Inderdaad. Het lefquote:Op donderdag 2 april 2009 07:39 schreef DrDarwin het volgende:
Begin een rechtzaak, dit zou ik niet pikken.
.quote:Op donderdag 2 april 2009 07:51 schreef Kolovrat het volgende:
Nergens last van, maar ik gebruik dan ook nog de eerste user interface
Ah in GC, in KLB was er in elk geval nog geen topic over...quote:Op donderdag 2 april 2009 08:25 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom is inbox bij gmail geen Inbox? (inc paint)
Als je Gmail op English (US) zet is het trouwens ook opgelostquote:Hi all,
The capitalization issue some of you may be seeing with Inbox or other
parts of Gmail when using the English (UK) interface is not an April
Fool's joke - we've pinpointed what was causing the problem and are
working to get fixed. Thanks for your patience and understanding.
-Iris
Gmail Guide Teal
Dat zijn toevoeginkjes aan Gmail die nog in de alpha-stage zitten zeg maar. Bijvoorbeeld een spelletje Snake maar ook handige dingen als het offline beschikbaar maken van Gmail. Of een button toevoegen waardoor je nog vijf seconden na het drukken op 'send' de tijd heb om je mail te stoppen en nog aan te passen als je een foutje ziet.quote:
Vet... werkt dat ook op mobile? (android)quote:Op donderdag 2 april 2009 10:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zijn toevoeginkjes aan Gmail die nog in de alpha-stage zitten zeg maar. Bijvoorbeeld een spelletje Snake maar ook handige dingen als het offline beschikbaar maken van Gmail. Of een button toevoegen waardoor je nog vijf seconden na het drukken op 'send' de tijd heb om je mail te stoppen en nog aan te passen als je een foutje ziet.
Dat weet ik niet, moet je kijken of er in de rijtje bovenin rechts 'labs' staat.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:47 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Vet... werkt dat ook op mobile? (android)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |