We mogen dan allemaal beroepsazijnpissers zijn en Nederland kut vinden: het zijn wel ONZE oliebollen ja?!?!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:02 schreef TeChNo2 het volgende:
1. Ruby is gewoon een grappig mens![]()
2. Oliebollen en poffertjes zijn trouwens ook walgelijk![]()
En wie maakt zich nou in vredesnaam druk omdat een of ander figuur oliebollen vies vindt...?
TS heeft geen school denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij zei: Disgusiting. Pff n00b.
Ik vind oliebollen ook niet te vreten en donuts wel dus je argument kan weer de prullenbak inquote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Een Amerikaanse die oliebollen *disgusting* noemt
Oliebollen zijn gewoon gefrituurd deeg, trut. Komt dat je ergens bekend voor? Niet? Laat ik je dan even op weg helpen: in Amerika noemen ze zoiets een doughnut, volksvoedsel nummer een zo'n beetje onder Amerikanen
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef thloreg het volgende:
Wax die ongenegeerd tekeer gaat in Nederland zonder dat haar iets in de weg wordt gelegd.
In andere landen was ze allang gearresteerd wegens opruiend gedrag als gaste.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ruby Wax in Undercover Nederland.
Oh my God my hand is touching the fry-pan with the oliebollen en nobody die my siet! Ungelooflijk! That dit kan in the Netherlands!
engelse dropquote:Op woensdag 1 april 2009 23:26 schreef Agiath het volgende:
Buitenlanders
Ze vinden drop niet eens lekker, hoe kan dat nou, drop![]()
![]()
![]()
Absolutely Fabulous geschreven (!!!), stand-comedy en de ruby wax show (bbc)quote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef Pritt het volgende:
Nog nooit van die trut gehoord, wat heeft zij ooit gedaan?
Zoals ik al zei, ze is nu al stukken minder 'dominant' en afzeikerig dan bij Katja Schuurman het geval was. Hans Teeuwen is gewoon veel scherper (en gestoordquote:Op donderdag 2 april 2009 15:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Ach, ze moet gewoon een persoon hebben die iets sterker in zijn/haar schoenen staat / meer ad-rem is.
Ik ben daarom wel erg benieuwd naar de aflevering met Hans Teeuwen volgende week, die is dat wel toevertrouwd
Maar idd, ze was alles aan het afzeiken, maar dat is ook haar stijl van televisie maken volgens mij. Beetje stangen en provoceren
Bigger is better?quote:
idd, achterlijke kankermongool is het ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Seneca het volgende:
Een Amerikaanse die oliebollen *disgusting* noemt
Oliebollen zijn gewoon gefrituurd deeg, trut. Komt dat je ergens bekend voor? Niet? Laat ik je dan even op weg helpen: in Amerika noemen ze zoiets een doughnut, volksvoedsel nummer een zo'n beetje onder Amerikanen
Oliebollen zijn alleen lekker als ze van een goede oliebollenbakker komen, elk jaar wordt weer pijnlijk duidelijk dat dit lang niet altijd het geval is. Als ze bij zo'n beunhaas oliebollenbakker is langs geweest dan geef ik haar gelijk. Oliebollen die je kan uitknijpen enzo of niet goed doorbakken zijn, kermis-oliebollen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:39 schreef BreakSpear het volgende:
Als ze het nou over stampot heeft, dan heeft ze helemaal gelijk!
Maar oliebollen, poffertjes en pannenkoeken zijn overheerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |