quote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Mooi buikje huup
Vicky ook al zo mooi
En wennie, echt huge! Mooie huisje voor de tweeling!
mefke, echt, echt zwanger buikje
Hier op vakantie met 21 weken en 5 dagen, week geleden dus:
Ja dat klopt hahaha dat is een maatje 22 sokje van mijn zoontje hihihiquote:Op donderdag 2 april 2009 07:42 schreef Chan het volgende:
Wauw ik ga al die buiken al specialer vinden, gewoon het idee dat daar echte minimensjes in zitten![]()
Mefke wat een leuke broek trouwens! Waar heb je die vandaan?
Huup jouw buik wordt ook al wat bollerMooi hoor
En leuk om te zien hoe de buik van iemand die even ver zwanger is zich ontwikkeld
![]()
Ohh en Miss sly, wauw
Haha MamaNik, volgens mij zie ik links op de 2e foto een teen in een witte sok hoor, dus je hebt ze nogMaar je buik is weer schitterend
ja dat vind ik dus ook leuk om te zien van jouw foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 07:42 schreef Chan het volgende:
Wauw ik ga al die buiken al specialer vinden, gewoon het idee dat daar echte minimensjes in zitten![]()
Mefke wat een leuke broek trouwens! Waar heb je die vandaan?
Huup jouw buik wordt ook al wat bollerMooi hoor
En leuk om te zien hoe de buik van iemand die even ver zwanger is zich ontwikkeld
![]()
Ohh en Miss sly, wauw
Haha MamaNik, volgens mij zie ik links op de 2e foto een teen in een witte sok hoor, dus je hebt ze nogMaar je buik is weer schitterend
hahaha ja leuk uitzicht he! Balen met dat mooie weer, kan niet meer even zelf mijn nageltjes lakkenquote:Op donderdag 2 april 2009 08:53 schreef wennie29 het volgende:
Oh Miss-Sly, wat een stralende en prachtige foto!
Mama-Nik, ook zo'n lekkere tweeling buik, wat een prachtig bolletje, eh bol![]()
Ik herken dat uitzicht als je naar beneden kijkt
Ik zal je wel even een mail sturen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahaha ja leuk uitzicht he! Balen met dat mooie weer, kan niet meer even zelf mijn nageltjes lakken![]()
En man lief bakt er geen snars van, dus toch mijn moeder maar eens lief aankijken.
Loop het liefst met dit mooie weer lekker op slippertjes.
Hoe gaat het met jou wennie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |