Ja dat dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
En allemaal van die mooie blije hoofden erboven ook!
Bij die foto met Isa dacht ik, nou valt nog mee voor 35 weken. Toen ik de andere foto's zag, vroeg ik me af of je ff snel een voetbal er onder hebt gestoptquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:36 schreef marlieske het volgende:
Bijna 35 weken dus nog maar eens een foto gemaakt want buiklief begint nu wel groot te worden en vormen aan te nemen die huge zijn![]()
En Isa vind het heerlijk om ff te luisteren wat de kleine man van binnen allemaal uitvreet dus als kers op de taart mijn dochter er bij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Time fliesquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
AEWat is de tijd ook snel gegaan. Heb je ook een reeksje buikfoto's?
Super laag, want de kleine is deze week aan het indalen met de billen onderin dus ze zwaartekracht doet zijn werk en tja billen zijn vaak breder als het hoofdje dus vandaar dat bij mij het ronde nu ook echt hangt aan de onderkant (lastig uit te leggen), het hoofdje zit iig onder mijn ribben.quote:Op zondag 12 april 2009 20:05 schreef Nijna het volgende:
Stiekum al wel een beetje te zien serpente, ik zie een klein bolletje.
Mooi hoor!
Marlieske, hangt jouw buik laag of lijkt dat maar zo?
Haha, had het net aangepast, maar je was me voor!quote:Op maandag 13 april 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha dat was Mefke's theoriestaat in het vorige topic op de laatste pagina's
Yup, thanks!quote:Op maandag 13 april 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
oh sorry hahaha![]()
nouja dan weet je nu wel waar ie staat
Takkembah, bij Stella zag je bij mij met 16 weken nog niks, met 20 weken deed ik mijn broeken dicht met een veiligheidsspeld en met 26 weken was daar ineens een overduidelijk zwangere buik. Je kunt gewoon ook wat later een groeispurt hebben, of zoals ik vrij lang zijn (1m77) en een baarmoeder hebben die naar achteren gekanteld ligt, dan zie je de eerste groei gewoon niet zo goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef Takkembah het volgende:
Wat een mooie buiken allemaal!!!!
Ik ben zooo jaloers, ik loop nog in mijn eigen kleertjes (ja, ik weet het, over 20 weken ben iik daar blij mee)....
gisteren was iemand tegen mij eindelijk lekker eerlijk. Ik kwam daar binnen en ze zei... Jeetje je ziet nog niet veel hè???Dat heb ik liever dan: Oooohhh nou je ziet het al wel een beééétje hoor....liegebeesten
Zal vanmiddag eens nieuwe maken, 16 weken foto's wiehoe wiehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |