abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67632404
Die als het kwik boven de 15 graden is met hun klapstoel voor hun huis gaan zitten
Wtf waarom doen ze dat?? Ze hebben gewoon een tuin maar nee ze gaan beetje sociaal doen op de stoep. Zie hier in de randstad nooit mensen voor hun huis zitten.

Is dit een verschijnsel dat na de vuurwerkramp uit noodzaak geboren is en nu er weer huizen staan is blijven hangen??

Klacht paupers die met een thermoskan koffie de dakloze uithangen en zich met iedereen bemoeien
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67632557
Ik ging vanmiddag in de stad zitten, daar was het goed vertoeven. Ook Enschede.

Maar het is niet alleen in Enschede hoor, elders doen ze het ook. Gewoon, socializen met de buren en een beetje rondkoekeloeren.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:53:56 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67632653
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:46 schreef Pacmaniac het volgende:
Die als het kwik boven de 15 graden is met hun klapstoel voor hun huis gaan zitten
Wtf waarom doen ze dat?? Ze hebben gewoon een tuin maar nee ze gaan beetje sociaal doen op de stoep. Zie hier in de randstad nooit mensen voor hun huis zitten.
Dat is niet typisch Enschedees. Het gebeurt wel vaker in zgn. volksbuurten. Stoelen in deuropeningen, auto repareren op straat, lekker met de buren leuteren, het hoort erbij. Er wordt soms serieus rekening mee gehouden bij wijkrenovatie dat er wel voldoende brede stoepen of (kleine) pleintjes zijn waar je op straat kunt zitten. Dat is echt niet heel bijzonder te noemen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_67632969
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:46 schreef Pacmaniac het volgende:

Is dit een verschijnsel dat na de vuurwerkramp uit noodzaak geboren is en nu er weer huizen staan is blijven hangen??

Klacht paupers die met een thermoskan koffie de dakloze uithangen en zich met iedereen bemoeien
Ik mis het kratje Grosch nog. Tip: geef wat meer geld uit voor een huurkot in een betere buurt dan in een Vogelhaarwijk.
Eigen brokjes eerst.
  donderdag 2 april 2009 @ 00:08:07 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_67633069
Ik kan je zeggen het is nog gezellig ook meestal
pi_67633113
Kratje Bavaria zou beter zijn, maargoed het is toch lekker om een beetje buiten te chille? Of ben je zoeen die bang is buiten?
Roken is lekker
pi_67633114
Dan moet je eens in Almelo kijken, daar staan de tuinstoelen al weer massaal voor de deur.... en natuurlijk de kratten grolsch.
pi_67633132
tantoe boereng, weet je wel dat sommige geen osso hebbeng
pi_67633166
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:10 schreef Gino__Pietermaai het volgende:
tantoe boereng, weet je wel dat sommige geen osso hebbeng
Kloon neger.
Roken is lekker
pi_67633208
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:11 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Kloon neger. [ afbeelding ]
kloon vleermuis
pi_67633245
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:09 schreef RicardoSmit het volgende:
Dan moet je eens in Almelo kijken, daar staan de tuinstoelen al weer massaal voor de deur.... en natuurlijk de kratten grolsch.
Almelo is dan ook een verschrikkelijk verpauperde stad. Verpauperder dan Enschede.
pi_67633281
Dat zag je ook altijd bij het beruchte sbs6 programma 'probleemwijken'
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67633282
Heerlijk toch, als kampers onder elkaar.
pi_67633457
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef Bushmaster het volgende:

[..]

Ik mis het kratje Grosch nog. Tip: geef wat meer geld uit voor een huurkot in een betere buurt dan in een Vogelhaarwijk.
Lol ik woon daar niet paupervrienden van me helaas wel Aangezien het 2 uur rijden is bleef ik daar crashen. Had bij aankomst al ruzie met een of andere teringhoer die claimde dat de parkeerplaats aan haar dochter toebehoorde (zelf had ze al een plek )
Ik ben zelf in Rotterdam Zuid opgegroeid ook niet bepaald een voorbeeldbuurt als het om het Tokkiegehalte onder de mensen gaat Maar daar zaten we gewoon in de tuin of binnen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 2 april 2009 @ 00:32:50 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67633619
Idd, zo fucking triest, gaan ze op een klapstoeltje voor het huis zitten _!
Gebruik dan gewoon een bierkratje.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_67633634
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:32 schreef Rosbief het volgende:
Idd, zo fucking triest, gaan ze op een klapstoeltje voor het huis zitten _!
Gebruik dan gewoon een bierkratje.
Of sjouw gewoon even de bank naar buiten.
  donderdag 2 april 2009 @ 00:37:07 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67633697
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:33 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Of sjouw gewoon even de bank naar buiten.
Ben wel eens door zo'n kampwijk gereden waar ze gewoon een partytent en opblaaszwembad in de voortuin hadden neergezet. Heel de familie compleet op de stoep naar het verkeer kijkend
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_67633910
Dat is iets van vroegah.
Roken is lekker
pi_67633915
Zag ik laatst op TV.
Roken is lekker
  donderdag 2 april 2009 @ 01:00:53 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67634011
Tukkers zijn controlefreaks, jeweettoch..als je al een scheet laat weet de hele buurt het.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67634054
Hé dit is wel een multiculti land ja!
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67635072
Het is altijd nog Almelo pauper hoor.
pi_67671012
Velve-Lindenhof
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')