Kanker racist.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Niet durven, niet durven, ik praat gewoon principieel niet met negers.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Niet durven, niet durven, ik praat gewoon principieel niet met negers.
noobfuck, alsof ik het ooit ontkend hebquote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Check mijn reactie van 15:00 uur
Ja echt ja
Ik wil er 2 euro voor, dan kan ik ook een kroketje halen bij de smullers en genegeerd wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Multivitamine het volgende:
noobfuck, alsof ik het ooit ontkend heb
Oke, maar dan wel op Rotterdam CS he. En wel een topic openen achteraf.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wil er 2 euro voor, dan kan ik ook een kroketje halen bij de smullers en genegeerd worden
Nee gewoon hier in de buurtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Oke, maar dan wel op Rotterdam CS he. En wel een topic openen achteraf.
Succes verzekerdquote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in de buurt
Dan ga ik op 5 meter afstand van de toonbank die verkoper aangapen zodat hij niet weet of ik in de rij sta, en wanneer hij mensen voor laat gaan die wel weten hoe ze in de rij moeten staan, draai ik me hoofdschuddend om met de leuter tussen m'n benen. En dan open ik uiteraard nog voor de smullers een topic
Inderdaad, alleen omdat hij misschien niet vraagt wat je wil hebben betekent het nog niet dat je niet kunt bestellenquote:
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei wel iets in de trant van "Nou ja, belachelijk" toen ik wegliep, maar of hij dat gehoord heeft? Hij reageerde er in elk geval niet op.
En dat is nou precies waar het misgaat. Dat is toch geen normale arbeidshouding? Net als van die huppelkutcassières die hele gesprekken met hun al even Breezerachtige collega's terwijl ze je bedienen.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.
Jij moet toch wat van hem hebben, hij niet van jou. Hij wordt toch wel betaalt.
Althans, dat is wat ik zou doen als ik zulk tuig in mn zaak had staanquote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
Jij bent er zo een dus. Je wacht zeker ook altijd op groen licht.
Jij moet toch wat van hem hebben, hij niet van jou. Hij wordt toch wel betaalt ontslagen.
Daar is zijn loon ook naar. Ga daar zelf eens staan, na 5 minuten ben je het ook alweer zat.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar het misgaat. Dat is toch geen normale arbeidshouding? Net als van die huppelkutcassières die hele gesprekken met hun al even Breezerachtige collega's terwijl ze je bedienen.
Enneh: wel zeiken op op fok, maar je bek niet open trekken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef Isegrim het volgende:
Enneh: wachten op groen licht in Rotterdam.
Ik verwacht overal waar ik klant ben klantvriendelijkheid. Dat lijkt me nogal wiedes. Ik heb zelf ook jaren voor een soortgelijk salaris gewerkt en ik kon wel gewoon klantvriendelijk zijn. Dat heeft niets met salaris te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef 1517 het volgende:
[..]
Daar is zijn loon ook naar. Ga daar zelf eens staan, na 5 minuten ben je het ook alweer zat.
Je verwacht toch ook geen klantvriendelijkheid en of service bij snackgedoe op een station.
Dat zie jij aan 1 foto waar alleen mijn gezicht op staat?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:29 schreef 1517 het volgende:
[..]
Enneh: wel zeiken op op fok, maar je bek niet open trekken.
ps aan je foto's te zien is het maar beter ook dat je dat kroketje bent mis gelopen![]()
Ja maar als je je bek niet opentrekt (en 2 keer over je heen laat lopen) hoef je ook niks te verwachten hequote:Op donderdag 2 april 2009 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verwacht overal waar ik klant ben klantvriendelijkheid. Dat lijkt me nogal wiedes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |