Ik zal mijn vriend vragen om een foto te maken dit weekend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Poppedein het volgende:
Wowwwwwwwwwww Mooi MamaNik!!!
Karin! Ik ben zo benieuwd naar jouw buikie!!
's morgens met opstaan zie ik m'n maatje 39 ook nog een beetje naar voren piepen, maar dit was vanmiddag om 4u en dan is er zelfs geen klein stukje teennagel te bekennen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef mefke79 het volgende:
Oeh die tweelingbuik, blijft zo mooi om te zien!
Linda, jouw buikje is heel herkenbaar, maar ik heb, denk ik, een grotere schoenmaat, want ik zie ze nog! Ook al een mooi buikje.
Wauw wat een BUIK. Ik vind het tevens enorm eng om naar te kijken, heb het gevoel alsof de buik op springen staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef MamaNik het volgende:
Hier mijn buik(je) weer eens met 30 wkn+2dgn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 13:00 schreef seilram het volgende:
En Linda, voeten? wat zijn datdie dingen zie ik al weken niet als ik sta hahaha.
Ja, ik woog er 65 en zit nu op 82. Maar goed, maakt me niet uit. Dat gaat er straks ook wel weer af. Het zal wel nodig zijn, want ik eet echt niet absurd. Zelf vind ik mijn buik ook niet zo extreem, maar als je soms mijn collega's hoort!quote:Op zondag 19 april 2009 17:12 schreef miss_sly het volgende:
seilram, 17 kilo?
Dat zou ik echt niet gedacht hebben, hoor. Ik vind je voor 34 weken gewoon een mooie buik hebben, maar niets te veel. En zeker geen 2
Dat lieve komt later wel...als ie maar gezond is!quote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het maakt ook allemaal niks uit, zolang er maar een lieve gezonde! baby in woont
Daar ging ik gewoon vanuit...positive thoughts enzoquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Dat lieve komt later wel...als ie maar gezond is!
yeah prethoofd met pretbuik!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef tessie het volgende:
Speciaal voor Rocka en Duchess![]()
[ afbeelding ]
31weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |