Lente in je hoofd!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Halve stad doorgefietst om erachter te komen dat ik morgen pas naar de tandarts moet.
Briefje voor mijn vervende zwager neergelegd 'Als er iets is, dan bel maar' en vervolgens mijn telefoon thuis vergeten ...
Maar verder is alles in orde met me.
fail.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Halve stad doorgefietst om erachter te komen dat ik morgen pas naar de tandarts moet.
Briefje voor mijn vervende zwager neergelegd 'Als er iets is, dan bel maar' en vervolgens mijn telefoon thuis vergeten ...
Strak plan!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Dus weer gebruik maken van een oud concept, met oud-bewoners DGK of BB of..jammerquote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zou mij niet uitmaken wie of wat erin komt, maar om terug te vallen op DGK haalt wel iets weg van een geheel vernieuwend concept.
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en toch moest ik altijd wel om hem lachen..
Ja!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef Jumparound het volgende:
hij heeft wel wat weg van een maanvis
Die dat ook nog serieus nam en nu nog steeds blijkbaar gezien hoe vaak ik ze zie op foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog serieus advies proberen te geven aan Amanda.
para! jezus... mensen die zo kijken vind ik engquote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog serieus advies proberen te geven aan Amanda.
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood...quote:
Geen behoefte aanquote:
Ik ben nu op mijn werk ... Waar iedereen aan het verhuizen is en mijn hulp niet gewenst wordt. 'Nee ... laat maar, die man in die rolstoel helpt me wel met die dingen van de trap dragen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan in jou.'quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Strak plan!![]()
Ik zou zeggen: pak wat lekkers, neem laptop mee naar buiten en geniet van het mooie weer!![]()
(ik wou dat ik een laptop had)
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die gore plaatjes zijn niet toegestaan, damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |