Marley, Alpha Blondy, Israel Vibration, Lee Perry en dergelijke...
En nog veel meer soorten muziek trouwens![]()
[..]
Dat is sowieso ideaal, gaat je "scharrel" ook mee? En hoe ging het gisteren?
Nee, gewoon even met mijn vriendenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel lekker, al ben ik meer van de oudere nummers.
En nog veel meer soorten muziek trouwens![]()
[..]
Dat is sowieso ideaal, gaat je "scharrel" ook mee? En hoe ging het gisteren?
Vast mannenavondje op donderdag
Ik zie haar zaterdag en zondag weer.
Dan blijft ze bij me crashen
Gisteren was gezellig
Toch maar film gekeken, ze wilde geen voetbal kijken
Het is nogal genant als er een hele rij klanten voor je deur staat te wachten. Dat zij dat 'beroep' uitoefent, so be it, maar zorg ervoor dat er geen wachtrij is (of laat je de klanten maar een hotelkamer huren).quote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Rauw. het volgende:
ik weet niet, vaak heb je zelf ook een aandeel in die slechte omgang![]()
Als je zelf geen waardig gedrag tegenover iemand hebt (zoals jullie tegen de "hoerige"buurvrouw & buurman) dan mag je ook geen waardig gedrag terug verwachten.
Ik snap je opmerking, echter die gast spoort echt niet: je gaat geen ouwe weduwen bedreigen via de brievenbus (schreeuwen).
Mijn moeder liet die loser gewoon links (of rechts, hoe je het maar bekijkt) staan. Dan moet de boodschap toch wel overkomen. Het is mijns inziens NIET normaal dat je als 'bezoeker' mensen gaat achtervolgen, bedreigen, beledigen etc..). En dat de woningbouw te belazerd is om het dosier in te kijken en dan die gast toestemming geeft om bij dat freaky wijf in te trekken (en trouwen) is echt erg.
Mijn ouders zijn redelijk conservatief, maar behandelen iedereen met respect. Zo hebben ze een paar deuren verder een alcoholist en een (ex-?) drugsgebruikster. Die man zit nu in een verzorgingstehuis en die vrouw wordt binnenkort weer in een (deel-)gesloten inrichting gebracht. Nooit gezeik mee gehad. Die man is een aardige gozer!All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
Jaaaaa! Tof!quote:
Ik wist dat ik helden over ging slaanquote:daarom zette ik er: En dergelijke bij
Vergeet de marshmallows niet hehquote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, dat deed ik vroeger ook! Super relaxedwat worstjes mee om op stokjes te grillen
Alleen zijn ze bij het IJselmeer wel superstreng geworden met open vuren, en de daarvoor bestemde bbq plekken zijn altijd bezet
En ze willen er een dure jachthaven gaan neerzetten
Heeft een van jullie wel eens van Outdoor Stereo gehoord?
Een zomerfestival in Hoorn
Gaat om 8:00 de wekker denk ik "ach draai me nog ff om" word ik weer wakker @ 11:15![]()
Jullie hebben allemaal leuke plannen voor in de zonLeuk !
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Ik hou je niet tegen om deze topic vol te gooienquote:Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Hahahahaha Geniaal!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
Gaat om 8:00 de wekker denk ik "ach draai me nog ff om" word ik weer wakker @ 11:15![]()
Allemaal leuke plannen voor in de zonLeuk !
Heerlijk weer hè, ben net even buiten geweest, auto gereden, heerlijk.....
Working on it!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:55 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om deze topic vol te gooien
Mooiquote:Op donderdag 2 april 2009 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik helden over ging slaandaarom zette ik er: En dergelijke bij
Als hij echt vervelend is kan de politie een goede uitweg zijn, maar dit soort problemen lossen zichzelf meestal wel opquote:Op donderdag 2 april 2009 11:54 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het is nogal genant als er een hele rij klanten voor je deur staat te wachten. Dat zij dat 'beroep' uitoefent, so be it, maar zorg ervoor dat er geen wachtrij is (of laat je de klanten maar een hotelkamer huren).
Ik snap je opmerking, echter die gast spoort echt niet: je gaat geen ouwe weduwen bedreigen via de brievenbus (schreeuwen).
Mijn moeder liet die loser gewoon links (of rechts, hoe je het maar bekijkt) staan. Dan moet de boodschap toch wel overkomen. Het is mijns inziens NIET normaal dat je als 'bezoeker' mensen gaat achtervolgen, bedreigen, beledigen etc..). En dat de woningbouw te belazerd is om het dosier in te kijken en dan die gast toestemming geeft om bij dat freaky wijf in te trekken (en trouwen) is echt erg.
Mijn ouders zijn redelijk conservatief, maar behandelen iedereen met respect. Zo hebben ze een paar deuren verder een alcoholist en een (ex-?) drugsgebruikster. Die man zit nu in een verzorgingstehuis en die vrouw wordt binnenkort weer in een (deel-)gesloten inrichting gebracht. Nooit gezeik mee gehad. Die man is een aardige gozer!
Geen youtube hier en geen goede MP3-spelerquote:![]()
Morgen mijn Experia weer ophalen, daar heb ik 3gb aan reggea opstaanDus weer een beetje muziek bij het werken
Jaa hele planning weer naar de klotequote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahaha Geniaal!
Heerlijk weer hè, ben net even buiten geweest, auto gereden, heerlijk.....ga zo lekker mijn ontbijd maar ff nuttigen buiten in de zon
![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Het is dat ik om 10:30 wakker werd van een laag overvliegende straaljager... anders had ik nog liggen slapen (vet kut geslapen vnacht toen ik eenmaal lag te slapen ging me kat klooienquote:Op donderdag 2 april 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
Jullie hebben allemaal leuke plannen voor in de zonLeuk !
)
Aaahhhhhquote:Planningen zijn er om naar de klote te helpenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa hele planning weer naar de klotega zo lekker mijn ontbijd maar ff nuttigen buiten in de zon
![]()
![]()
Eet smakelijk
Die ging hier ook, maar het waren er minstens 3quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is dat ik om 10:30 wakker werd van een laag overvliegende straaljager... anders had ik nog liggen slapen (vet kut geslapen vnacht toen ik eenmaal lag te slapen ging me kat klooien)
Waar woon je eigenlijk? (Aangezien je op Schiphol werkt..)
Geloof me... de politie is inderdaad vaak genoeg geweest. Het is zelfs voor de rechter geweest. Jammer genoeg bezweken de ouwe weduwen onder de bedreigingen en trokken hun verklaringen in.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Rauw. het volgende:
Als hij echt vervelend is kan de politie een goede uitweg zijn, maar dit soort problemen lossen zichzelf meestal wel op
Dat hebben ze geweten: al die weduwen zijn met hun staart tussen hun benen vertrokken (lees: verhuisd). Ze hadden echt geen leven meer. Je merkt ook echt aan die gast wanneer de blaadjes komen en vallen. Ook hoef je de kalender niet te bekijken wanneer volle maan is. Als die gast weer 'aan de wandel is' is het volle maan en heeft ie een nieuwe mikpunt gevonden.All that we see or seems, is but a dream within a dream![]()
vlakbij de boterwaagquote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die ging hier ook, maar het waren er minstens 3Waar woon je eigenlijk? (Aangezien je op Schiphol werkt..)
Dat is wel een eigenaardige gozer dan, lost zich vast opquote:Op donderdag 2 april 2009 12:04 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Geloof me... de politie is inderdaad vaak genoeg geweest. Het is zelfs voor de rechter geweest. Jammer genoeg bezweken de ouwe weduwen onder de bedreigingen en trokken hun verklaringen in.
Dat hebben ze geweten: al die weduwen zijn met hun staart tussen hun benen vertrokken (lees: verhuisd). Ze hadden echt geen leven meer. Je merkt ook echt aan die gast wanneer de blaadjes komen en vallen. Ook hoef je de kalender niet te bekijken wanneer volle maan is. Als die gast weer 'aan de wandel is' is het volle maan en heeft ie een nieuwe mikpunt gevonden.
Oow haha, ik dacht hier in de buurtquote:
Darwinquote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is wel een eigenaardige gozer dan, lost zich vast op
Hij schreeuwt vanzelf een keer tegen de verkeerde, of loopt met zn vervelende harses voor een bus ofzo.quote:"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
2 min lopen en ik ben op de grote marktquote:woon om de hoek van het paard/club one four
Kusje?quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed geregeld!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2 min lopen en ik ben op de grote marktwoon om de hoek van het paard/club one four
Hoe is 't met beertje?
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kusje?![]()
Serieus, ik wilde al de hele tijd typen: Kusje erop? Maar wie erom vraagt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh jongens het is echt super in het zonnetje![]()
![]()
![]()
wind is nog wat koud though
Hoi vandaag Den_Haag Antwerpenquote:
Jajaja, we wéten het welquote:Op donderdag 2 april 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
Maak ons maar jaloersquote:Op donderdag 2 april 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
Het is een mooi voorbeeld dat Darwin niet bij het rechte eind had. Je zou toch hopen dat dat soort lui toch uitgestorven zou raken. Helaas...quote:
Zelf ben ik blij dat ik allang niet meer bij mijn ouders woon (kom wel regelmatig op bezoek), maar ik merk wel dat zo'n gedrag op ze werkt.
Laten we dit maar ff afsluiten, we moeten genieten van het mooie weer! Ik ga zo meteen een laptop regelen en lekker aan het water aan dat verrekte rapport werken en proberen een bruine teint te krijgen en huidkanker... ach je leeft maar 1x.
En ik ga vanavond naar jouw woonplaatsquote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
:w Nouk!
Heb vanochtend ook weer naar auto gezwaaid
met beertje en mij gaat het wel redelijk... we zien wel waar het schip strand... ze is erg druk enzo met van alles waardoor ze zich onder druk gezet voelt door verplichtingen... ze vindt me nog wel steeds leuk (zei ze in smsjes)Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
en de mijnequote:Op donderdag 2 april 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik ga vanavond naar jouw woonplaats
Niks mis met Darwin. Een maatschappij die verhindert dat het recht van de sterkste geldt is meestal natuurlijk een goede zaak, maar in dit geval verpest het Darwins model (wat dan ook gebaseerd was op evolutie zonder maatschappij).quote:Op donderdag 2 april 2009 12:18 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het is een mooi voorbeeld dat Darwin niet bij het rechte eind had. Je zou toch hopen dat dat soort lui toch uitgestorven zou raken. Helaas..."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Gewoon rustig aan nog steeds dus...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
met beertje en mij gaat het wel redelijk... we zien wel waar het schip strand... ze is erg druk enzo met van alles waardoor ze zich onder druk gezet voelt door verplichtingen... ze vindt me nog wel steeds leuk (zei ze in smsjes)quote:
Maar Darwin word vaak verkeerd uitgelegdquote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met Darwin. Een maatschappij die verhindert dat het recht van de sterkste geldt is meestal natuurlijk een goede zaak, maar in dit geval verpest het Darwins model (wat dan ook gebaseerd was op evolutie zonder maatschappij).het is niet zo dat het meest sterke soort overleeft, maar het soort dat zich het gemakkelijkst aanpast aan de veranderende situatie
Jaja! Dat zeg je nu om mij het naar m'n zin te makenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, ik wilde al de hele tijd typen: Kusje erop? Maar wie erom vraagt....
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik ga vanavond naar jouw woonplaatswat kom je doen?
![]()
In een omgeving waar veranderen noodzakelijk is om beter te kunnen overleven, ja. Iets wat niet noodzakelijk geldt voor dergelijke hufters in onze maatschappij.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar Darwin is word vaak verkeerd uitgelegdhet is niet zo dat het meest sterke soort overleeft, maar het soort dat zich het gemakkelijkst aanpast aan de veranderende situatie
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Ik ga op een terras hangen op de Grote Markt met Snuit, Murm en KZ.quote:How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Het veranderende economische klimaat geeft mogelijk hier wel weer een leuke draai aanquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
In een omgeving waar veranderen noodzakelijk is om beter te kunnen overleven, ja. Iets wat niet noodzakelijk geldt voor dergelijke hufters in onze maatschappij.
wat doe je hier dan?quote:Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Da's wel "schelden" op een hele nette manierquote:
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Zij mag dat.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's wel "schelden" op een hele nette manier![]()
![]()
Ik zei net tegen de directeur "graag gedaan man "
wat slécht
Hij kon er gelukkig zelf ook om lachenJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
Nee hoor is liefkozingquote:Op donderdag 2 april 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's wel "schelden" op een hele nette manier
ennnn weer uit de bespreking.. pauze erachteraan genomen
All we have is now![]()
Heeft niemand wat spannends te vertellen dan?
Ik heb geen zin om weer met mijn verhalen te komen![]()
Ik zit even te bedenken wat ik ga etenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:02 schreef Howl het volgende:
Hmm, gewandeld, en ook nog een pannenkoek met spek op
Alleen mn vleeskeuring op zaterdag. Tja wat valt er over te zeggen..
All we have is now![]()
Ik zit weer te SMSen met de meid die me liet zitten.... Verder doe ik niet echt veel spannends hier"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
na 5 jaar vast te hebben gezetenboefje!
ik neem aan, vast in een relatie?![]()
![]()
erm ben killzone 1 aan het spelen?? (ook niet spannend) ga zo maar douchen en aankleden en kattenvoer halen...Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
sow het is lekker druk hiertijd gaat lekker hard, het is alweer 1 uur
Verveel me serieus gewoon hier
Zit ook in me eentje
dus? hij is ook gewoon mens hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik zei net tegen de directeur "graag gedaan man "
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik zit weer te SMSen met de meid die me liet zitten.... Verder doe ik niet echt veel spannends hier
welke meid?
leuk! ik moet gewoon trainen vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga op een terras hangen op de Grote Markt met Snuit, Murm en KZ.![]()
![]()
Maar het is niet echt formeelquote:
You gotta show me love.... tuu tuuu tuu tuuuut tuuuuuJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!![]()
Nou wij hebben er hier eentje zitten, die begint al te mopperen als je naar em glimlacht... kreeg gisteren nog de opmerking of ie er zo grappig uitzag, ikke met dikke glimlach nee hoor hoezoquote:
ja zegt ie stop eens met dat gelach dan
Banaan in zn uitlaat stoppen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou wij hebben er hier eentje zitten, die begint al te mopperen als je naar em glimlacht... kreeg gisteren nog de opmerking of ie er zo grappig uitzag, ikke met dikke glimlach nee hoor hoezo
All we have is now![]()
Smsen.. Hmm... Goeiequote:Op donderdag 2 april 2009 13:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik zit weer te SMSen met de meid die me liet zitten.... Verder doe ik niet echt veel spannends hier
Dat truukje van mij met zijn mailbox uitspokenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou wij hebben er hier eentje zitten, die begint al te mopperen als je naar em glimlacht... kreeg gisteren nog de opmerking of ie er zo grappig uitzag, ikke met dikke glimlach nee hoor hoezo
12.000.000 mailtjes in no time
ok hoe kan ik spelletjes spelen als mijn kat op mijn buik zit.... (wel lief overigens)
Die me vrijdag liet zittenquote:![]()
te slecht eigenlijk. Ook een vaag verhaal waarom ze er niet was."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
daar was ik ook weer effe
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die me vrijdag liet zitten![]()
te slecht eigenlijk. Ook een vaag verhaal waarom ze er niet was.
Ik SMS veel te vaakquote:![]()
Gisteren 50 met een kameraad en 6 met die meid
Goedemiddag Cuequote:!
Oeeh een leuke klusser
Ze had verhalen gehoord over hoe ik vroeger was... Was nooit echt een lieverdje..quote:
En ze wou liever voorkomen dat ik 'r zou kwetsen....."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik ook hoor.. Ik bel echt 0.0 maar smsen..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik SMS veel te vaak![]()
Gisteren 50 met een kameraad en 6 met die meid
Daarom heb ik ook een onbeperkt smsbundel.. Ik verstuur er per maand echt meer dan 500
Dat is een goede/leuke optiequote:
haha ja dat zijn leuke dingen om te doen idd hahahaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat truukje van mij met zijn mailbox uitspoken
12.000.000 mailtjes in no time
Ik zit altijd tegen de 900quote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. Ik bel echt 0.0 maar smsen..
Daarom heb ik ook een onbeperkt smsbundel.. Ik verstuur er per maand echt meer dan 500
Ik was gisteravond nog wel op het matje geroepenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat zijn leuke dingen om te doen idd hahaha
Dat ze die grap van het briefje van de autoschade, en de witte lettertype niet leuk vond...
O das ook niet gek hoorquote:
Die maanden heb ik hier ook wel eens
Si, maar ik moet je niet teveel van je werk houden he.quote:
All we have is now![]()
gewoon stil liggenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok hoe kan ik spelletjes spelen als mijn kat op mijn buik zit.... (wel lief overigens)
![]()
![]()
ik bel in de auto en sms thuisquote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. Ik bel echt 0.0 maar smsen..
Daarom heb ik ook een onbeperkt smsbundel.. Ik verstuur er per maand echt meer dan 500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SMS junkiequote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
O das ook niet gek hoor
Die maanden heb ik hier ook wel eens
daar red ik het meestal nog geen week meequote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Ik haal dat niet eens![]()
Max 200 smsjes per maand
Nee dat is waar, probeer zowaar eens iets te doen hahaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Si, maar ik moet je niet teveel van je werk houden he.Cue, het komkommermeisje!
Heb prepaid dus elk smsje telt.
10ct per stuk. katjinggggg
misschien eens kijken voor die g3 met een unlimited thingy.. iemand ervaring mee?Today we lived a thousand years
All we have is now![]()
Daar doelde ik op jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
boefje!
ik neem aan, vast in een relatie?
Het was geen uitnodigingquote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
leuk! ik moet gewoon trainen vandaag![]()
Pre-paid is echt niet slim als je dan ook maar iets smst of telefoneertquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef zbbrox het volgende:
Heb prepaid dus elk smsje telt.
10ct per stuk. katjinggggg
misschien eens kijken voor die g3 met een unlimited thingy.. iemand ervaring mee?
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik bel in de auto en sms thuisIk heb ook een werkmobiel en daarmee sms ik ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voornamelijk naar collega's.. Omdat daar alle nummers in staan
Soms sms ik er ook prive mee.. Maar dat doe ik vaker met mijn eigen mobiel..Schuldig!quote:
Moeilijk he , plaatjes linken en je bent een systeembeheerderquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://img23.imageshack.us/my.php?image=kipnuggets.png![]()
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Forum Opties Forumhop: Hop naar: